Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70196/2017/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретичні питання культури, освіти та виховання
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Рудь О. М. Погляди Григорія Сковороди на формування педагогічної майстерності вчителя. - C. 3-6.
  4. Касьянова Л. С., Слезенко А. О. Педагогічна майстерність як важливий складник професійної діяльності викладача. - C. 6-11.
  5. Моцак С. І. Профільне навчання як невід’ємний складник якісної освіти. - C. 11-14.
  6. Кудіна В. В. Проблеми розвитку вітчизняної дидактики вищої освіти у творчому доробку А. М. Алексюка. - C. 14-17.
  7. Михайличенко О. В. Лекція у вищому навчальному закладі. - C. 17-23.
  8. Махновський С. С. Аналіз результатів експериментальної роботи з формування лідерської позиції студентів в освітньому середовищі класичного університету. - C. 23-28.
  9. Соловей М. І., Демчук В. С. Організаційні та методичні засади виховної діяльності в Університеті. - C. 28-38.
  10. Голос А. А. Тенденції виховання на початку ХХІ століття. - C. 38-42.
  11. Сідельник Н. В. Цінності та ціннісні орієнтації майбутнього вчителя історії. - C. 42-45.
  12. Вятчаніна С. В. Провідні чинники, що забезпечують ефективність адаптації іноземних студентів (на прикладі підготовчого відділення). - C. 45-50.
  13. Овчіннікова О. І., Касьянова Л. С., Гасанова Л. Є. Міжкультурна комунікація при вивченні іноземної мови у сучасній вищій освіті. - C. 50-54.
  14. Гранько Н. К. Робота з відеоматеріалами при викладанні французької мови в університеті. - C. 54-57 .
  15. Борщовецька В. Д. Моделі ментальної переробки іншомовної лексики та її навчання у немовних ВНЗ. - C. 57-62.
  16. Чуфарлічева А. Ю. Навчання майбутніх менеджерів туризму створенню англомовного проекту у галузі ресторанного бізнесу в контексті Євробачення – 2017. - C. 62-68.
  17. Касьянова Л. С., Овчіннікова О. І., Гасанова Л. Є. Формування та розвиток умінь міжкультурної комунікації у майбутніх економістів. - C. 68-73.
  18. Дубовик Ю. М. Практична реалізація технології підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування морально-вольових якостей учнів основної школи. - C. 73-77.
  19. Колишкіна А. П. Практика формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів. - C. 77-82.
  20. Кондратюк С. М. Методика розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів на матеріалах предмета "Основи здоров’я". - C. 82-85.
  21. Луніка О. В. Краєзнавство у змісті шкільної історичної освіти України у 50–80-і роки ХХ століття. - C. 85-88.
  22. Мацейків Т. І. Культурологічний зміст курсу історії України у 7 – 8-х класах. - C. 88-92.
  23. Моцак С. І. Мотивація пізнавальної діяльності старшокласників як одна з ефективних умов організації позаурочної роботи з історії. - C. 92-95.
  24. Бражниченко С. О., Снагощенко В. В. Взаємодія освітніх закладів Лебединщини та Лебединського районного краєзнавчого музею. - C. 95-97.
  25. Коваль Т. І., Попов М. Д. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування компетентності "Безпека життєдіяльності" у майбутніх фахівців. - C. 98-102.
  26. Кміта Є. В. Методична система підвищення професійної іншомовної комунікативної компетентності диспетчерів управління повітряним рухом у процесі перепідготовки на робочих місцях на Україні. - C. 102-107.
  27. Ду Хань Фен Основи психолого-педагогічної готовності вчителя музики до керівництва музичним колективом. - C. 107-111.
  28. Лю Кешуан. Творче моделювання музично-образної драматургії творів майбутніми учителями музичного мистецтва. - C. 111-115.
  29. Карпенко Є. В. Усвідомлення новаторських тенденцій у творчості Миколи Леонтовича як засіб формування художньо-ціннісних орієнтирів на заняттях з хорового аранжування. - C. 115-119.
  30. Степанова Г. О. Історико-теоретичні джерела виникнення духової музики та становлення духової освіти в Україні. - C. 119-123.
  31. Альзубейді Альгейс Музикування і композиція на уроках музики в школі: з європейського досвіду. - C. 123-127.
  32. Бондаренко Ю. А. Корекційна спрямованість музичного виховання дошкільників зі зниженим зором. - C. 127-132.
  33. Шпіца Р. Організаційно-методична модель формування мистецьких знань учнів 7-8 класів на інтегрованих уроках музики. - C. 133-136.
  34. Вимоги до публікацій у Збірнику наукових праць Київського національного лінгвістичного університету "Теоретичні питання культури, освіти та виховання". - C. 136.
2017
№ 1 (55)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського