Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70200:Соц.комунік./2018/52<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Харківської державної академії культури : зб. наук. пр..- Харків. Серія, Соціальні комунікації- Титул.
- Зміст.
- Шейко В. М. Трансформація відносин старої інтелігенції і влади під час Української революції в 1917–1921 рр.. - C. 9-39.
- Воронова Л. М., Мартем’янова Н. С. Науково-дослідна робота Харківського історичного музею в перше повоєнне десятиліття. - C. 40-52.
- Chastnyk S. V. Minority Languages in Digital Communication. - C. 53-60.
- Шейко В. М., Каністратенко М. М., Кушнаренко Н. М. Принципи і пріоритети наукової діяльності ВНЗ культурологічно-мистецького профілю. - C. 61-70.
- Шемаєва Г. В. Місце культурної дипломатії в міжнародних відносинах. - C. 71-79.
- Шипота Г. Є. Напрями застосування концепту "комунікація" в бібліотекознавчих дослідженнях. - C. 80-91.
- Єрмолаєва Г. А. Керівник бібліотеки: сучасні вектори діяльності. - C. 92-102.
- Кобєлєв О. М. Інформаційно-аналітичний компонент підготовки фахівців зі спеціальності "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії". - C. 103-111.
- Глазунова Л. В., Лесюк О. В. Електронні та нонелектронні біографічні ресурси українського бібліографознавства (2012–2016): типологічний аналіз. - C. 112-120.
- Шевцова Ю. О. Бібліометричний аналіз професійних журналів у зарубіжному бібліотекознавстві. - C. 121-130.
- Кунанець Н. Е., Липак Г. І., Пасічник В. В. Консолідований інформаційний ресурс установ соціальної пам’яті "розумних міст". - C. 131-141.
- Тітов С. В., Тітова О. В. Аналіз якості інформаційно-технологічного забезпечення обробки документів у хмарному сервісі Microsoft Onedrive. - C. 142-148.
- Romanyuk O. I., Kovalenko I. P. The Communication Function of Journalism. - C. 149-153.
- Звєгинцова М. Е. Форми функціонування медійного суб’єкта (на прикладі журналістської та літературної діяльності О. Дроздова). - C. 154-159.
- Зацерківна М. О. Вивчення зв’язків із громадськістю як виду діяльності та функції управління: методологічний аспект. - C. 160-168.
- Євтушенко О. М., Жидкова Д. C. Застосування прийомів кітчу в дизайні реклами (на прикладі робіт Дмитра Растворцева). - C. 169-178.
- Гиріна Т. С. Інтерфейс глобалізації конвергентного україномовного радіомовлення. - C. 179-188.
- Миронов М. С. Уявлення про "творчість" у рекламі: cередньовічна філософія та постмодерн. - C. 189-197.
- Піменов В. Г. Розвиток екологічного туризму в Україні: основні поняття, проблеми, сучасний стан. - C. 198-208.
- Остропольська З. М. Інновація як складова соціокультурної діяльності. - C. 209-220.
- Перехейда В. В. Теоретичні засади дослідження туризму як соціокомунікаційного феномену. - C. 221-230.
- Максимовська Н. О. Соціально-педагогічні рефлексії соціалізації іноземних студентів. - C. 231-236.
- Кікоть А. А. Дослідження туризму як соціокультурного феномену. - C. 237-241.
| 2018 | | Вип. 52
|
|
|
|