Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70136:Пед.н./2013/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету
.- Бердянськ, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аврамчук О. Є. Роль фундаментальних дисциплін у процесі підготовки курсантів (студентів) електротехнічних спеціальностей. - C. 5-10.
  4. Алєко О. А. Роль дошкільного навчального закладу у формуванні первинного соціального досвіду дитини. - C. 10-15.
  5. Алєксєєва Г. М. Застосування засобів програмної інженерії для електронної підтримки процесів розробки та проведення професійно орієнтованих тестів. - C. 16-21.
  6. Білоус С. Ю. Акмеологічна складова педагогічної системи "Школа – Мала академія наук”. - C. 21-25.
  7. Бондаренко І. М., Касперський А. В., Лоха А. А. Історико-філософські питання сучасної фізико-математичної науки. - C. 26-30.
  8. Бурцева Т. М. Просвітницький простір болгарської спільноти в Північному Приазов'ї. - C. 30-38.
  9. Гриценко А. П. Механізм формування в старшокласників умінь використовувати інформаційні ресурси у процесі навчання історії. - C. 38-44.
  10. Грунська О. В. Теоретичні основи проблеми формування соціально-адекватної поведінки в молодших школярів. - C. 44-49.
  11. Зайцева Л. І. Вивчення особливостей процесу організації ознайомлення дітей дошкільного віку з об’єктами довкілля. - C. 49-54.
  12. Коновальська Л. О. Педагогічні умови формування методичної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 54-59.
  13. Лисенко С. А., Силка А. С. Розвиток синергетичного мислення в комунікативній підготовці майбутніх інженерів-педагогів. - C. 59-65.
  14. Лук’янчиков М. І. Проблема задачного підходу в професійній підготовці майбутнього вчителя музики. - C. 65-70.
  15. Малихін В. А. Сутність професійної компетентності майбутнього інженера-педагога комп’ютерного профілю. - C. 70-76.
  16. Мірошніченко Т. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання засобів естетотерапії: компетентнісний підхід. - C. 76-82.
  17. Панова С. О. Модель формування фахової компетентності майбутніх учителів математики на засадах акмеологічного підходу. - C. 82-88.
  18. Панченко Л. Ф. Вивчення особливостей МООС як напрям науково-дослідної роботи студентів та викладачів. - C. 88-93.
  19. Постоєва Л. С. Уроки ХХ століття: становлення та розвиток національної школи в Україні. - C. 93-98.
  20. Рощупкина О. А. Система навчання самостійної роботи іноземних студентів на мовній кафедрі підготовчого факультету. - C. 98-104.
  21. Савченко Л. О. Використання мультимедійних технологій у сучасному навчально-виховному процесі як умова якісної підготовки майбутнього вчителя. - C. 104-108.
  22. Сердюк Т. І. Місце та значення віртуозних рухів українського народно-сценічного танцю у фаховій підготовці студентів-хореографів. - C. 108-112.
  23. Стешенко В. В. Нагальні проблеми трудового навчання сьогодення та шляхи їх вирішення. - C. 112-118.
  24. Сусь Б. А., Шут А. М. Розвиток критичного мислення студентів як важливої умови дослідницьких здібностей. - C. 118-122.
  25. Тимошенко Є. В. Методичні підходи до навчання програмної інженерії у вищих навчальних закладах. - C. 122-127.
  26. Тупиця О. В. Генеза системи вищої педагогічної освіти Великої Британії в другій половині ХХ століття (на прикладі Англії). - C. 127-133.
  27. Уруський А. В. Діагностика готовності вчителя технологій до профільного навчання старшокласників. - C. 133-139.
  28. Федоришин В. І. Формування здібностей до творчого ейдетичного навчання школярів у музичній діяльності. - C. 139-146.
  29. Філонич О. В. Формування творчої швейної майстерності майбутніх учителів технологій на засадах етнокультур України. - C. 146-150.
  30. Цина А. Ю. Технології мотивації професійної підготовки майбутніх учителів технологій засобами взаємодії із зовнішнім освітнім середовищем. - C. 150-155.
  31. Чемоніна Л. В. Розвиток критичного мислення учнів початкової школи на уроках української (рідної) мови та читання. - C. 155-161.
  32. Черних В. В. Актуальність використання експертних систем у процесі навчання. - C. 161-168.
  33. Шишкін Г. О. Місце фізики в системі підготовки вчителів технологій. - C. 168-174.
  34. Школа О. В. Модель методичної системи навчання теоретичної фізики в педагогічному університеті. - C. 174-183.
  35. Шут М. І., Благодаренко Л. Ю., Мартинюк М. Т. Нові підручники з фізики для основної школи та їх можливості в реалізації інтегрованих способів методичного впливу. - C. 183-189.
  36. Щербакова Н. М. Використання комп’ютерної техніки у формуванні в молодших школярів дбайливого ставлення до власного життя і здоров’я. - C. 189-194.
  37. Яценко О. С. Застосування мультимедійних технологій на заняттях з фізики. - C. 194-199.
2013
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського