Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70401/2021/25(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді
: зб. наук. пр..- Київ
Teoretyko-metodychni problemy vykhovannia ditei ta uchnovskoi molodi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Морін О. Компоненти педагогічної технології формування професійно-ціннісних орієнтацій учнів до трудової діяльності. - C. 4-14.
  4. Нечерда В. Роль громадських організацій хортингу у формуванні соціально успішної особистості старшокласника. - C. 15-29.
  5. Ничкало С. Архітектурна складова в підручнику "мистецтво" (метод експертного оцінювання). - C. 30-44.
  6. Окушко Т. Соціальне партнерство організацій громадянського суспільства у контексті суспільних змін. - C. 45-61.
  7. Остапенко О., Тимчик М. Військово-патріотичне виховання старшокласників в умовах ідейно-світоглядної конфронтації. - C. 62-73.
  8. Охріменко З. Результати діагностики сформованості професійно-ціннісних орієнтації у учнів до трудової діяльності. - C. 74-87.
  9. Пащенко О. Моделі соціального партнерства у вихованні громадянина-патріота. - C. 88-98.
  10. Петрочко Ж., Пєтушкова Л. Підготовка персоналу інтернатних закладів до змін у процесі деінституціалізації. - C. 99-112.
  11. Рагозіна В. Технологія педагогічного супроводу художньо-естетичного розвитку дітей раннього віку в умовах закладів дошкільної освіти. - C. 113-126.
  12. Reipolska O. Design of the Educational Environment of the Institution of Preschool Education. - C. 127-137.
  13. Скирда Т. Виховання патріотизму молодших підлітків засобами гейміфікації. - C. 138-147.
  14. Сокол Л. Соціальне партнерство у закладах освіти: шляхи розвитку. - C. 148-159.
  15. Толочко С. Визначення аксіологічних засад формування кологічної компетентності школярів. - C. 160-172.
  16. Третяк О. Психолого-педагогічна протидія булінгу у середовищі учнів початкової школи. - C. 173-186.
  17. Fedorenko S., Kolomiiets S., Tikan Y. Pedagogical internship in the cyclic process of student teachers’ training. - C. 187-198.
  18. Федорченко Т. Стан формування соціально успішної особистості старшокласника: аналіз результатів дослідження. - C. 199-212.
  19. Харченко Н. Проєкти дитячих та молодіжних громадських організацій у контексті молодіжної політики України. - C. 213-225.
  20. Шаранова Ю. Навчально-виховні спільноти у вищій школі США. - C. 226-234.
  21. Шахрай В. Сімейно-шлюбні орієнтації сучасних старшокласників: стан та необхідність педагогічного реагування. - C. 235-250.
  22. Шпиг Н. Клієнто-орієнтований дизайн в проєктній діяльності громадських організацій. - C. 251-261.
  23. Відомості про авторів. - C. 262-276.
  24. Відомості про членів редакцінйої колегії та редакційної ради. - C. 277-279.
  25. Вихідні відомості.
2021
Вип. 25(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського