Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70401/2020/24(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді
: зб. наук. пр..- Київ
Teoretyko-metodychni problemy vykhovannia ditei ta uchnovskoi molodi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Морін О. Дослідження формування професійно-ціннісних орієнтацій учнів до трудової діяльності: понятійно-категоріальний апарат. - C. 4-18.
  4. Окушко Т. Соціальне партнерство як ресурс перспективного розвитку дитячого руху в Україні. - C. 19-37.
  5. Орлова Г. Взаємозв’язок Я-концепції та самостійної діяльності молодших школярів: динаміка розвитку. - C. 38-55.
  6. Остапенко О., Тимчик М. Стан військово-патріотичного виховання старшокласників в умовах ідейно-світоглядної конфронтації: аналіз результатів дослідження. - C. 56-71.
  7. Охріменко З. Усвідомлення учнями значущості професійно-ціннісних орієнтації до трудової діяльності: результати дослідження. - C. 72-88.
  8. Піддячий М. Теоретико-практичні засади соціально-професійного розвитку учнів в умовах профільного навчання. - C. 89-103.
  9. Петрочко Ж., Богомолова Н. Передумови та концептуальне бачення створення системи підготовки фахівців соціальної сфери до національно-патріотичног овиховання. - C. 104-123.
  10. Пихтіна Н. Негативна поведінка у старших дошкільників: особливості вияву, методика та результати вивчення. - C. 124-140.
  11. Просіна О. Методика проведення SWOT-аналізу для стратегічного планування освітньої діяльності закладів позашкільної освіти в умовах пандемії. - C. 141-152.
  12. Райт І. Виховання художніх цінностей особистості в умовах турбулентності. - C. 153-168.
  13. Reipolska O. Technology of Designing the Environment of Institution of Preschool Education for Child Development. - C. 169-183.
  14. Сойчук Р. Стан розвитку мотивації до національного самоствердження особистості в ранньому юнацькому віці. - C. 184-202.
  15. Толочко С. Мотивація як важлива соціальна навичка та складова екологічної компетентності дітей та учнівської молоді. - C. 203-215.
  16. Федоренко С. Виховання соціокультурних цінностей студентів у контексті вищої освіти США. - C. 216-227.
  17. Федорченко Т., Нечерда В. Формування успішної особистості старшокласника у педагогічній теорії і практиці. - C. 228-244.
  18. Харченко Н. Символи та атрибутика у Пласті: українська лицарська традиція. - C. 245-260.
  19. Хомич О., Лаврентьєва І. Методика дослідження формування навичок соціально успішної особистості старшокласника у процесі групової діяльності. - C. 261-276.
  20. Sharanova Y. Forming Students’ Citizenship in the Ukrainian Context. - C. 277-287.
  21. Шахрай В. Готовність до відповідального батьківства у поглядах старшокласників. - C. 288-305.
  22. Шередько І. Ціннісне ставлення до Батьківщини у молодших школярів: стан та проблеми. - C. 306-322.
  23. Шпиг Н. Соціальне партнерство школи та громадських організацій у формуванні здорового способу життя в молодіжному середовищі. - C. 323-337.
  24. Відомості про авторів. - C. 338-349.
  25. Відомості про членів редакцінйої колегії та редакційної ради. - C. 350-351.
2020
Вип. 24(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського