Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70151/2013/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософські науки

  4. Turowski R. Zadziwiające zbliżenia: Pierre Teilhard de Chardin a myśl prawosławna teologiczno-filozoficzna wg Jerzego Klingera. - C. 3-9.
  5. Ткаченко В. В. Спілкування й розвиток особистості в інформаційному суспільстві. - C. 10-15.
  6. Чаплін І. В. Сенс життя людини та соціальний аспект формування страху смерті у людей похилого віку. - C. 16-20.
  7. Педагогічні науки

  8. Арешонков В. Ю. Характеристика змісту предмета "Конституція СРСР та УРСР" у радянській школі (30-50-і рр. ХХ ст.). - C. 21-26.
  9. Вакалюк Т. А. Формування мислительних операцій у процесі розв'язування задач із програмування. - C. 27-32.
  10. Варгата О. В. Методична робота в контексті управління естетичним вихованням учнів. - C. 33-37.
  11. Гуманкова О. С. Шляхи реалізації диференційованого підходу у навчанні на уроках іноземної мови. - C. 38-41.
  12. Єршова Л. М. Виховний ідеал у педагогічній епістолярії І. Вишенського, І. Котляревського та Г. Сковороди. - C. 42-47.
  13. Жосан О. Е. Розвиток вітчизняного шкільного словникарства в 20-х – 50-х роках ХХ століття. - C. 48-52.
  14. Кучерявий А. О. Цілі та завдання системи управління самостійною роботою студентів юридичних спеціальностей. - C. 53-56.
  15. Ленчук І. Г. Моделювання, структурно-системна реалізація принципу конструктивізму в геометрії. - C. 57-60.
  16. Невзоров Р. В. Використання нових інформаційних технологій у навчальному процесі авіаційних ВВНЗ з метою вдосконалення системи професійної підготовки майбутніх льотчиків-винищувачів. - C. 61-67.
  17. Пастовенський О. В. Принципи громадсько-державного управління загальною середньою освітою. - C. 68-72.
  18. Сікора Я. Б. Класифікація оптимізаційних навчальних задач для побудови операційної частини змістового модуля. - C. 73-77.
  19. Федосова І. В. Соціально-економічні та політичні умови кадрового забезпечення вищих навчальних закладів інженерно-технічної освіти (кінець XIX – 20-ті XX століття). - C. 78-83.
  20. Щерба Н. С. Зміст підготовки майбутніх учителів іноземних мов до використання веб-квестів у професійно-педагогічній діяльності. - C. 84-88.
  21. Амиралиева И. Формирование у студенческой молодежи толерантного сознания и мышления, практики толерантного поведения. - C. 89-92.
  22. Терешенко Н. В. Бальний танець в системі освіти та естетичного виховання. - C. 93-97.
  23. Паскаленко В. В. Розкриття проблеми відсутності безперервності та наступності в системі технічної освіти в країні на початку ХХ століття в педагогічних працях В. В. Рюміна. - C. 98-102.
  24. Ващук О. В. Інтеграція та інтегративний підхід як основа формування готовності вчителя до роботи з обдарованими дітьми: сутність, шляхи реалізації. - C. 103-109.
  25. Мазко О. П. Модель формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. - C. 110-115.
  26. Миколаєнко Н. М. До питання формування професійної культури майбутніх редакторів. - C. 116-119.
  27. Мирна І. О. Аналіз стану сформованості соціальної компетентності класних керівників загальноосвітніх шкіл. - C. 120-124.
  28. Пащенко А. Ю. Роль cуспільно-гуманітарних дисциплін у формуванні загальнокультурної компетентності учнів професійно-технічних училищ. - C. 125-131.
  29. Самойленко Ю. П. Використання веб-завдання як якісно нового методу навчання у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя – філолога. - C. 132-135.
  30. Федьович О. М. Проблема професійного інтересу майбутнього вчителя в психолого-педагогічній науці. - C. 136-140.
  31. Іваннікова М. В. Сутність поняття "традиції трудового виховання кримських татар". - C. 141-145.
  32. Михайліна Ю. О. Психолого-педагогічні особливості організації процесу формування готовності майбутніх архітекторів до проектно-технічної діяльності. - C. 146-151.
  33. Шарненкова Т. О. Самоосвітня діяльність учителя в історичному аспекті. - C. 152-156.
  34. Філологічні науки

  35. Андрійчук Н. М. Твори детективного жанру як засіб навчання англійської мови студентів молодших курсів спеціалізованих ВНЗ. - C. 157-161.
  36. Бродська О. О. Протиставлення людина – суспільство у новелі "Лейтенант Густль" Артура Шніцлера. - C. 162-165.
  37. Вискушенко С. А. Наукові підходи до вивчення фахових мов. - C. 166-168.
  38. Гирин О. В. Предикативний підтип англійських зворотних інтенсифікаторів. - C. 169-172.
  39. Давидова М. М. Реалізація основних функцій просодії у читанні навчального тексту англійською мовою. - C. 173-176.
  40. Євченко В. В. Writing and Literary Activity in the Vernacular in Anglo-Saxon England. - C. 177-190.
  41. Закреницька Л. А. Термінологічна насиченість англомовних різножанрових фахових текстів (на матеріалі дискурсу християнського богослов'я). - C. 191-195.
  42. Кушмар Л. В. Особливості картини світу полісянина (на матеріалі асоціативного експерименту). - C. 196-200.
  43. Назарець В. М. Жанрова специфіка послання. - C. 201-204.
  44. Пахаренко В. І. Романтизм як відкриття людини. - C. 205-209.
  45. Сингаївська А. В., Зорницький А. В. "Балада Редінґської в’язниці" Оскара Вайльда та її переклад на мову їдиш: перекладознавчий аналіз як спосіб вивчення конотації. - C. 210-216.
  46. Собецька Н. В. Розвиток феміністичних засад у творчості Д. Г. Лоуренса. - C. 217-221.
  47. Соколовська С. Ф. Образ автора у художньому творі. - C. 222-226.
  48. Федорова О. В. Семантичні кореляції в парадигмі експліцитно маркованих маскулінізмів англійської мови. - C. 227-231.
  49. Шарапа М. В. Вербальні та невербальні репрезентанти теми добробуту в середньополіському весняному обрядовому тексті. - C. 232-237.
  50. Фатєєва Т. В. Конотації ранньоновоанглійських займенників та їх аналоги в текстах перекладу російською мовою. - C. 238-244.
  51. Гуменюк В. А., Черняк І. О., Плотнікова А. М. І. О. Огієнко у вітчизняних та зарубіжних наукових та просвітницьких виданнях. - C. 245-250.
  52. Коржовська О. В. Концепція творчості у Біблії. - C. 251-256.
  53. Рябих Л. М. Реалізація мікротеми "Наукова дисципліна" в американській академічній лекції. - C. 257-261.
  54. Мельник К. О. Імагологічна презентація автора у "Записках сенатора" М. П. Сінєльнікова. - C. 262-269.
  55. Сардак О. В. Людвіг Вітгенштейн і його "мовні ігри". - C. 270-272.
  56. Торговець Ю. І. Гіпотекстовий рівень текстів СПЕ (графічний контекст). - C. 273-276.
  57. Угляй Л. В. Поліфонічність прози Тоні Моррісон. - C. 277-280.
  58. Черниш О. А. Дискурс як синтез соціальних та індивідуальних аспектів мовної діяльності. - C. 281-285.
  59. Асмукович І. В. Синонімія та варіантність в авіаційній терміносистемі англійської мови. - C. 286-290.
  60. Бараняк М. М. Каузативність як чинник сучасної німецької мови. - C. 291-295.
  61. Боса В. П. Структурна організація художньої прози другої половини XX століття (об’ємно-прагматичне членування тексту). - C. 296-299.
  62. Кривопишина К. С. Жанрово-стильові особливості художньої прози Василя Захарченка. - C. 300-305.
  63. Купчишина Ю. А. Роль тропів у реалізації очуднення. - C. 306-309.
  64. Природничі науки

  65. Аннамухаммедова О. О., Аннамухаммедов А. О. Вивчення рівня гематологічних показників крові сільськогосподарських тварин, які утримуються на територіях з різним ступенем радіозабруднення. - C. 310-314.
2013
5 (71)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського