Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70317/2021/54(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Лінгвістичні дослідження : зб. наук. пр. Харк. нац. пед. ун-у ім. Г. С. Сковороди.- Харків Lìngvìstičnì doslìdžennâ- Титул.
- Зміст.
Історія мовознавства
- Нечитайло І. М. Біля витоків східнослов’янської етимології. - C. 3-12.
Термінознавство
- Борисов В. А. Метафора в освітньому дискурсі. - C. 13-22.
- Удовіченко Л. Г. Парадигматичні відношення в сучасній українській правоохоронній термінології. - C. 23-31.
Граматика
- Каминін І. М., Чурсіна Л. В. Колокації з компонентом іншомовного походження в сучасній українській мові (на матеріалі франкомовних запозичень у сфері моди). - C. 32-44.
- Корнєєва О. М. Парцеляція як синтаксичний засіб репрезентації поняття "відсутність” у повісті С. Д. Довлатова "Зона". - C. 45-56.
- Полозова О. О. Мовні чинники й механізми формування якісної формально-змістової асиметрії в єднальних складносурядних реченнях. - C. 57-68.
- Стишов О. А. Розмовні іменники-композити в сучасній українській мові. - C. 69-78.
- Умрихіна Л. В. Гортативні конструкції як спеціалізований тип вираження спонукання до сумісної дії. - C. 79-87.
Лінгвопоетика. Стилістика
- Гулак А. Т., Нікіфорова С. М. "Сміхове” слово в романі М. О. Булгакова "Майстер і Маргарита". - C. 88-98.
- Маленко О. О. Лінгвопоетика як науковий досвід: питання методології і методів лінгвістичного аналізу художньої мови. - C. 99-111.
- Олексенко О. А., Павлова І. А. Числівник в українській поетиці з погляду психолінгвістики. - C. 112-125.
Лінгвопрагматика. Лінгвоаксіологія. Соціолінгвістика
- Жуйкова М. В. Комунікативні сценарії конфліктних ситуацій у драматичних творах Лесі Українки. - C. 126-140.
- Ковтун О. В. Семантико-прагматичний потенціал аксіологічної потужності англійського прикметника: психологія його сприйняття в процесі вивчення англійської мови як іноземної. - C. 141-152.
- Таран О. С., Лебеденко Ю. М. Лексема ДАХ: літературна vs сленгова. - C. 153-161.
- Тесля В. А., Нестеренко Н. В. Оцінка як категорія прагматики сучасного молодіжного онлайн-сленгу. - C. 162-171.
- Шкіцька І. Ю. Омовлення невербального реагування адресата на маніпуляцію позитивом у художньому дискурсі. - C. 172-187.
Перекладознавство
- Іщук М. М., Янісів М. П. Контрастивний аналіз символічних значень природних явищ в українській та англійський мовах. - C. 188-200.
- Карпенко Н. А., Кудрявцева А. П. Відтворення прагматики фразеологізмів в англо-українському перекладі промов Г. Клінтон. - C. 201-208.
- Яровенко Л. С., Болдирева А. Є. Способи передачі інфінітива та інфінітивних комплексів у перекладі художнього тексту. - C. 209-223.
Лінгводидактика
- Марцин С. О. Текстоцентричний підхід на заняттях з української мови як іноземної: формування соціокультурних компетентностей здобувачів освіти. - C. 224-234.
Огляди. Рецензії
- Піддубна Н. В. Посібник, написаний на ять. - C. 235-242.
- Степаненко М. І. Харківська філологічна школа: етапи формування, напрями діяльності, постаті. - C. 243-256.
- Халіман О. В. Висвітлення проблематики лінгвоаксіології на сторінках збірника наукових праць "Лінгвістичні дослідження": аспектуальний огляд (на матеріалі публікацій 2010–2020 років). - C. 257-273.
| 2021 | | Вип. 54(2)
|
|
|
|