Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70151:Пед.н./2015/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка
: наук. журн..- Житомир. Педагогічні науки
Visnyk Zhytomyrs'kogo derzhavnogo universytetu imeni Ivana Franka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Adamczyk B. International non-governmental organizations as a platform for street work activities directed at street children. - C. 3-9.
  4. Бєлкіна С. Д. Методичний супровід формування дослідницької компетентності майбутніх інженерів у процесі викладання природничо-наукових навчальних дисциплін. - C. 10-14.
  5. Гаращук К. В. До проблеми відбору текстів для читання на заняттях з англійської мови в процесі підготовки вчителів початкової ланки освіти. - C. 15-19.
  6. Гурова Т. Ю. Формування професійної комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови на засадах інтерактивного навчання. - C. 20-25.
  7. Дєньгаєва С. В. Медіаосвітні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 26-30.
  8. Дмітренко Н. Є. Інформаційна компетентність як вагома складова професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. - C. 31-35.
  9. Калініна Л. В., Калінін В. О. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови під час професійної підготовки у мовному ВНЗ. - C. 36-40.
  10. Лісниченко А. П., Дерун В. Г. Рефлексивна складова підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до професійної діяльност. - C. 41-45.
  11. Мазко О. П. Технологія формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 46-50.
  12. Нищак І. Д. Аналіз авторських педагогічних програмних засобів для реалізації комп'ютерно-орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін. - C. 51-55.
  13. Плотніков Є. О., Ларіна Т. В. Дистанційний курс навчання англійської мови: деякі особливості реалізації зворотного зв'язку. - C. 56-60.
  14. Самойлюкевич І. В., Волкова О. О. Планування безперервного професійного розвитку як інноваційний компонент змісту методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. - C. 61-67.
  15. Семенець Л. М. Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів. - C. 68-71.
  16. Сіранчук Н. М. Процес формування лексичної компетентності молодшого школяра у структурі теорії мовленнєвої діяльності. - C. 72-76.
  17. Халимон І. Й., Шевченко С. І., Штепура А. П. Дослідження сприйняття образу вчителя іноземної мови за допомогою метафори. - C. 77-82.
  18. Байда М. В. Використання класичних технологій кооперативного навчання на змішаних та перевернутих заняттях у процесі фахової підготовки вчителів-філологів. - C. 83-87.
  19. Пономаренко Н. Г. Підготовка експертів з освіти: теоретичний аспект. - C. 88-91.
  20. Веремій Т. Б. Основні аспекти методу портфоліо на заняттях з економіки. - C. 92-96.
  21. Гудзь Н. О., Кузьменко О. Ю., Черниш О. А. Розвиток критичного мислення старшокласників як один із засобів успішного оволодіння іноземною мовою. - C. 97-101.
  22. Зимовець О. А. Педагогічні умови формування професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 102-107.
  23. Палько І. М. Когнітивний компонент у структурі моделі формування міжкультурної толерантності у професійній підготовці соціальних педагогів. - C. 108-112.
  24. Прохорова С. М. Поняття цифрової компетентності вчителя іноземної мови у світовому освітньому просторі. - C. 113-116.
  25. Устименко В. В. Вивчення другої мови у державних закладах освіти Канади. - C. 117-121.
  26. Донченко В. М. Глобалізація та інтернаціоналізація в управлінні міжнародною діяльністю сучасного університету. - C. 122-126.
  27. Костюк І. О. Формування здорового способу життя в учнів початкової школи як чинник створення та розвитку освітньо-розвивального середовища у початковій школі. - C. 127-132.
  28. Луценко О. В. Формування професійної мотивації курсантів вищих навчальних закладів МВС України на основі інноваційних дидактичних моделей. - C. 133-137.
  29. Мельник О. Ф. Аналіз термінологічної системи дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутніх техніків-технологів виробництва харчової продукції. - C. 138-142.
  30. Подоляк М. В. Психічний розвиток дитини у дослідженнях Степана Балея. - C. 143-147.
  31. Умінська А. П. Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови на основі ротаційної моделі змішаного навчання. - C. 148-152.
  32. Фасоля О. І. Ретроспектива законодавства України в галузі екологічної освіти. - C. 153-158.
2015
Вип. 4 (82)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського