Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70151/2014/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософські науки

  4. Дмитренко М. Й. Корпоративна культура: біхевіоральний і праксеологічний аспекти. - C. 3-7.
  5. Лісовський П. М. Соціокультурний концепт системи духовної безпеки у сучасному освітньому просторі. - C. 8-13.
  6. Мельничук М. С. Філософсько-культурологічний аналіз сучасної ролі музичного мистецтва у сакральному дійстві християнства. - C. 14-18.
  7. Шеремет Л. А. Фізична і спортивна культура в контексті проблеми формування ціннісних орієнтацій особистості та суспільства. - C. 19-27.
  8. Рахмайлов Є. В. Фашистський та комуністичний тоталітаризм в соціально-філософській та міждисциплінарній рефлексії. - C. 28-33.
  9. Педагогічні науки

  10. Riegger M. Unterrichten in Deutschland. Ein Überblick über die allgemeine Didaktik seit 1945. - C. 34-48.
  11. Арешонков В. Ю. Розвиток змісту шкільного етико-морального курсу (Закон Божий) у ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 49-54.
  12. Благун Н. М. Соціально-функціональний аспект регулювання та коригування діяльності загальноосвітнього навчального закладу. - C. 55-60.
  13. Гвоздій С. П. Безпека життєдіяльності як соціально-педагогічна проблема сучасності. - C. 61-65.
  14. Годованець Н. І. Особливості змішаного методу навчання іноземної мови. - C. 66-70.
  15. Гончарова О. А., Коноваленко Т. В. Методична підготовка майбутнього вчителя англійської мови. - C. 71-75.
  16. Завалевський Ю. І. Формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця. - C. 76-84.
  17. Козачко О. М., Козачко А. О. Дослідження професійної мотивації студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення графічних дисциплін. - C. 85-89.
  18. Колесник Н. Є. Підготовка майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей. - C. 90-95.
  19. Корчевський Д. О. Концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю. - C. 96-101.
  20. Пристай Г. В. Особливості навчання іноземних мов в умовах співпраці. - C. 102-105.
  21. Рибалко А. П. Використання дистанційної форми навчання в процесі математичної підготовки студентів-економістів. - C. 106-111.
  22. Сіранчук Н. М. Психологічні та психолінгвістичні основи розвитку мовленнєвих творчих здібностей у молодших школярів. - C. 112-116.
  23. Шишкіна М. П. Електронні ресурси хмаро орієнтованого освітньо-наукового середовища у діяльності педагога. - C. 117-123.
  24. Тичина І. В. Історіографічний аналіз проблеми підготовки військових фахівців в Україні у 20-40 роках ХХ сторіччя. - C. 124-130.
  25. Барбелко Н. С. Критеріально-показникова характеристика рівнів сформованості міжкультурної толерантності студентів коледжів в процесі вивчення іноземної мови. - C. 131-136.
  26. Дуброва C. В. Особливості застосування педагогічної діагностики у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. - C. 137-143.
  27. Левківська К. В. Аксіологічні характеристики науково-теоретичних підходів до проблеми дослідження діяльності інноваційних навчальних закладів. - C. 144-148.
  28. Миколаєнко Н. М. Виставки та ярмарки як основні форми реалізації книжкових заходів: до проблеми формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань. - C. 149-152.
  29. Потюк І. Є. Експериментальна перевірка методики формування англомовної лексичної компетенції майбутніх фахівців сфери туризму на засадах навчальних стратегій. - C. 153-157.
  30. Шарненкова Т. О. Організація діяльності курсів підвищення кваліфікації вчителів в Україні другої половини XIX – першої половини XX століття. - C. 158-162.
  31. Новіцька І. В. Створення моделі формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач. - C. 163-169.
  32. Філологічні науки

  33. Hillesheim J. Fatale Grenzen. Zum Gesellschaftlichen in Lessings "Bürgerlichem Trauerspiel" Emilia Galotti. - C. 170-180.
  34. Кравцова Ю. В. Моделирование в современной лингвистике. - C. 181-189.
  35. Гирин О. В. Деграматикалізація як системне явище в англійській мові. - C. 190-193.
  36. Кабов А. В. Лінгвопрагматика та поліфонія суб’єктивного способу іспанської мови в сучасній пресі (на матеріалі видань El País, ABC, El Mundo). - C. 194-198.
  37. Кузнєцова І. В. Заголовок-алюзія: смисловий і концептуальний аспекти (на матеріалі англомовних художніх творів ХХ-ХХІ століть). - C. 199-203.
  38. Мороз Л. В., Кушнір Н. В. Проблема типології перекладацьких трансформацій (вилучено редакцією). - C. 204-208.
  39. Савельєва Н. О. Логіко-філософські засади вивчення деонтичної модальності. - C. 209-214.
  40. Трубенко І. А. Функціональні особливості метонімії в художній прозі англійського модернізму. - C. 215-219.
  41. Ваврінчік Р. Я. Експліцитні та імпліцитні перформативні мовленнєві акти. - C. 220-225.
  42. Труба Г. М. Взаємодія категорій становості й аспектуальності на понятійному рівні (рівень граничності / неграничності). - C. 226-229.
  43. Столярчук О. В. Афіксація як один з продуктивних способів деривації молодіжних сленгових одиниць (на прикладах з англійської, німецької, української та російської мов). - C. 230-235.
  44. Антонов О. В. Вік як компонент комунікативного стилю персонажу (на матеріалі сучасної американської драми). - C. 236-239.
  45. Березіна Ю. О. Реалізація зімкнених приголосних у давньогерманській епічній поезії "Пісня про Хільтібранта" ("Hildebrandslied"). - C. 240-244.
  46. Бігдан М. В. Генеративні теорії та методи у діахронних дослідженнях англійського квазібезособового речення. - C. 245-251.
  47. Величко Н. М. Форми звертання в родині (на матеріалі німецької мови). - C. 252-257.
  48. Касіян Г. В. Мовленнєвий етикет як засіб реалізації комунікативних стратегій у суспільно-політичному дискурсі. - C. 258-263.
  49. Koбзєва О. О. Метакомунікативна стратегія у мовленні судді в американському судовому дискурсі. - C. 264-268.
  50. Коваленко К. А. Метафора як домінантна ознака тексту французької народної загадки. - C. 269-272.
  51. Куценко М. М. Псевдонімізація Миколи Хвильового в аспекті структурного психоаналізу. - C. 273-281.
  52. Щербак О. В. Жінки у Густинському літописі. - C. 282-290.
  53. Януш Х. М. Семантична реконструкція слів Heimat і Vaterland як ключових складових лінгвокультурного концепту "Батьківщина" в німецькій мові. - C. 291-296.
  54. Степанець К. В. Діалог з участю третього (І. Багряний, Б. Брехт і Я. Гашек). - C. 297-304.
  55. Наукове життя

  56. Козловець М., Киричок О. Філософські ідеї культури Київської Русі в контексті сучасних цивілізаційних змін. - C. 305-309.
  57. Халін В. В. Народження творчого вчителя літератури: Рецензія на монографію Ольги Куцевол "Теоретико-методичні основи розвитку креативності майбутніх учителів літератури". - C. 310-313.
  58. Чирков О. С. Рецензія на монографію В. М. Назарця "Жанрові модифікації української адресованої лірики". - C. 314.
2014
5 (77)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського