Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70173/2011/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Української академії друкарства]
: наук.-техн. зб..- Львів

  1. Титул, зміст.
  2. Теоретичні та практичні проблеми корпоративного та антикризового управління підприємствами в умовах глобалізації

  3. Гомольська В. В. Корпоративна стратегія як запорука ефективності корпоративного управління. - C. 3-9.
  4. Палига Є. М. Теоретичні та практичні проблеми корпоративного управління в економіці. - C. 10-18.
  5. Петрашова О. М. Техніко-технологічна безпека: стан та ключові загрози для підприємств видавничо-поліграфічної галузі України. - C. 19-25.
  6. Буряк П. Ю. Розробка фінансової стратегії підприємства: теоретичний аспект. - C. 26-31.
  7. Дем'яненко О. М. Інструменти фінансової стратегії підприємства. - C. 32-36.
  8. Римар О. Г. Регуляторна політика держави як інструмент реалізації антикризової програми управління економікою. - C. 36-41.
  9. Мікула Н. А., Базилюк В. Б. Сучасні підходи до визначення сутності та класифікації кластерів. - C. 41-47.
  10. Черкавська М. Б., Косар Н. С. Антикризове управління підприємствами впк з використанням концепції маркетингу. - C. 48-52.
  11. Ареф’єва О. В., Сеньківський В. М., Штангрет А. М., Мельников О. В. Побудова моделей ключових загроз на шляху до економіки знань в Україні. - C. 52-67.
  12. Регіональні аспекти розвитку прикордонного співробітництва

  13. Кулініч Т. В., Просович О. П. Виробничі ресурси як основа розвитку промисловості західного регіону України. - C. 68-75.
  14. Герасимчук З. В., Поліщук В. Г. Фінансове забезпечення політики стимулювання сталого розвитку регіону. - C. 76-82.
  15. Румянцева Г. І. Практика оптимізації розвитку ВПК в регіоні. - C. 83-90.
  16. Стеців Л. П. Шляхи підвищення конкурентоспроможності регіону на основі активізації інноваційної діяльності. - C. 91-97.
  17. Baran Е., Slusarz G., Zajac D. Social-democratic of conditioning of development of country mountainous areas (on example of polish carpathian). - C. 97-106.
  18. Напрямки вдосконалення обліку, аналізу, аудиту фінансово-господарської діяльності підприємств та банківської системи України

  19. Копець Г. P., Войцеховська Ю. В. Обліково-аналітичне забезпечення ефективного енергоменеджменту на підприємствах. - C. 107-111.
  20. Сірик М. В. Сутність основного капіталу поліграфічного підприємства. - C. 111-116.
  21. Мних Є. В., Бардаш С. В. Ефективність й ефект внутрішнього контролю: онтологічна інтерпретація сутності, складу та взаємозв'язку. - C. 116-123.
  22. Ніконенко У. М. Монетарні дії НБУ в контексті впливу глобальної фінансової інтеграції. - C. 124-129.
  23. Зубрей І. В. Контролінг в управлінні виробничими затратами поліграфічних підприємств. - C. 129-134.
  24. Вдосконалення механізму мотивації праці на поліграфічних підприємствах

  25. Холод З. М., Шляхетко В. В. Проблеми формування механізму мотивації персоналу підприємств (на прикладі підприємств ВПК). - C. 135-141.
  26. Гірняк О. М., Головацька Л. В. Мотиваційний механізм маркетингу у видавничо-поліграфічному комплексі, фактори впливу на нього. - C. 142-148.
  27. Теоретичні та прикладні аспекти маркетингу у структурах ВПК

  28. Босак І. П. Ринкові чинники формування та механізми управління цінами. - C. 149-152.
  29. Шендерівська Л. П. Інтеграційні процеси у видавничо-поліграфічній галузі як інструмент раціонального забезпечення матеріальними ресурсами. - C. 152-157.
  30. Ковба Ж. Вибір стратегії при впровадженні на ринок масової літературно-художньої серії. - C. 158-165.
  31. Чухрай Н. І. Трансформація ролі та функцій маркетингу у сучасному бізнесі. - C. 165-170.
  32. Щерба О. І. Роль реклами у підприємницькій діяльності. - C. 171-176.
  33. Грет Г. Комерційна діяльність роздрібного книготорговельного підприємства. - C. 176-180.
  34. Передерієнко Н. І., Степанюк Д. Л. Деякі аспекти мінімізації ризиків у матеріально-технічному постачанні та збутовій діяльності поліграфічних підприємств. - C. 180-185.
  35. Стан, проблеми та стратегія розвитку малого і середнього бізнесу

  36. Безпалько І. Р. Збільшення обсягу інвестицій домогосподарствами в корпоративні права шляхом вдосконалення системи оподаткування доходів фізичних осіб. - C. 186-189.
  37. Мазій Н. Г. Законодавче забезпечення розвитку та функціонування малого підприємництва в Україні. - C. 189-193.
  38. Григорова З. В., Барзилозич О. М. Особливості функціонування малих підприємств на ринку поліграфічних послуг м. Києва. - C. 194-198.
  39. Бігальська О. Ю. Теоретико-методологічні основи розвитку домогосподарств України. - C. 199-209.
  40. Онещак О. Я. Надійність функціонування малих підприємств: теоретичний аспект. - C. 210-213.
  41. Кваско А. В. Методи оцінки рівня конкурентоспроможності поліграфічних підприємств. - C. 214-218.
2011
№ 2 (35)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського