Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70151/2012/64<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософські науки

  4. Бадюл О. С. Шляхи ідентифікації інтеграції в освіті. - C. 3-6.
  5. Попович О. В. Феномен соціокультурної адаптації в національній духовній традиції. - C. 7-12.
  6. Тофтул М. Г., Шмат Р. П. Конфуцій про справедливість. - C. 13-16.
  7. Яковлева О. В. Система вищої освіти як регулятивний фактор мовної ситуації. - C. 17-25.
  8. Левчук-Хмара М. В. Еволюція концепції природного права у давньогрецькій філософській традиції. - C. 26-32.
  9. Кузьміченко І. О. Інкультурація особистості у процесі набуття компетентності. - C. 33-38.
  10. Качуріна Л. Є. Нооетика як наукова галузь, її складові та історія становлення. - C. 39-42.
  11. Коваль Т. В. Страх старості та його феноменологічні вияви. - C. 43-47.
  12. Педагогічні науки

  13. Безкоровайна О. В., Мороз Л. В. Актуальні аспекти комунікативної компетенції студентів ВНЗ. - C. 48-52.
  14. Каніос А. Освітні прагнення польської молоді, залученої до міжнародної діяльності. - C. 53-58.
  15. Кузнецова О. Ю. Стан навчання іноземних мов у вищій освіті європейських країн. - C. 59-64.
  16. Морська Л. І. Методичні аспекти конструювання комп’ютеризованого уроку з іноземних мов. - C. 65-68.
  17. Райковська Г. О. Мотивація в інженерно-технічній освіті. - C. 69-73.
  18. Сейко Н. А. Проблема доброчинності в Україні на сторінках "Журналу міністерства народної освіти" (друга половина ХІХ століття). - C. 74-78.
  19. Смагін І. І. Проблеми реалізації інноваційної освітньої діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 79-82.
  20. Тарнопольський О. Б. Навчання через роблення у викладанні іноземної мови для професійного спілкування студентам немовних спеціальностей. - C. 83-87.
  21. Чеховська-Бєлуга М. Підвищення рівня задоволеності життям студентів – пропозиція програм втручання. - C. 88-93.
  22. Власенко О. М. Використання інтерактивних методів навчання у сучасній вищій школі. - C. 94-97.
  23. Гагіна Н. В. Кооперативне навчання у вищій школі. - C. 98-102.
  24. Гринченко І. Б. Сучасні напрями впровадження інновацій в професійну підготовку майбутніх учителів фізичної культури. - C. 103-107.
  25. Дзюбишина Н. Б. Педагогічні особливості навчання чеської мови у концепції реформування освіти Вацлава Пршигоди. - C. 108-112.
  26. Зубченко О. С. Впровадження електронного навчання в систему вищої освіти країн-членів Європейського Союзу. - C. 113-118.
  27. Карпенко Н. М. Шляхи забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників дошкільних закладів у Швеції. - C. 119-123.
  28. Москалець О. О. Ситуативність у навчанні іншомовного писемного мовлення. - C. 124-128.
  29. Муранова Н. П. Вікові особливості старшокласників як чинник їх фізико-математичної підготовки до навчання у технічному університеті. - C. 129-133.
  30. Рябовол Л. Т. Понятійний апарат шкільних курсів правознавства: загальна характеристика та особливості. - C. 134-139.
  31. Смелянська В. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні іноземних мов у початковій школі США. - C. 140-144.
  32. Сорока О. В. Арт-терапія як фактор збагачення творчості вчителя початкової школи. - C. 145-151.
  33. Мулик К. О. Реалізація педагогічних умов розвитку експресивних здібностей майбутніх учителів суспільно-гуманітарних дисциплін. - C. 152-157.
  34. Філологічні науки

  35. Вигівський В. Л. Евфемізація прямого найменування яз засіб реалізації мовленнєвого впливу (на матеріалі англомовної військової лексики). - C. 158-162.
  36. Євченко В. В. Деякі особливості розвитку семантико-функціональних характеристик давньоанглійських претерито-презентних дієслів. - C. 163-167.
  37. Кантур К. О. Явище евфемії в антропосемічній концептуальній сфері (на матеріалі англійської, французької, української та російської мов). - C. 168-172.
  38. Кришталюк Г. А. Відмінності заперечної концептуалізації подій в англомовному газетному новинному й аналітичному дискурсах. - C. 173-177.
  39. Моркотун С. Б. Лінгвістичні особливості структурного оформлення презентаційної промови. - C. 178-181.
  40. Пермінова А. В. Поезія Кеннета Кока у перекладацькому проекті Юрія Андруховича. - C. 182-184.
  41. Пікалова А. О. Тактики маніпулятивної стратегії в англомовному казковому дискурсі. - C. 185-189.
  42. Плоткіна М. Г. Пролептичні конструкції як засіб підсилення теми складних речень в англійській мові. - C. 190-193.
  43. Семенюк І. С. Вторинна номінація як структурний і функціональній елемент мови у сучасній газетній публіцистиці. - C. 194-197.
  44. Сердюк Н. Ю. Простий дієслівний фразеологічний присудок як особливий різновид присудка англійського речення. - C. 198-202.
  45. Юган Н. Л. Національне народне життя в прозі письменників-"етнографів" В. І. Даля та Д. В. Григоровича. - C. 203-206.
  46. Данилович О. Д. Сполучуваність прикметників з лексико-семантичними групами іменників у науковому стилі. - C. 207-211.
  47. Маштакова Н. В. Гіпо- і гіперонімічні відношення у сфері фразеологізмів різноструктурних мов. - C. 212-215.
  48. Галан Ю. О. Наратор як елемент наративної структури творів Джордж Еліот. - C. 216-219.
  49. Хронюк С. М. Особливості художньої реалізації образів вчителів та навчально-виховного процесу в школі у творах І. Франка та С. Васильченка. - C. 220-229.
  50. Чемеринська І. Я. Прагматичні особливості мовленнєвого акту подяки в англомовному художньому дискурсі. - C. 230-233.
  51. Природничі науки

  52. Федоненко О. В., Ананьєва Т. В., Шарамок Т. С. До питання біохімічної індикації стану промислових риб Запорізького водосховища. - C. 234-237.
2012
64
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського