Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70151/2014/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософські науки

  4. Чорноморденко І. В., Куцурук В. М. Роль духовно-інтелектуальної спадщини І. Франка у формуванні національної еліти. - C. 3-7.
  5. Вітюк І. К. Християнська етика: доетичний зміст моральних заповідей Декалогу. - C. 8-12.
  6. Ковтун Н. М. Вольові стани у контексті дослідження соціальної активності індивіда і суспільства. - C. 13-17.
  7. Кришмарел В. Ю. До питання про впровадження навчання релігійної освіти у ЗНЗ: статистичні дані (на прикладі України, РФ та Білорусі). - C. 18-24.
  8. Тофтул М. Г. Яку філософію ми читаємо студентам?. - C. 25-28.
  9. Кобетяк А. Р. Іслам в Україні: реалії співіснування. - C. 29-33.
  10. Педагогічні науки

  11. Вітвицька С. С. Проблема формування національної свідомості особистості у педагогічній спадщини видатних українських педагогів. - C. 34-38.
  12. Смагін І. І. Суспільствознавча компетентність учнів: поняття, зміст, структура. - C. 39-44.
  13. Арешонков В. Ю. Пошуки нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х рр. ХХ ст.. - C. 45-50.
  14. Величко В. Є. Використання технології візуального програмування в університетській освіті засобами вільного програмного забезпечення. - C. 51-55.
  15. Греб М. М. Реалізація активного типу навчання майбутніх учителів початкової школи під час засвоєння лексикології. - C. 56-61.
  16. Коновальчук І. І. Інноваційне середовище як засіб розвитку інноваційної компетентності педагогів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 62-66.
  17. Косигіна О. В. Післядипломна освіта в світлі андрагогічного підходу. - C. 67-71.
  18. Костючков С. К. Біологічні знання як чинник формування політичних ідей і цінностей у громадянському суспільстві. - C. 72-78.
  19. Куліш Т. І. Диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва (40-80-ті рр. ХХ ст.). - C. 79-84.
  20. Мирончук Н. М. Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до реалізації функцій учителя-вихователя. - C. 85-88.
  21. Сахневич І. Д. Проблеми всебічного гармонійного виховання студентської молоді. - C. 89-93.
  22. Смолінська О. Є. Ідея європейського університету в педагогічному дискурсі. - C. 94-99.
  23. Супрун М. В. Мотивація студентів магістратури до викладацької діяльності з урахуванням її особливостей в умовах інформатизації суспільств. - C. 100-103.
  24. Шехавцова С. О. Критерії та показники формування суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності в університеті. - C. 104-108.
  25. Клязника В. М. Методика забезпечення поточного контролю знань на заняттях з англійської мови. - C. 109-112.
  26. Олендер К. П. Розвиток пізнавальної активності учнів гімназій Галичини за допомогою підручників у 20-30-х роках ХХ століття. - C. 113-117.
  27. Поліщук З. П., Свищ Б. В., Федьович М. В. Використання саморобних приладів для демонстраційного експерименту на уроках фізики під час вивчення теми "Електромагнітне поле". - C. 118-121.
  28. Жук О. І. Професійна підготовка інженерів у США: традиції та інновації. - C. 122-126.
  29. Левків С. П. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках екології в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 127-133.
  30. Приходько Г. В. Аналіз досвіду соціостатевого виховання дітей в українській селянській родині ХІХ – поч. ХХ ст.: стан, проблеми, перспективи. - C. 134-138.
  31. Сивцева А. С. Определение содержания понятия "педагогические условия" методом контент-анализа. - C. 139-143.
  32. Скорик Ю. М. Імідж педагога як формуючий чинник стійкості до професійного вигорання майбутніх викладачів вищої школи. - C. 144-147.
  33. Філологічні науки

  34. Гаспарян С. К., Геворгян К. Ш. Особенности репрезентации концепта в художественном произведении. - C. 148-152.
  35. Алиева Н. Адъективные и наречные узлы. - C. 153-159.
  36. Білас А. А. Адекватність відтворення розмовно-силенційного функціонування трьох крапок в українському перекладі роману П. Модіано "Неділі в серпні". - C. 160-165.
  37. Венгринюк М. І. Прагматика вторинних науково-технічних текстів (на матеріалі заголовків наукових статей нафтогазового спрямування). - C. 166-169.
  38. Весельська Г. С. Функціонально-стилістичне використання сурядних сполучників у поетичній творчості Тараса Шевченка (на матеріалі поеми "Гайдамаки"). - C. 170-174.
  39. Герасименко Л. С. Особливості синтаксичної структури англійського авіаційного радіотелефонного дискурсу. - C. 175-178.
  40. Гірняк С. П. Мовні особливості пастирських послань і морально-пасторальних праць Митрополита Андрея Шептицького. - C. 179-186.
  41. Гримашевич Г. І. Функціонування прислівників у поетичній творчості Т. Г. Шевченка. - C. 187-190.
  42. Ковтун А. А. Лексикографічне опрацювання церковно-релігійної лексики в сучасній українській мові. - C. 191-199.
  43. Кушлик О. П. Дериваційний потенціал відсубстантивних дієслів із семантикою "обробляти об’єкт названою твірним іменником речовиною". - C. 200-208.
  44. Лисенко О. А. Фонетичне засвоєння студентами німецькомовних запозичень в українській термінології. - C. 209-213.
  45. Манюх Н. Б. Особливості перекладів роману "Вовкулака (Самотній вовк)" В. Дрозда російською та польською мовами. - C. 214-219.
  46. Миненко Ю. В. Родинна й сімейна тематика у поезії Т. Шевченка 1843-1848 рр.. - C. 220-224.
  47. Муравська С. М. The Structure of Linguistic Dictionary Entry (on the Materials of Aviation English). - C. 225-228.
  48. Назарець В. М. Жанрові форми адресованої лірики Бертольда Брехта. - C. 229-232.
  49. Озарко І. І., Соломчак Т. В. Лексичні, граматичні та термінологічні особливості науково-технічного перекладу. - C. 233-236.
  50. Соколовська С. Ф. Образна будова тексту драми. - C. 237-241.
  51. Кульчицька О. В. Про деякі критерії та методи визначення пейоративної лексики. - C. 242-245.
  52. Хохлова В. А. Этноспецифика оценочной семантики английской и украинской топонимической фразеологии. - C. 246-251.
  53. Шевчук Д. О. Проблема жіночої свободи та самоідентифікації у повісті Т. Шевченка "Музыкант". - C. 252-256.
  54. Бобровницька Н. В. Фольклорна традиція та особливості віршування поезій Т. Г. Шевченка. - C. 257-264.
  55. Велилаева Л. Р. Основные направления исследований по эмиграционистике российской научной школы. - C. 265-269.
  56. Власенко М. В. Функціонування квазіеталонів у складі фразеологізмів. - C. 270-273.
  57. Гузак А. М. Комунікативна роль біблійних цитат та притч у формуванні позитивного іміджу сучасного політичного лідера. - C. 274-280.
  58. Гурмак Ю. М. Вплив соціально-політичної ситуації епохи абсолютизму на мовні та літературні процеси у Франції ХVІІ століття. - C. 281-285.
  59. Завадська Н. В. Фольклорний мотив заборони у прозі Марії Матіос. - C. 286-289.
  60. Шевлякова Ю. О. Вербалізація ґендерної ідентифікації в англомовних он-лайн журналах для дівчат. - C. 290-295.
  61. Юрчак Г. М. Джерела і контекст романного мислення Юрія Косача. - C. 296-302.
  62. Юшкевич В. І. Кореляції лінійної монотематичної моделі і комунікативних ситуацій англомовного ділового дискурсу. - C. 303-308.
  63. Пазюк Я. А. Маркери драми у внутрішньому монолозі. - C. 309-314.
2014
4 (76)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського