Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70151/2013/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
- Титул.
- Зміст.
Філософські науки
- Вітюк І. К. Дохристиянський зміст християнських заповідей: перша скрижаль Декалогу. - C. 3-7.
- Дмитренко М. Й. Головні стратегії дослідження корпоративної культури в сучасній філософській рефлексії. - C. 8-12.
- Мазур Л. І. Творчість як онтологічна засада особистісної самоідентичності. - C. 13-17.
- Стасюк Л. О. Ортодоксія як детермінанта класичного протестантизму. - C. 18-21.
- Тофтул М. Г. Про риторику та її значення. - C. 22-25.
Педагогічні науки
- Заблоцька О. С. Формування предметних компетенцій з хімії у студентів напряму підготовки "Захист рослин". - C. 26-29.
- Місечко О. Є. З історії УІЛО – першого спеціалізованого навчального закладу професійної іншомовної освіти в Україні. - C. 30-35.
- Семенець С. П. Педагогічна діяльність у розвивальній професійно-педагогічній освіті. - C. 36-39.
- Смагін І. І. Педагогічна технологія і методична система в шкільному навчанні. - C. 40-43.
- Боркач Є. І. Академічна мобільність в Угорщині на початку ХХІ століття. - C. 44-47.
- Журба О. В. Формування критичного мислення учнів на уроках етики. - C. 48-52.
- Лихвар В. Д. Обґрунтування педагогічних умов розвитку художньо-творчого потенціалу молодших школярів у процесі образотворчої діяльності. - C. 53-57.
- Музика О. Л., Гавриловська К. П., Тичина І. М., Майстренко Т. М., Весельська А. Л., Оснадчук Ю. О. Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з низьким рівнем академічної успішності. - C. 58-64.
- Підгурська В. Ю. Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів. - C. 65-69.
- Піддубна О. М. Формування творчої активності майбутніх вчителів образотворчого мистецтва у процесі занять живописом. - C. 70-73.
- Щука Г. П. Галузева система підготовки фахівців сфери туризму в Росії. - C. 74-78.
- Іванова С. М. Аналіз відкритих програмних систем для створення наукової електронної бібліотеки. - C. 79-84.
- Руденька Т. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців мистецького напрямку засобами арт-педагогіки як науково-теоретична проблема. - C. 85-89.
- Сміх С. В. Освітня діяльність і педагогічна спадщина І. Боднарука та М. Стельмаховича: порівняльний аналіз. - C. 90-94.
- Ткаченко В. В. Понятійно-категоріальний апарат концепції особистісно орієнтованого навчання майбутніх соціологів. - C. 95-98.
- Авчіннікова Г. Д. Передумови становлення та розвитку профільного навчання учнів старшої школи у США. - C. 99-102.
- Барбелко Н. С. Психолого-педагогічний зміст поняття толерантності. - C. 103-107.
- Ващук О. В. Вивчення потреб академічно обдарованих старшокласників та умов успішної реалізації їх обдарованості. - C. 108-113.
- Величко О. Ю. Громадянська компетентність як категорія сучасної гуманітарної науки. - C. 114-117.
- Вітер С. А. Підходи до формування економічної компетентності молодших спеціалістів у процесі фахової підготовки. - C. 118-122.
- Гончарук Т. В. Науково-дослідницька діяльність старшокласників як ресурс розвитку творчого потенціалу. - C. 123-126.
- Гордієнко Л. Л. Провідні характеристики процесу формування кроскультурної грамотності старшокласників у процесі навчальної та позанавчальної діяльності. - C. 127-131.
- Грунтей Т. І. Функції управління як інструмент компетентнісно спрямованої освіти. - C. 132-136.
- Ковалинська І. В. Створення умов для формування загальнокультурної компетенції студентів технічного фаху. - C. 137-141.
- Маркова Т. В. До проблеми міжкультурної підготовки майбутніх офіцерів в позааудиторній навчальній діяльності. - C. 142-145.
- Мороз С. Е. Формування готовності майбутніх товарознавців-експертів у митній справі до професійної діяльності як педагогічна проблема. - C. 146-150.
- Нацюк М. Б. Психологічні передумови формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови в процесі читання художньої літератури. - C. 151-156.
- Прищепа С. М. Основні етапи проектування виховної діяльності класного колективу. - C. 157-160.
- Рис І. П. Видатні українські педагоги-географи кінця ХІХ – першої третини ХХ ст.. - C. 161-164.
- Семенова І. І. Історичні аспекти розвитку професійної підготовки фахівців сфери туризму в Туреччині. - C. 165-173.
- Свиридюк О. В. Формування професійно-ціннісної сфери особистості студента в процесі підготовки у вузі. - C. 174-177.
- Чернишова А. М. Змістова характеристика поняття "танець" у контексті вивчення проблеми професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 178-182.
- Махновська І. Р. Професійна підготовка магістрів сестринської справи в умовах ступеневої освіти. - C. 183-186.
Філологічні науки
- Алмаммедова C. Терміни в азербайджанській мові, запозичені з європейських мов. - C. 187-189.
- Сингаївська А. В., Зорницький А. В. "Балада Редінґської в’язниці" Оскара Вайльда та її переклад на мову їдиш: перекладознавчий аналіз як спосіб вивчення конотації. - C. 190-196.
- Гаращук К. В., Гаращук Л. А. Фонетичні особливості функціонування південноамериканського діалекту. - C. 197-201.
- Ковальова Т. П. Засоби реалізації тактики прихованого впливу в рекламному дискурсі (на матеріалі слоганів німецькомовної комерційної реклами). - C. 202-206.
- Кузнєцова І. В., Пилипчук В. В. Нерегулярні способи вираження текстової категорії "континуум". - C. 207-211.
- Мамедов Д. Турецька дитяча література Республіканського періоду. - C. 212-215.
- Шкурко Т. А., Міхальова К. І. Метонімія в газетах політичної направленості (на матеріалі англомовної та україномовної преси). - C. 216-222.
- Кондратюк С. Ю. Безеквівалентні фразеологізми у мовах різного рівня спорідненості. - C. 223-228.
- Муслімова О. Схожі та відмінні риси німецької та азербайджанської еміграційних літератур. - C. 229-233.
- Горбачова Н. І. Соціальний статус і соціальна роль як базові поняття соціальної структури. - C. 234-237.
| 2013 | | 1 (67)
|
|
|
|