Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70401/2014/18(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді
: зб. наук. пр..- Київ
Teoretyko-metodychni problemy vykhovannia ditei ta uchnovskoi molodi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бех І. Д. Колізії суб’єкт-суб’єктної взаємодії. - C. 6-14.
  4. Алєксєєнко Т. Ф. Субкультурний концепт первинної соціалізації дитини у сім’ї. - C. 15-24.
  5. Ананко Т. В. Професійна орієнтація у системі підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів України до професійної діяльності. - C. 25-33 .
  6. Андрющенко Т. К. Дослідження ефективності формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку. - C. 34-43.
  7. Безкоровайна О. В. Особливості реалізації технології виховання культури особистісного самоствердження старшокласників у соціально ціннісній діяльності. - C. 44-52.
  8. Бернацька О. Б. Інноваційні технології формування взаємоповаги як сімейної цінності у старшокласників інтернатних закладів. - C. 53-62.
  9. Білавич Г. В. Роль періодичної преси в поширенні господарсько-кооперативних знань українців (західна Україна, початок ХХ ст.). - C. 63-72.
  10. Bilotserkivets І. P. The potential of literature means in educating patriotism of yonger adolescents. - C. 73-80.
  11. Брилін Е. Б. Розвиток естетичної культури майбутнього вчителя у процесі музичної творчості. - C. 81-89.
  12. Бялик О. В. Досвід країн Євросоюзу щодо статевого виховання учнівської молоді та її підготовки до подружнього життя й відповідального батьківства. - C. 90-98.
  13. Ващенко О. М. Формування у молодших школярів компетенцій безпеки життєдіяльності: теоретичний аспект. - C. 99-106.
  14. Вербицький О. В. Методика дослідження вихованості міжетнічної толерантності старшокласників. - C. 107-114.
  15. Вишнівська Н. В. Виховання милосердя в учнів молодшого шкільного віку в позаурочній діяльності загальноосвітніх шкіл-інтернатів. - C. 115-122.
  16. Гарнійчук В. М. Сформованість патріотизму старших підлітків на етапі становлення української держави: компоненти, критерії та показники. - C. 123-132.
  17. Гаряча С. А. Учитель як провідник етичної культури в сучасному освітньому просторі. - C. 133-142.
  18. Гончарук Т. В. Структура творчого потенціалу старшокласників. - C. 143-151.
  19. Горбенко С. С. Основні періоди гуманізації виховного процесу засобами музичного мистецтва (ХХ – початок ХХІ століття). - C. 152-160.
  20. Горпинюк В. П. Соціально свідоме становлення особистості молодшого підлітка в системі "довіра – недовіра". - C. 161-169.
  21. Гринькова Н. М. Підвищення педагогічної компетентності батьків з питань морального виховання молодших школярів в умовах позашкільного навчального закладу. - C. 170-179.
  22. Грітчина А. І. Система критеріїв і показників готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі майбутнього сім’янина. - C. 180-187.
  23. Гуцан Л. А. Освітній округ як інноваційна модель управління в умовах профільного навчання. - C. 187-197.
  24. Данілова А. П. Теоретичні засади організації доброчинної проектної діяльності школярів. - C. 197-205.
  25. Докукіна О. М. Феномен терпимості: характеристика, сутність, структура. - C. 206-214.
  26. Долгова О. В. Формування організаційно-управлінських умінь у лідерів учнівського самоврядування: теоретичний аспект. - C. 215-222.
  27. Євтушенко Н. А. Вікові особливості учнів початкової школи в контексті виховання міжкультурної толерантності. - C. 223-232.
  28. Жаровська О. П. Національна самосвідомість як складова патріотичного виховання студентів педагогічних університетів. - C. 233-242.
  29. Журба К. О. Філософсько-психологічне підґрунтя виховання смисложиттєвих цінностей в учнів основної і старшої школи. - C. 243-251.
  30. Зайцева А. В. Організаційно-методичні основи забезпечення творчої взаємодії викладача і студентів у процесі інструментально-виконавської підготовки. - C. 252-259.
  31. Зобенько Н. А., Ніколаєску І. О. Практична складова підготовки соціальних педагогів у системі післядипломної освіти до превентивного виховання учнівської молоді. - C. 260-269.
  32. Зубалій М. Д. Становлення і розвиток змісту військово-патріотичного виховання в педагогічній літературі. - C. 270-279.
  33. Ільченко А. І. Формування ціннісного ставлення старшокласників до оздоровчої та розвивальної рухової діяльності. - C. 280-288.
  34. Ївженко Ю. В. Молодіжні громадські організації як інститут формування соціальної активності особистості. - C. 289-296.
  35. Канішевська Л. В. Формування цінностей сімейного життя старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів. - C. 297-305.
  36. Кендзьор П. І. Толерантність як ціннісна складова полікультурної компетентності особистості школяра. - C. 306-315.
  37. Киричок В. А. Теоретичні основи виховання моральної самосвідомості молодших школярів (учнів 3-4-х класів) у позакласній діяльності. - C. 316-324.
  38. Кобзаренко Л. А. Технологія виховання гуманістичних цінностей студентів педагогічних коледжів засобами етнопедагогіки. - C. 325-332.
  39. Колодько І. М. Формування у підлітків готовності до екологічної діяльності в неформальній освіті європейських країн. - C. 333-341.
  40. Комаровська О. А. Художньо-естетичне виховання у позаурочний час: технологічний вимір. - C. 342-350.
  41. Корпач Н. І., Олешак С. П. Особливості розвитку молодіжної участі у волонтерській діяльності. - C. 351-359.
  42. Кравченко Т. В. Сімейні цінності у контексті реалій сучасного американського суспільства. - C. 360-368.
  43. Крюкова О. І. Музичні образи як виховні складові навчальної діяльності молодших школярів. - C. 369-378.
  44. Кучина К. О. Становлення ціннісних орієнтацій в умовах модернізаційних змін системи освіти. - C. 379-387.
  45. Лаппо В. В. Виховання шляхетної особистості в контексті педагогічних традицій і освітніх інновацій. - C. 388-396.
  46. Ларіна Т. В. Освітньо-професійні концепції навчальної діяльності у технічних коледжах Німеччини. - C. 397-405.
  47. Леоненко А. В. Запровадження спецкурсу "Патріотичне виховання молоді на традиціях національної фізичної культури" у процес фахової підготовки майбутнього вчителя. - C. 406-414.
  48. Литовченко О. В. Соціально-педагогічний супровід соціального становлення дітей та учнівської молоді у позашкільних навчальних закладах. - C. 415-423.
  49. Любич О. І. Педагогічні засоби реалізації музейної педагогіки у позашкільних навчальних закладах. - C. 424-430.
  50. Малиношевський Р. В. Особливості формування альтруїзму як соціально значущої якості у молоших підлітків. - C. 431-439.
  51. Маринич В. Л. Шляхи впровадження здоров’язбережувальної компетентності у практику позашкільної освіти. - C. 440-449.
  52. Мартинець Л. А. Робота педагогічного колективу школи над Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 450-457.
  53. Маслюк К. А. Культура особистісного самовизначення студентів: актуалізація проблеми. - C. 458-465.
  54. Матвієнко О. В. Шляхи та умови формування гуманістичних цінностей у дітей молодшого шкільного віку. - C. 466-473.
  55. Мачуська І. М. Теоретичні аспекти культури міжособистісного спілкування старшокласників. - C. 474-483.
  56. Відомості про авторів. - C. 484-488.
2014
Вип. 18(1)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського