Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70196/2014/50<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теоретичні питання культури, освіти та виховання : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Козлов Д. О. Професійна компетентність викладача вищої школи як менеджера інноваційних змін: філософський аспект. - C. 3-7.
- Касьянова Л. С., Слезенко А. О. Інноваційна діяльність як необхідна складова навчального процесу. - C. 7-11.
- Левченко Т. І. Саморозвиток суб’єкта в освітньому процесі. - C. 11-15.
- Кудіна В. В. Сучасна система діагностики навчальних досягнень студентів: тенденції розвитку. - C. 16-21.
- Копил Г. О., Струтинська І. Ю. Самостійна робота студентів у контексті Болонського процесу: значення, можливості, європейський досвід. - C. 21-25.
- Михайличенко О. В. Педагогічний менеджмент: історія становлення, досвід зарубіжжя. - C. 25-31.
- Ahmad I. Effective and modern methods of teaching a foreign language in high school. - C. 31-33.
- Сбруев Н. Г. Особенности политики государственой поддержки R&D американских университетов в условиях общества знаний. - C. 33-38.
- Щербина О. А., Троц Ю. М. Огляд форматів курсу системи управління навчанням Moodle. - C. 38-45.
- Бушнєв Ю. С. Громадянськість як інтегральна якість особистості: філософсько-педагогічні запити. - C. 45-49.
- Тхоржевська Т. Д. Розвиток теорії та практики виховання дітей в Україні в контексті загальноєвропейських тенденцій. - C. 49-52.
- Тимчук І. М. Психолого-педагогічний аспект формування гуманістично спрямованого майбутнього фахівця з охорони довкілля. - C. 52-56.
- Кузьменко Г. Професійна підготовка вчителів початкової та середньої шкіл в Іспанії (ІІ пол. ХХ – поч. ХХІ століття). - C. 57-60.
- Щебликіна Т. А. Організація моніторингу навчальних досягнень майбутніх учителів у вищій школі на засадах кваліметричного підходу. - C. 60-63.
- Іваній О. М. Правосвідомість у моделюванні професійної поведінки вчителя. - C. 63-66.
- Першукова О. О. Психолінгвістичні засади розвитку металінгвістичної свідомості школярів у процесі багатомовної освіти в країнах Західної Європи. - C. 66-71.
- Шапкіна Н. М. Історико-педагогічні основи перекладацької діяльності. - C. 71-78.
- Марченко Т. М. Основи правового регулювання вищої освіти в СРСР. - C. 78-81.
- Янішевська З. В. Актуальні проблеми сучасного сімейного виховання в Іспанії та Україні. - C. 81-84.
- Кужель О. М. Комп’ютерна мовна гра як засіб навчання англійської мови учнів загальноосвітньої школи. - C. 84-88.
- Мацейків Т. І. Концептуальні засади відбору та структурування оновленого змісту підручника "Історія України" для 9 класу. - C. 89-92.
- Лозинська О. А. Формування фонологічної компетенції студентів засобом вивчення ініціальних звукових сполучень в англійських художніх текстах. - C. 92-94.
- Синекоп О. С. До проблеми навчання студентів технічних спеціальностей створювати публікації у співавторстві. - C. 94-98.
- Борщовецька В. Д. Організація самостійної роботи магістрантів аграрних спеціальностей у процесі вивчення "Ділової англійської мови". - C. 98-101.
- Палій О. А., Плотніков Є. О. Комп’ютерні навчальні матеріали як складова НМК з німецької мови як другої іноземної. - C. 101-105.
- Vasylyshyna N. Self-defined and individual learning in the process of English for specific purposes studying by future international relations specialists. - C. 105-108.
- Ahmad I. Innovation and tradition in mixed forms of teaching students non - linguistic specialties. - C. 108-110.
- Бірецька Л. С. Організація експериментальної перевірки ефективності методики формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання. - C. 110-116.
- Конопленко Л. О. Особливості комплексу вправ для навчання усного англомовного спілкування у технічному ВНЗ. - C. 116-122.
- Очеретенко С. В. Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх інженерів в умовах сучасного вищого технічного закладу. - C. 122-125.
- Немлій Л. С. Зміст і структура педагогічної компетентності диспетчера-інструктора управління повітряним рухом. - C. 126-129.
- Шмырова О. В. Организация самостоятельной работы студентов с оригинальной профессиональной литературой средствами информационных технологий. - C. 129-132.
- Ткачова Н. О., Штейміллер І. О. Розробка теоретично-методичного забезпечення акультурації іноземних студентів у навчально-виховному процесі класичного університету. - C. 132-137.
- Сілічова Т. В. Проблеми та особливості підготовки іноземних студентів у процесі викладання дисциплін економіко-математичного циклу у вищих навчальних економічних закладах. - C. 137-139.
- Шоробура І. М., Кутова С. О. Педагогічні умови навчання української мови в середній школі (1980–1991 рр.). - C. 140-144.
- Поляничко З. О. Тенденції розвитку інформатизації шкільної освіти в Україні (початок XXI ст.). - C. 144-149.
- Бугрій В. С. Форми навчання історії рідного краю у школах України та їх характерні особливості (друга половина 60-х – 80-і рр. ХХ ст.). - C. 149-153.
- Загорулько Ю. Д. Висвітлення українського націоналістичного руху в курсі "Історія України" у старшій школі. - C. 153-160.
- Моцак С. І. Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках всесвітньої історії. - C. 160-164.
- Михайличенко О. В. Музичне шкільництво на східноукраїнських землях у другій половині ХІХ ст.. - C. 164-172.
- Зав’ялова О. К. Віолончельна україніана П. І. Чайковського. - C. 172-175.
- Бабенко Л. В. Символічне значення художніх елементів оздоблення давніх виробів. - C. 175-178.
- Korshuk T. The semantic features of quantitative vocabulary of English language. - C. 179-181.
- Спіцин Є. С., Кудіна В. В. Пам’яті видатного українського дидакта Алексюка Анатолія Миколайовича. - C. 182-185.
- Ткачов С. І. Досвід громадянського виховання дітей і молоді на західноукраїнських землях у період 60-90-х років ХІХ століття. - C. 185-189.
| 2014 | | № 50
|
|
|
|