Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70196/2013/47<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретичні питання культури, освіти та виховання
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кобаль М. В. Особливості концепції Д. Белла про становлення суспільства знання. - C. 3-6.
  4. Сідельник Н. В. Інтерактивні методи навчання майбутніх педагогів у вищій школі. - C. 6-9.
  5. Ахмад И. М., Слезенко А. О. Значущість рольових ігор у процесі навчання. - C. 9-11.
  6. Слезенко А. О., Касьянова Л. С. Рольова гра як один з активних методів навчання. - C. 11-13.
  7. Бабіна-Косенко О. І. Алгоритм як метод навчання у сучасній вищій школі. - C. 14-16.
  8. Кудіна В. В., Грежук Ю. В. Основні проблеми проведення практичних занять з іноземної мови у вищій школі та шляхи підвищення ефективності їх організації. - C. 16-21.
  9. Довганець В. І. Експлікація феномену "пізнавальна самостійність студентів". - C. 21-25.
  10. Бучинський А. В. Роль самостійної навчальної діяльності студентів у підвищенні якості сучасної вищої освіти. - C. 25-27.
  11. Щебликіна Т. А. Організація моніторингу навчальних досягнень студентів вищих навчальних закладів як педагогічна проблема. - C. 27-31.
  12. Радченко Ю. Л. Зміст і сутність використання сучасних інформаційних технологій у навчально-виховному процесі педагогічного коледжу. - C. 31-35.
  13. Ткачов А. С. Особливості навчання обдарованих дітей підліткового віку. - C. 35-38.
  14. Нудьга М. О. Роль учителя в організації роботи учнів над виконанням навчальних проектів. - C. 38-41.
  15. Демчук В. С. Теоретичні засади виховної діяльності в університеті. - C. 41-46.
  16. Михайличенко О. В. Теоретичні основи громадянського виховання. - C. 46-49.
  17. Чернишова М. В. Психолого-педагогічні основи сучасного сімейного виховання. - C. 49-53.
  18. Гладченко М. М. Вищий навчальний заклад як організаційний суб’єкт. - C. 53-57.
  19. Довбенко Т. В. Огляд стану освіти в Україні на зламі ХІХ – ХХ ст.. - C. 57-60.
  20. Олексін Ю. П. Cтановлення ідеї диференціації навчання школярів у вітчизняній педагогіці (ХІХ – перша третина ХХ ст.). - C. 60-64.
  21. Кузнецова О. Ю. Тенденції розвитку університетської освіти у Німеччині у другій половині ХХ століття. - C. 64-68.
  22. Парфенюк Т. Ю. Соціально-педагогічне підґрунтя реформування вищої освіти Австралії в контексті ринково орієнтованих освітніх реформ. - C. 68-72.
  23. Корченко М. О. Періодизація розвитку університетської освіти в Королівстві Нідерланди у другій половині ХХ – на початку ХХІ століть. - C. 72-74.
  24. Христенко І. О. Досвід підготовки іноземних студентів у зарубіжних країнах. - C. 75-76.
  25. Славська Я. А. Теоретико-методологічні засади еколого-естетичного виховання учнів у школах Великої Британії. - C. 77-81.
  26. Шумейко Н. В. Соціально-педагогічні аспекти навчання студентів іноземним мовам в умовах полікультурного освітнього середовища (на матеріалі публікацій Прешовського університету в Прешові, Словаччина). - C. 81-86.
  27. Ващенко О. О. Англо-американська економічна лексика у складі чеського словника. - C. 86-89.
  28. Биконя О. П. Методичні вимоги щодо використання електронного посібника у навчанні ділового англомовного говоріння та письма. - C. 89-94.
  29. Орловська Л. К. Методичні рекомендації щодо формування усномовленнєвої граматичної компетенції у майбутніх учителів англійської мови як другої іноземної. - C. 94-97.
  30. Конотоп О. С. Методичні рекомендації з навчання майбутніх філологів англійського діалогічного спілкування з використанням автентичних художніх фільмів. - C. 97-101.
  31. Майєр Н. В. Сучасний стан дослідження проблеми формування методичної компетентності майбутніх викладачів французької мови вищих навчальних закладів. - C. 101-105.
  32. Шимко Г. О. Вимоги до формування у майбутніх учителів компетенції у читанні на початковому ступені навчання другої іноземної мови. - C. 105-110.
  33. Гупал М. О. Комунікативні бар’єри на початковому етапі вивчення іноземної мови студентами немовних спеціальностей та шляхи їх подолання. - C. 110-113.
  34. Кузло Н. М. Знання як зміст англомовної лінгвістичної компетенції студентів будівельних спеціальностей. - C. 113-119.
  35. Зеленська О. М. Засоби формування полікультурної компетентності курсантів на заняттях із вивчення іноземної мови. - C. 119-122.
  36. Несин Ю. М. Експериментальне навчання курсантів англомовного монологічного мовлення на матеріалі військових брифінгів. - C. 122-128.
  37. Кміта Є. В. Комунікативна та іншомовна компетентності диспетчера управління повітряним рухом, їх сутність, складові та співвідношення. - C. 128-134.
  38. Михайличенко С. С. Питання вивчення історії медицини та фармації у вищій школі України. - C. 134-137.
  39. Андрієвська В. П. Провідні форми навчального процесу з дисципліни "Всесвітня історія" для студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації. - C. 137-141.
  40. Ципко В. В. Гуманістичні виміри суспільствознавчої освіти в університетах технічного напряму. - C. 141-144.
  41. Поляничко З. О. Інформатизація шкільної освіти в Україні: сучасний стан та проблеми впровадження. - C. 144-149.
  42. Меньковська Ю. А. Види індивідуалізованого навчання англійського діалогічного мовлення молодших школярів. - C. 149-156.
  43. Кобаль В. І. Особливості розвитку пізнавальних інтересів учнів 5-8-их класів у процесі самостійної навчальної діяльності при вивчення історії України та рідного краю. - C. 156-161.
  44. Турянська О. Ф. Ознаки особистісно орієнтованого навчання в сучасній освіті. - C. 161-164.
  45. Буткалюк Г. В. Гендерний підхід у викладанні історії учням старших класів загальноосвітньої школи. - C. 165-168.
  46. Моцак С. І. Формування просторової компетентності учнів засобами історії. - C. 168-172.
2013
№ 47

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського