Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70398:Соц.ком./2013/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник КНУКіМ
: зб. наук. пр..- Київ. Сер., Соціальні комунікації

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Зв'язки з громадськістю та реклама: прикладні соціально-комунікаційні технології

  4. Поплавський М. Прикладні технології формування іміджу лідера. - C. 6-11.
  5. Кочубей Л. Політичні PR: тенденції становлення в Україні. - C. 12-18.
  6. Хавкіна Л. Новітні параметри функціонування реклами в Україні у вимірах соціальної та приватної комунікації. - C. 19-26.
  7. Литвин А. Сутнісний підхід до розуміння поняття "імідж" з погляду політичного іміджмейкінгу. - C. 27-33.
  8. Теорія й історія журналістики і видавничої справи

      Теорія й історія журналістики

  9. Варич М. Жанр огляду на сторінках спеціалізованих автомобільних видань. - C. 34-39.
  10. Соколова Н. Телевізійні новини як джерело формування інформаційного простору України. - C. 39-42.
    • Теорія й історія видавничої справи

  11. Гурбанська А. Діалог культурно-історичної й персональної тематики з редакційно-видавничою діяльністю українських письменників. - C. 43-51.
  12. Грет Г. Конкурентоздатність книготорговельного підприємства. - C. 52-57.
  13. Миколаєнко А. Роль часопису "Смолоскип" у становленні однойменного видавничого осередку українців в еміграції. - C. 58-63.
  14. Семеренко С. Товарна пропозиція як складова кон'юнктури книжкового ринку України. - C. 64-72.
  15. Соціально-комунікаційні проблеми сучасного мультикультурного суспільства

  16. Злобіна О. Субкультури в студентських комунікаціях. - C. 74-81.
  17. Стеценко К. Особливості соціокомунікативної функції шоу-бізнесу в постіндустріальному суспільстві. - C. 82-87.
  18. Костиря І. Політична культура як складова духовної культури суспільства: політико-комунікативний аспект. - C. 88-94.
  19. Шевель І. Процес глобалізації світу культури. - C. 95-99.
  20. Єфанова К. Друковані носії інформації в субкультурі ультрас. - C. 100-106.
  21. Соціально-комунікаційні засади діяльності бібліотек в умовах інформатизації суспільства

  22. Петрова Л. Теоретичні засади управління сучасною бібліотекою. - C. 108-113.
  23. Кунанець Н. Соціокомунікативний підхід у дослідженні історії бібліотечної справи західноукраїнського регіону. - C. 114-119.
  24. Прокопенко Л. Соціально-комунікаційна діяльність бібліотек у формуванні інформаційного простору України. - C. 120-126.
  25. Сучасне мистецтво в соціально-комунікаційному просторі України

  26. Гончарова О. До питання авербальної складової ораторського виступу. - C. 128-136.
  27. Смирна Л. Українські художники-нонконформісти: подолання ізоляції від світових мистецьких процесів. - C. 137-144.
  28. Дерман Л. Тіло людини в просторі комунікацій: образи сучасної моди. - C. 145-148.
  29. Литовка Я. "World music" як нова комунікація музичних культур. - C. 149-154.
  30. Соціальні комунікації в культурних індустріях: теорія та практика гостинності в готельно-ресторанному й туристичному бізнесі

  31. Антоненко В., Крупа І. Проблемні питання дефініції "культурна спадщина". - C. 156-161.
  32. Козловський Є. Порівняльний аналіз корпоративних культур у сучасних українських та іноземних підприємствах. - C. 162-168.
  33. Інформаційні комунікції в сучасному суспільстві

  34. Кузьменко Б. Інтелектуальні робототехнічні системи у сфері культури і мистецтв. - C. 170-174.
  35. Остапенко Г. Основні аспекти соціально-комунікаційних технологій мережі інтернет у студентському середовищі. - C. 175-181.
  36. До відома авторів. - C. 182.
2013
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського