Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70151/2014/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
- Титул.
- Зміст.
Філософські науки
- Чорноморденко І. В., Куцурук В. М. Роль духовно-інтелектуальної спадщини І. Франка у формуванні національної еліти. - C. 3-7.
- Вітюк І. К. Християнська етика: доетичний зміст моральних заповідей Декалогу. - C. 8-12.
- Ковтун Н. М. Вольові стани у контексті дослідження соціальної активності індивіда і суспільства. - C. 13-17.
- Кришмарел В. Ю. До питання про впровадження навчання релігійної освіти у ЗНЗ: статистичні дані (на прикладі України, РФ та Білорусі). - C. 18-24.
- Тофтул М. Г. Яку філософію ми читаємо студентам?. - C. 25-28.
- Кобетяк А. Р. Іслам в Україні: реалії співіснування. - C. 29-33.
Педагогічні науки
- Вітвицька С. С. Проблема формування національної свідомості особистості у педагогічній спадщини видатних українських педагогів. - C. 34-38.
- Смагін І. І. Суспільствознавча компетентність учнів: поняття, зміст, структура. - C. 39-44.
- Арешонков В. Ю. Пошуки нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х рр. ХХ ст.. - C. 45-50.
- Величко В. Є. Використання технології візуального програмування в університетській освіті засобами вільного програмного забезпечення. - C. 51-55.
- Греб М. М. Реалізація активного типу навчання майбутніх учителів початкової школи під час засвоєння лексикології. - C. 56-61.
- Коновальчук І. І. Інноваційне середовище як засіб розвитку інноваційної компетентності педагогів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 62-66.
- Косигіна О. В. Післядипломна освіта в світлі андрагогічного підходу. - C. 67-71.
- Костючков С. К. Біологічні знання як чинник формування політичних ідей і цінностей у громадянському суспільстві. - C. 72-78.
- Куліш Т. І. Диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва (40-80-ті рр. ХХ ст.). - C. 79-84.
- Мирончук Н. М. Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до реалізації функцій учителя-вихователя. - C. 85-88.
- Сахневич І. Д. Проблеми всебічного гармонійного виховання студентської молоді. - C. 89-93.
- Смолінська О. Є. Ідея європейського університету в педагогічному дискурсі. - C. 94-99.
- Супрун М. В. Мотивація студентів магістратури до викладацької діяльності з урахуванням її особливостей в умовах інформатизації суспільств. - C. 100-103.
- Шехавцова С. О. Критерії та показники формування суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності в університеті. - C. 104-108.
- Клязника В. М. Методика забезпечення поточного контролю знань на заняттях з англійської мови. - C. 109-112.
- Олендер К. П. Розвиток пізнавальної активності учнів гімназій Галичини за допомогою підручників у 20-30-х роках ХХ століття. - C. 113-117.
- Поліщук З. П., Свищ Б. В., Федьович М. В. Використання саморобних приладів для демонстраційного експерименту на уроках фізики під час вивчення теми "Електромагнітне поле". - C. 118-121.
- Жук О. І. Професійна підготовка інженерів у США: традиції та інновації. - C. 122-126.
- Левків С. П. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках екології в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 127-133.
- Приходько Г. В. Аналіз досвіду соціостатевого виховання дітей в українській селянській родині ХІХ – поч. ХХ ст.: стан, проблеми, перспективи. - C. 134-138.
- Сивцева А. С. Определение содержания понятия "педагогические условия" методом контент-анализа. - C. 139-143.
- Скорик Ю. М. Імідж педагога як формуючий чинник стійкості до професійного вигорання майбутніх викладачів вищої школи. - C. 144-147.
Філологічні науки
- Гаспарян С. К., Геворгян К. Ш. Особенности репрезентации концепта в художественном произведении. - C. 148-152.
- Алиева Н. Адъективные и наречные узлы. - C. 153-159.
- Білас А. А. Адекватність відтворення розмовно-силенційного функціонування трьох крапок в українському перекладі роману П. Модіано "Неділі в серпні". - C. 160-165.
- Венгринюк М. І. Прагматика вторинних науково-технічних текстів (на матеріалі заголовків наукових статей нафтогазового спрямування). - C. 166-169.
- Весельська Г. С. Функціонально-стилістичне використання сурядних сполучників у поетичній творчості Тараса Шевченка (на матеріалі поеми "Гайдамаки"). - C. 170-174.
- Герасименко Л. С. Особливості синтаксичної структури англійського авіаційного радіотелефонного дискурсу. - C. 175-178.
- Гірняк С. П. Мовні особливості пастирських послань і морально-пасторальних праць Митрополита Андрея Шептицького. - C. 179-186.
- Гримашевич Г. І. Функціонування прислівників у поетичній творчості Т. Г. Шевченка. - C. 187-190.
- Ковтун А. А. Лексикографічне опрацювання церковно-релігійної лексики в сучасній українській мові. - C. 191-199.
- Кушлик О. П. Дериваційний потенціал відсубстантивних дієслів із семантикою "обробляти об’єкт названою твірним іменником речовиною". - C. 200-208.
- Лисенко О. А. Фонетичне засвоєння студентами німецькомовних запозичень в українській термінології. - C. 209-213.
- Манюх Н. Б. Особливості перекладів роману "Вовкулака (Самотній вовк)" В. Дрозда російською та польською мовами. - C. 214-219.
- Миненко Ю. В. Родинна й сімейна тематика у поезії Т. Шевченка 1843-1848 рр.. - C. 220-224.
- Муравська С. М. The Structure of Linguistic Dictionary Entry (on the Materials of Aviation English). - C. 225-228.
- Назарець В. М. Жанрові форми адресованої лірики Бертольда Брехта. - C. 229-232.
- Озарко І. І., Соломчак Т. В. Лексичні, граматичні та термінологічні особливості науково-технічного перекладу. - C. 233-236.
- Соколовська С. Ф. Образна будова тексту драми. - C. 237-241.
- Кульчицька О. В. Про деякі критерії та методи визначення пейоративної лексики. - C. 242-245.
- Хохлова В. А. Этноспецифика оценочной семантики английской и украинской топонимической фразеологии. - C. 246-251.
- Шевчук Д. О. Проблема жіночої свободи та самоідентифікації у повісті Т. Шевченка "Музыкант". - C. 252-256.
- Бобровницька Н. В. Фольклорна традиція та особливості віршування поезій Т. Г. Шевченка. - C. 257-264.
- Велилаева Л. Р. Основные направления исследований по эмиграционистике российской научной школы. - C. 265-269.
- Власенко М. В. Функціонування квазіеталонів у складі фразеологізмів. - C. 270-273.
- Гузак А. М. Комунікативна роль біблійних цитат та притч у формуванні позитивного іміджу сучасного політичного лідера. - C. 274-280.
- Гурмак Ю. М. Вплив соціально-політичної ситуації епохи абсолютизму на мовні та літературні процеси у Франції ХVІІ століття. - C. 281-285.
- Завадська Н. В. Фольклорний мотив заборони у прозі Марії Матіос. - C. 286-289.
- Шевлякова Ю. О. Вербалізація ґендерної ідентифікації в англомовних он-лайн журналах для дівчат. - C. 290-295.
- Юрчак Г. М. Джерела і контекст романного мислення Юрія Косача. - C. 296-302.
- Юшкевич В. І. Кореляції лінійної монотематичної моделі і комунікативних ситуацій англомовного ділового дискурсу. - C. 303-308.
- Пазюк Я. А. Маркери драми у внутрішньому монолозі. - C. 309-314.
| 2014 | | 4 (76)
|
|
|
|