Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70151:Пед.н./2016/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка
: наук. журн..- Житомир. Педагогічні науки
Visnyk Zhytomyrs'kogo derzhavnogo universytetu imeni Ivana Franka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бєдакова С. В. Творчість українських композиторів "Празької школи" в контексті музично-теоретичної підготовки майбутніх вчителів дисциплін мистецького спрямування. - C. 3-7.
  4. Білик О. В. Самоосвіта як важливий фактор підготовки майбутніх техніків-електриків. - C. 8-12.
  5. Біліченко В. П. Церковно-співочі книги Ірмолої як основні навчально-методичні музичні посібники XVII–XVIII століть. - C. 13-17.
  6. Бірук Н. П. Вплив науково-дослідницької діяльності на розвиток особистості педагога-дослідника. - C. 18-23.
  7. Благова Т. О. Динаміка формування концептів професії балетмейстера в Україні (на матеріалі творчості П. П. Вірського). - C. 24-29.
  8. Бовсунівська Н. М. Діяльність польської спільноти Волині у сфері музичної освіти України. - C. 30-34.
  9. Ващенко С. В., Мороз М. В., Сайко М. М. Шляхи організації самостійної роботи студентів напряму підготовки "Екологія" в процесі вивчення іноземної мови. - C. 35-40.
  10. Вітвицька С. С. Педагогічні ідеї у спадщині І. Я. Франка. - C. 41-45.
  11. Вознюк О. В., Гужанова Т. С. Нова парадигма розвитку мовлення та навчання читання дітей дошкільної та початкової ланок. - C. 46-50.
  12. Галів М. Д. Критика писемних джерел в історико-педагогічних працях Івана Франка. - C. 51-55.
  13. Горбенко С. С. Крос-культурна домінанта в гуманістичному вихованні особистості засобами музики. - C. 56-60.
  14. Дубовий З. С. Самостійність як необхідна складова підготовки майбутнього учителя музики в процесі дистанційного навчання. - C. 61-64.
  15. Журавська Н. С. Особливості організації науково-дослідної роботи в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів. - C. 65-69.
  16. Кендзьор П. І. Ефективність полікультурного виховання у ЗНЗ за результатами педагогічного експерименту. - C. 70-74.
  17. Колос К. Р., Грабовський П. П. Основні характеристики комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. - C. 75-80.
  18. Левківська К. В. Критерії моніторингу діяльності інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів: акмеологічний підхід. - C. 81-85.
  19. Лисенко М. Ю. Методи саморегуляції диригентсько-хорових умінь і навичок студентів музично-педагогічних навчальних закладів. - C. 86-90.
  20. Мирончук Н. М. Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. - C. 91-94.
  21. Олійник С. В. Музично-творчий потенціал майбутнього вчителя в контексті міжгалузевої інтеграції. - C. 95-99.
  22. Пастовенський О. В. Модернізаційна матриця ефективних освітніх систем. - C. 100-104.
  23. Писаревська С. В., Яремко З. М., Тимошук С. В. Деякі особливості формування професійної мотивації молоді. - C. 105-110.
  24. Підгурська В. Ю. Креативність як необхідна умова формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів. - C. 111-115.
  25. Плотницька О. В. Застосування феномену інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 116-119.
  26. Проворова Є. М. Формування культури слухання у методичній підготовці майбутнього вчителя музики: праксеологічний підхід. - C. 120-124.
  27. Рожнова Г. П. Теоретичний та історико-педагогічний аналіз професійної підготовки майбутніх журналістів у вищих навчальних закладах України. - C. 125-129.
  28. Руденька Т. М. Зміст професійної компетентності майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей на засадах арт-педагогіки в умовах навчання у коледжі. - C. 130-135.
  29. Русіна Н. Г. Ключові компетенції як важливий фактор становлення майбутнього фахівця (на прикладі Республіки Польщі). - C. 136-139.
  30. Рябова О. В. Колективне музикування як ефективний засіб формування музично-стильових уявлень підлітків. - C. 140-143.
  31. Свірідовська Л. М. Музично-теоретичний підхід до вивчення національної стилістики класиків української фортепіанної музики майбутніми вчителями музичного мистецтва. - C. 144-148.
  32. Сейко Н. А. Формування практико орієнтованих умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення курсу "Соціальний фандрайзинг". - C. 149-154.
  33. Тушева В. В. Культурологічний підхід як теоретико-методологічна основа стратегії формування науково-дослідницької культури майбутніх вчителів музики. - C. 155-161.
  34. Цихуляк І. М. Гуманітарно-богословска ґенеза аспектів католицького суспільного навчання в контексті міжконфесійних реалій в Україні. - C. 162-167.
  35. Цюряк І. О., Луценко В. В. Особистісно орієнтовані технології навчання у підготовці студентів мистецьких спеціалізацій. - C. 168-174.
  36. Ящук С. П. Проблемно-розвивальне навчання як засіб розвитку професійно-правової компетентності студентів. - C. 175-179.
2016
Вип. 4 (86)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського