Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70190/2017/56<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Київське музикознавство
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дяблова К. Содержательно-певческие параллели инициального и заключительного микроциклов православной службы Преображения Господня. - C. 3-12.
  4. Доронкина Д. Жанровая специфика антифона в творчестве Хильдегарды Бингенской. - C. 12-23.
  5. Харитонова Д. Символічний вимір флейтових сонат Йогана Себастіана Баха. - C. 23-32.
  6. Кушнірук А. Жанрова специфіка маршу: проблема класифікації. - C. 32-41.
  7. Чень Юнцзя Жанр "праздничной увертюры" в контексте современной китайской симфонической музыки. - C. 41-52.
  8. Антипова В. Влияние индонезийского гамелана на творчество европейских и американских композиторов XX в.. - C. 52-59.
  9. Вердиян М. Пятая симфония А. Тертеряна как воплощение восточного ощущения звука. - C. 59-69.
  10. Вовченко Г. Монограма як основний формотворчий принцип у "Криптограмі" О. Щетинського. - C. 69-75.
  11. Стоянова А. "Тріада" Святослава Луньова як втілення індивідуально-авторської стильової концепції. - C. 75-84.
  12. Джабраилова-Кушнир Э. Музыкальное время в электроакустическом сочинении "Два часа в резервуаре" на стихи И. Бродского М. Шалыгина. - C. 84-90.
  13. Лагунов П. Thema-Motive-Period-Mainsatz: наукові інтерпретації феномену класичної теми. - C. 90-99.
  14. Петрова М. Варіації Макса Регера на тему Моцарта, ор. 132 для оркестру: специфіка взаємодії "першоджерела" та оригінального тексту (на прикладі теми для варіацій). - C. 99-110.
  15. Пешкова В. О воплощении поэтического слова в мадригале К. Монтеверди "Gira il nemico insidioso amore" ("Окружил враг коварный, любовь"). - C. 111-118.
  16. Левкулич Є. Діалектика пам'яті та забуття в культурі: історична доля спадщини Сергія Борткевича. - C. 118-127.
  17. Варшавська А. Тринадцять миттєвостей епістолярної спадщини В. С. Косенка. - C. 128-136.
  18. Жукова О. Стилістичні особливості романсової творчості В. Косенка на прикладі романсу "Ветер перелётный" ор. 1 №4. - C. 136-145.
  19. Скурская Д. Взаимодействие стилевых пластов как смыслообразующий фактор в "Молитве" М. Глинки для солиста, хора и оркестра. - C. 145-154.
  20. Соловйова Т. Музичне втілення молитви "Отче наш" в літургіях В. Степурка. - C. 154-163.
  21. Шулика А. Живописность музыки К. Дебюсси и музыкальность живописи К. Моне. - C. 163-173.
  22. Шкромида Ю. Франческо Маліп'єро: три фортепіанні цикли (особливості музичної мови). - C. 173-183.
  23. Снітко Я. Особливості перетворення жанру струнного квартету у творчості Бенджаміна Бріттена (на прикладі квартету №2 ор. 36). - C. 183-193.
  24. Городецький А. Концерт У. Уолтона для альта з оркестром − перший визначний альтовий концерт ХХ століття. - C. 193-202.
  25. Скворцова Н. Плач ХХІ: сучасні тенденції інтонаційно-драматургічного осмислення жанру. - C. 202-211.
  26. Журавкова Ю. Опера Джан Карло Менотті "Мартінова брехня": параметри жанрової моделі. - C. 211-223.
  27. Марченко М. Особливості вокальної манери у виконанні партесних творів: нові концепції та гіпотези. - C. 224-231.
  28. Загладько А. Учні Ф. Ліста в концертній панорамі Києва 70-х років XIX століття (на матеріалі періодики). - C. 231-240.
  29. Мелешко Р. Бандурне мистецтво Львова періоду окупації. - C. 241-248.
  30. Андрєєва В. Полтавський театр у період німецької окупації 1941–1945 рр. (джерелознавчий аспект). - C. 248-260.
  31. Фішер Т. Між наративом та імперативом – специфіка львівської музичної публіцистики періоду фашистської окупації. - C. 260-267.
  32. Тереховська М. Любка Колесса в дзеркалі своєї доби. - C. 267-274.
  33. Плющенко М. Перекладення та транскрипції Б. Міхєєва як унікальний досвід у виконавстві на народних інструментах. - C. 274-283.
  34. Косенко Г. Концерт для альта і камерного оркестру op. 53 В. Бібіка: аспекти авторського відтворення "образу" інструмента. - C. 283-293.
  35. Островський О. "La terra trema" ("Земля тремтить") Лукіно Вісконті: звук як міфологічний простір. - C. 293-302.
2017
Вип. 56
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського