Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70253/2016/15<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теле- та радіожурналістика
: зб. наук. пр..- Львів

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія, теорія та практика соціальних комунікацій

  4. Гарматій О. Діяльність провідних інформаційних агентств на телевізійних ринках як складова глобальних інформаційно-комунікаційних процесів. - C. 3-8.
  5. Горошкевич Н. Контекст державотворення у мас-медіа Івано-Франківщини: постановка проблеми. - C. 9-12.
  6. Гридчина В., Власова А. Етичні проблеми висвітлення смерті у фотоматеріалах медіа. - C. 13-20.
  7. Крупський І. Відродження і діяльність Львівського обласного радіо в повоєнний період (за матеріалами Львівського обласного архіву). - C. 21-27.
  8. Лизанчук В. Політико-ідеологічна складова функціонування засобів масової інформації України. - C. 28-45.
  9. Максимович М. Маніпулювання зображувальним відтворенням чи криза фотожурналістики в сучасних ЗМІ?. - C. 46-52.
  10. Петрушка А. Функціональність інформації як чинник популяризації знань мас-медіа. - C. 53-57.
  11. Семен Н. Етично-професійний аспект діяльності журналіста в умовах інформаційної агресії. - C. 58-62.
  12. Смирнова М. Створення стереотипів засобами масової інформації в добу інформаційного суспільства. - C. 63-67.
  13. Соломін Є. Інформаційна безпека України: від анексії до концепції через війну на сході. - C. 68-72.
  14. Федорчук Л. Польське телебачення: вчора, сьогодні, завтра. - C. 73-78.
  15. Фурманкевич Н. До проблеми аналізу гендерних досліджень у соціальній комунікації: теоретичний аспект. - C. 79-87.
  16. Ципердюк І. Радіо "Ватикан”: історико-функціональні особливості роботи. - C. 88-95.
  17. Сучасний аудіовізуальний контент: традиції та новаторство

  18. Афанасьєва (Горська) К. Типологія медіаконтенту за критерієм ролі автора. - C. 96-102.
  19. Бабенко В. Вірусний контент: поєднання реалістичності та комерції. - C. 103-109.
  20. Білоус О. Історіографія основних аспектів дослідження передач регіонального телебачення для дітей. - C. 110-118.
  21. Гадьо Н. Католицька медіасистема як складова системи комунікації Католицької Церкви. - C. 119-127.
  22. Галаджун З., Роп Н. Тематика проведення антитерористичної операції на Сході України в сегменті українських телевізійних новин (контент каналів "1+1”, "Інтер”, "5 канал” за 1 квартал 2015 року). - C. 128-134.
  23. Головенко І. Виражальні засоби в інформаційних, аналітичних і художньо-публіцистичних радіожанрах. - C. 135-142.
  24. Гресько О. Моделі суспільного мовлення Європи в умовах комерціалізації. - C. 143-148.
  25. Дворянин П. Тематично-змістове наповнення новин регіональних телеканалів. - C. 149-161.
  26. Доброва С. Новітні підходи у вивченні інтернет-телебачення. - C. 162-167.
  27. Димніч Н. Телевізійні матеріали про Героїв Небесної Сотні як чинник формування національної гідності у молоді. - C. 168-177.
  28. Кіца М. Тенденції інтернет-реклами в ЗМІ України та зарубіжних країн: порівняльний аспект. - C. 178-183.
  29. Мудра І. Поняття "фейк” та його види у ЗМІ. - C. 184-188.
  30. М’яснянкіна Л. Критерії ефективності рекламного тексту. - C. 189-194.
  31. Павлів В. Рисунковий фейлетон у медіях: міжнародний та український досвід. - C. 195-200.
  32. Подаряща О. Переконання контентом як основа публікацій. - C. 201-206.
  33. Почапська О. Провокація як спосіб загравання з аудиторією в сучасних Інтернет-ЗМІ (на прикладі журналу "Український тиждень”). - C. 207-212.
  34. Путькалець Л. Роль регіонального державного телебачення України під час інформаційної війни. - C. 213-218.
  35. Романюк В. Соціальна деструктивність та медіатероризм: концептуально-теоретичний аспект. - C. 219-223.
  36. Комунікативні особливості ефірного мовлення

  37. Бахурська Р. Інтерв’ю як телевізійний жанр: мовностилістичні засоби. - C. 224-231.
  38. Бикова О. Комунікативно-стилістичні можливості використання фразеологічних одиниць у текстах сучасних пресових репортажів. - C. 232-237.
  39. Михайличенко Н. Пісенний символ Революції Гідності. - C. 238-245.
  40. Нагорняк М. Радіозарисовка як засіб національно-патріотичного виховання майбутніх журналістів. - C. 246-257.
  41. Сербенська О. Основні параметри милозвучності української мови. - C. 258-266.
  42. Ткач Я. Невербальні засоби в усній публічній мові. - C. 267-273.
  43. Юшко В. Вербальні та невербальні чинники впливу на аудиторію в загальному образі ведучого (на прикладі телепрограми "Х-фактор”). - C. 274-280.
  44. Постаті

  45. Михалюк М. "Особливості української нації крізь призму фейлетонів Романа Купчинського" (за матеріалами газети "Діло" за 1924–1939 рр.). - C. 281-289.
  46. Рецензії

  47. Крупський І. Ліберальний контент як базовий принцип функціонування демократичних засад журналістики. - C. 290-294.
  48. Лизанчук В. Національна сутність видання. - C. 295-308.
  49. Рожик М. Психологічна складова – дієвий фактор новітньої української журналістики. - C. 309-315.
2016
Вип. 15
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського