Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70151/2014/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Baziur G. "Pełnić służbę Bogu i Polsce Niepodległej": Henryk Glass i Harcerstwo Polskie na Ukrainie Naddnieprzańskiej wobec bolszewizmu. - C. 3-8 .
  4. Вітюк І. К. "Блаженні миротворці": концептуальні засади миротворчої політики Римо-католицької церкви у рішеннях Другого Ватиканського собору. - C. 9-13.
  5. Козьма В. В., Комарова О. С. Проблеми національної ідентичності українців. - C. 14-19.
  6. Тофтул М. Г. Етика особистісних стосунків. - C. 20-23.
  7. Шеремет Л. А. Соціальні контури персонального зусилля, спрямованого на розвиток тілесності та духовності суспільства. - C. 24-31 .
  8. Ношин Я. І. Етика Еманюеля Левінаса як "перша філософія". - C. 32-40 .
  9. Дудар О. П. Синестезія як соціально-культурне та мистецько-хуждожнє явище: естетична візія. - C. 41-46.
  10. Існюк І. В. Ідеал комічного у репрезентаціях сучасного художнього простору України. - C. 47-52.
  11. Мороз Ю. А. Сучасні теорії біблійного перекладу як основа філософсько-релігієзнавчого аналізу національних традицій перекладу Біблії. - C. 53-57.
  12. Присакар О. В. Формування Канону Нового Заповіту. - C. 58-62.
  13. Муллокандова О. М. Мусульманське релігійне право щодо шлюбів з іновірцями: філософсько-релігієзнавчий аналіз. - C. 63-67.
  14. Попович Я. М. Паломництво у ранньохристиянський період. - C. 68-73.
  15. Міщик Л. І. Деякі аспекти професійної підготовки соціального педагога до профілактики соціального сирітства. - C. 74-78.
  16. Бабенко Л. В. Соціокультурні ціннісні орієнтації розвитку українського образотворчого мистецтва ХІХ початку ХХ століття. - C. 79-81.
  17. Бовсунівська Н. М. Музична освіта чеського й німецького населення Волинської губернії (XVIII–ХІХ ст.). - C. 82-87.
  18. Глазунова І. К. Методи навчання в інструментальному класі майбутніх учителів в умовах модульно-рейтингової організації підготовки. - C. 88-91.
  19. Горобець С. М. Розвиток творчих компетентностей майбутніх фахівців під час вивчення дисципліни "Основи комп’ютерної графіки". - C. 92-96.
  20. Гуманкова О. С. Реалізація диференційованого навчання на заннятях англійської мови в дошкільних навчальних закладах. - C. 97-101.
  21. Денисенко С. М. Принцип емоційності як важлива складова проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів. - C. 102-106.
  22. Дерев’янко О. В. Формування у майбутніх гірничих інженерах готовності до самовдосконалення в процесі професійної підготовки. - C. 107-112.
  23. Дідківська Т. В., Сверчевська І. А. Розв'язування рівнянь методами геометричної алгебри в історії математики. - C. 113-117.
  24. Колесник Н. Є. Методичні аспекти впровадження у початковій школі компетентнісного підходу у процесі трудового навчання. - C. 118-123.
  25. Коновальчук І .І. Експериментальна перевірка ефективності технології реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 124-129.
  26. Косигіна О. В. Освіта дорослих у світі та в Україні як освітня інновація. - C. 130-134.
  27. Максименко О. О. Особливості організації та змісту навчання іноземних мов на рівні середньої освіти Нідерландів. - C. 135-140.
  28. Мельниченко Р. К. Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання. - C. 141-147.
  29. Першукова О. О. Освіта вчителів для роботи в умовах багатомовної освіти в країнах об’єднаної Європи. - C. 148-156.
  30. Петришен О. Г. Соціально-історичні та педагогічні чинники розвитку теорії і практики колективу в 20-х роках XX століття. - C. 157-161.
  31. Самаріна С. І. Сутність правового виховання учнів у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття в Україні. - C. 162-166.
  32. Ситняківська С. М., Хливнюк М. Г. Особливості впровадження білінгвального навчання у технічних навчальних закладах України. - C. 167-172.
  33. Солдатов Д. В., Солдатова С. В., Сузанский И. В. Проблемы реализации интегрированного образования дошкольников с ограниченными возможностями здоровья. - C. 173-179.
  34. Гавриш І. І. Особливості сформованості культури взаємин молодших школярів у добродійній діяльності на формувальному етапі експерименту (потребово-мотиваційний та практично-поведінковий компонент). - C. 180-185 .
  35. Головач О. П. Сучасні педагогічні технології: віртуальний музей. - C. 186-191.
  36. Литньова І. Ф. Тестовий контроль як засіб моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі студентів філологічних спеціальностей. - C. 192-196.
  37. Фонарюк О. В. Технологія підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності в загальноосвітній школі. - C. 197-202.
  38. Андрухів І. В. Експериментальна перевірка моделі формування іншомовного соціокультурного навчального середовища для учнів основної школи. - C. 203-207.
  39. Кючюк Д. Підготовка учителя в Республіці Туреччина: історико-педагогічний аспект. - C. 208-213.
  40. Мирна І. О. Технологія розвитку соціальної компетентності класних керівників загальноосвітніх шкіл. - C. 214-218.
  41. Мосіюк О. О. Структура готовності майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності. - C. 219-224.
  42. Мостіпака Т. П. Підготовка майбутніх учителів біології до використання здоров’язбережувальних технологій. - C. 225-229.
  43. Петрович О. Б. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів до організації позакласної роботи з обдарованими учнями. - C. 230-236.
  44. Юхно О. І. Діяльність політехнічних ВНЗ України у другій половині ХХ століття: чинники та етапи. - C. 237-242.
  45. Демянчук О. С. Система чинників розвитку гімназійної освіти на Буковині (ХІХ – перша половина ХХ ст.). - C. 243-248.
  46. Сухомлинов О. М. Естетико-філософський псевдобіографізм "Зенобії Пальмури" Ярослава Івашкевича. - C. 249-253.
  47. Борисенко Н. Д. Комплімент в персонажному дискурсі британської драми. - C. 254-257.
  48. Герасименко Л. С. Специфіка директивних мовленнєвих актів у стандартній фразеології радіообміну англійською мовою. - C. 258-261.
  49. Герасимчук С. В. Алегорія як засіб оптимізації міжкультурної комунікації у творчості Івана Вишенського. - C. 262-265.
  50. Мосієнко О. В. Дискурсивно-номінативна стратегія репрезентації злочинів у газетному дискурсі. - C. 266-271.
  51. Токарь Є. Б. Радіообмін цивільної авіації як різновид фахової мови. - C. 272-276.
  52. Череповська Т. В. Порівняльне дослідження художнього часопростору (на прикладі романів Енн Тайлер ("Ladder of Years") та Ірен Роздобудько ("Якби"). - C. 277-283.
  53. Должич Е. А. Вербальные и невербальные элементы в построении научного текста (на материале испанского языка). - C. 284-286.
  54. Біляніна В. І. Типи діалогових конструкцій у мові китайських художніх текстів ХХI ст.. - C. 287-292.
  55. Луцик В. І. Мала проза Доріс Лессінг: посутні впливи на ранньому етапі творчості. - C. 293-298.
  56. Суворова Л. К. Художнє втілення концепту смерті в ліричних творах Тараса Шевченка. - C. 299-304 .
  57. Щербак О. В. Жіночі постаті та їхня історична роль у Галицько-Волинському літописі. - C. 305-310.
  58. Шевчук А. В. З нестандартним підходом. - C. 311-312.
  59. Малютіна Н. П. Від аналітики дискурсу до феномену мислення як культурного бутя. - C. 313-315.
2014
6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського