Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70253/2014/13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теле- та радіожурналістика
: зб. наук. пр..- Львів

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Богорад Т., Нестеренко О. Німецька мова у дзеркалі "гендерської революції". - C. 3-10.
  4. Бондаренко Т. Утілення людиноцентризму як магістральної категорії діяльності медіа. - C. 11-17.
  5. Головчук О. Громадське мовлення: міжнародний досвід і перспективи. - C. 18-22.
  6. Горецька С. Тематично-жанрові різновиди журналістських матеріалів з проблем наркоманії в українських друкованих медіа. - C. 23-30.
  7. Гоян В., Гоян О. Студентське телерадіомовлення в контексті розвитку медіаринку: український досвід. - C. 31-37.
  8. Гридчина В. Схеми семіотичних досліджень візуальної інформації. - C. 38-43.
  9. Грицюта Н. Актуальні тренди прихованої реклами на телебаченні України. - C. 44-55.
  10. Гурч Л. Феномен сучасної колумністики: дефінітивний підхід. - C. 56-63.
  11. Дмитровський Є. Львівське музичне радіомовлення в перші роки радянської доби. - C. 64-68.
  12. Зражевська Н. Медіакультура як об’єкт соціокомунікаційних досліджень. - C. 69-77.
  13. Капелюшний А. Лексична надмірність та лексична недостатність у мовленні репортерів і ведучих випусків телевізійних новин. - C. 78-86.
  14. Комова М. До теоретичного осмислення теорії Ж. Бодрійяра про симуляцію в мас-медіа. - C. 87-95.
  15. Крупський І. Тематика засобів масової інформації України – важлива складова частина інформаційного простору держави (на прикладі західноукраїнських земель 1944 – 1950 рр.). - C. 96-103.
  16. Лизанчук В. Переконлива сила радіокоментаря. - C. 104-110.
  17. Михайличенко Н. Естетизація мовлення та її реалізація в медійному тексті. - C. 111-117.
  18. Мітчук О. Базисні характеристики феномену національного журналістського контенту. - C. 118-122.
  19. Степанюк Н. До питання впливу мас-медіа на соціум. Контрольні функції мас-медіа. - C. 123-126.
  20. Хімей В. Основні сучасні проблеми інформаційної безпеки України. - C. 127-132.
  21. Холод О. Телебачення як симулякр сучасності (типологія рівнів трансформації свідомості суспільства у зв’язку з розташуванням телевізора в домашньому просторі). - C. 133-139.
  22. Бабенко В. Фігуральна мова аудіовізуального контенту. - C. 140-149.
  23. Білоус О. Телебачення в системі національно-патріотичного виховання дітей. - C. 150-160.
  24. Брадов В. Типологічна структуризація медіаринку України: вектори впливу. - C. 161-168.
  25. Венгер І. Авторські програми в контексті комерційного телебачення. - C. 169-175.
  26. Веремчук Т. Журналісти українських ЗМІ у комунікаційному процесі Україна – ЄС. - C. 176-181.
  27. Гадьо Н. Католицька церква і комунікація: від слова до онлайну. - C. 182-191.
  28. Гвоздєв В. Креативність як ознака сучасної медіааудиторії. - C. 192-197.
  29. Гусак О. Участь редактора у створенні концепції нового Інтернет-ЗМІ. - C. 198-203.
  30. Дацишин Х. Мовні маніпуляції в заголовках Інтернет-версії телевізійних новин (на прикладі Інтернет-сторінки програми "ТСН"). - C. 204-209.
  31. Дмитровський О. Подкаст-програми та блоги: основні аспекти їх створення. - C. 210-213.
  32. Загороднюк В. Контент дитячого телевізійного каналу "Піксель": функціональне спрямування. - C. 214-225.
  33. Захарс Т. Етикет ведучого в контексті телевізійного ринку України. - C. 226-232.
  34. Калита В. "Солдати" за кадром. - C. 233-240.
  35. Кіца М. Критерії та ознаки патогенної реклами в українських ЗМІ. - C. 241-246.
  36. Климович І. Формування дитячої свідомості крізь призму дитячих телевізійних проектів. - C. 247-253.
  37. Лавриш Ю. Інтернет-телебачення "Живе.ТБ" як платформа соціальної комунікації між церквою і суспільством. - C. 254-258.
  38. Мельник Ю. Езра Паунд – радіопропагандист часів Другої світової війни. - C. 259-269.
  39. Мудра І. Медіаконвергенція як засіб популяризації газети в Інтернеті. - C. 270-274.
  40. Нагорняк М. Ведучий-журналіст і ведучий-диктор на радіо: до питання трансформації фаху в умовах мультимедійної журналістики. - C. 275-281.
  41. Островська Н. Характерні риси і критерії моделі політичних ток-шоу. - C. 282-290.
  42. Полісученко А. Активізація телеглядачів як елемент телевізійної інтерактивності. - C. 291-297.
  43. Пуцята І. Невербальна семіотика в телевізійній комунікації. - C. 298-302.
  44. Самуляк О. Медіаконвергенція та форми її реалізації. - C. 303-308.
  45. Сімашова А. Репрезентація фемінності як форми соціальної ідентичності на італійському телебаченні (на прикладі ґендерно маркованого телеканалу "Real time"). - C. 309-314.
  46. Лизанчук В. Шевченковi вiзiї України. - C. 315-364.
  47. Сербенська О. В дорозі до Шевченка. - C. 365-379.
  48. Студентські есе: Тарас Шевченко у моєму житті. - C. 380-390.
  49. Васьківський Ю. За що ми любимо рідну мову. - C. 391-392.
  50. Юраш А. Чесноти професора Сербенської. - C. 393-400.
  51. Плішило М. З волею до життя. - C. 401-402.
  52. Демко Л. В океані безмежного франкового духу. - C. 403-408.
  53. Іванців М. Щиро... "фальшивити не можна". - C. 409-411.
  54. Коцюмбас Н. Корисні поради для тележурналістів. - C. 412-413.
  55. Сич М. "Не бійтесь заглядати у словник…". - C. 414-417.
  56. Слов’янова М. Журналістика: фах чи покликання?. - C. 418-419.
2014
Вип. 13
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського