Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2013/8<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
Розділ І. Проблеми порівняльної педагогіки
- Короткова Ю. М. Методи навчання мов у вищих навчальних закладах освіти Греції та Республіки Кіпр у другій половині XX століття. - C. 3-13.
- Сбруєва А. А. Освіта обдарованих і талановитих: організаційні засади та тенденції розвитку міжнародного співробітництва. - C. 14-26.
- Цьома С. П. Концептуальні засади здоров’язбережувального виховання молодших школярів у Болгарії. - C. 26-32.
- Чухно Л. А. Прогностичні зміни в системі навчання технічно обдарованих студентів Німеччини у зв’язку з введенням єдиних стандартів вищої освіти в Європі. - C. 33-41.
Розділ ІI. Проблеми історії освіти та загальної педагогіки
- Тищенко І. В. Нормативно-правове урегулювання діяльності ректорів університетів України у XIX столітті. - C. 42-51.
Розділ IIІ. Проблеми теорії загальної освіти
- Вдовина Т. Ю. Християнська етика як засіб духовно-морального виховання учнів загальноосвітнього навчального закладу. - C. 52-60.
- Власенко Л. В., Чала К. М. Загальна характеристика методів навчання іноземних мов. - C. 60-66.
- Горбова Н. А. Культурно-антропологічні засади етнопедагогіки у гармонізації освітнього простору: теоретико-методологічний аспект. - C. 66-75.
- Єжова О. О. Моделювання здоров’яспрямованої діяльностінавчальних закладів. - C. 75-82.
- Колесник О. О. Питання етики спілкування в мережі Інтернет на уроках інформатики. - C. 83-90.
- Кравець І. Л. Сутнісні характеристики альтернативної освіти як педагогічного поняття. - C. 90-100.
- Кухарєва О. С. Ретроспективний аналіз вивчення початків аналізу в старшій школі. - C. 100-110.
- Лазарєв М. О. Методи творчої діяльності в евристичній освіті. - C. 110-124.
- Латишева Т. В. Метод семантичного осмислення підлітками поетичної та музичної інтонацій на уроках літератури й музики. - C. 125-132.
- Лось О. В. Про деякі аспекти попередження та виправлення помилок в іншомовному мовленні. - C. 133-142.
- Проценко І. І. Способи формування професійно-творчих умінь у процесі евристичного діалогу. - C. 143-153.
- Тимощук І. В. Потенціал іноземної мови у вихованні гуманістичних цінностей. - C. 153-163.
- Хижняк А. В. Форми та методи професійного самовизначення міських старшокласниць у сім’ї. - C. 163-171.
Розділ IV. Проблеми педагогіки вищої школи
- Білокопитов В. І. Процес забезпечення якості у вітчизняній системі вищої освіти: рекомендації щодо подальшого впровадження. - C. 172-179.
- Дворніченко Л. Л. Методологічні засади дослідження професійної орієнтації у сучасній освіті. - C. 180-189.
- Дзюба Л. Г. Теоретичні основи формування готовності майбутніх учителів початкових класів до ознайомлення молодших школярів з ІКТ. - C. 189-196.
- Завидівська Н. Особливості інтегративного навчання здоров’язбереження у системі фізичного виховання вищої школи. - C. 196-207.
- Коваленко О. О. Факторно-критеріальна модель оцінювання рівнів сформованості самостійності у студентів медичних коледжів. - C. 208-216.
- Кодимський С. С., Чайченко Н. Н. Педагогічні умови розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів фізичної культури в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 217-224.
- Маслов Р. В. Соціально-педагогічні передумови створення поняття оздоровчої компетентності в майбутніх фізреабілітологів в умовах модернізації освіти. - C. 224-243.
- Микитюк С. О. Ресурсний підхід як основа розвитку потенціалів особистості майбутнього вчителя. - C. 235-243.
- Нізовцев А. В. Розробка моделі професійної компетентності інженера. - C. 243-255.
- Осадець М. М. Особливості мотиваційної сфери студентів до занять фізичною культурою. - C. 255-262.
- Савченко Р. А. Формування музично-педагогічної компетентності майбутніх вихователів і музичних керівників дошкільних навчальних закладів у процесі навчальної практики. - C. 263-269.
- Сімкова І. О. Відбір і організація матеріалу для навчання усного перекладу. - C. 270-279.
- Чикалова М. М. Педагогічні умови розвитку мотивації студентів у процесі підготовки фахівців для сфери міжнародного туризму. - C. 280-287.
- Шишкін Г. О. Формування готовності студентів до застосування інтегрованих знань. - C. 287-297.
Розділ V. Соціалізація особистості: історія та сучасність
- Данченко О. М. Заходи щодо удосконалення системи надання послуг соціальними службами з соціально-педагогічної підтримки безробітної молоді. - C. 298-309.
- Дуванська К. О. Теоретичні аспекти делінквентної поведінки неповнолітніх як соціально-педагогічна проблема. - C. 310-318.
- Ліфарєва Н. В. Проблема соціально-педагогічної підтримки вторинної соціалізації людей похилого віку. - C. 318-327.
Розділ VI. Сучасні проблеми та перспективи навчання дисциплін природничо-математичного циклу
- Агапшук С. С. Використання вчителями біології дискусій на уроках в основній школі. - C. 328-334.
- Бабенко О. М. Навчальні можливості мережі Інтернет у вивченні хімії. - C. 335-343.
- Вакалюк Т. А. Теоретичне обґрунтування необхідності підготовки майбутніх учителів інформатики до розвитку логічного мислення старшокласників. - C. 343-352.
- Генкал С. Е. Особливості структури уроку біології у профільних класах. - C. 352-360.
- Гиря О. О. Розвиток логічного мислення учнів у процесі розв’язання хімічних задач. - C. 360-368.
- Грицай Н. Б. Методика навчання біології як самостійна галузь науково-педагогічних знань. - C. 369-376.
- Зіненко І. М. Створення навчальних текстів з математики, спрямованих на активізацію та збагачення різних форм кодування інформації. - C. 376-383.
- Ліцман Ю. В., Марченко Л. І. Використання електронних засобів навчання на уроках хімії основної школи. - C. 383-391.
- Міронець Л. П. Використання кімнатних рослин під час формування спеціальних (ботанічних) понять. - C. 391-397.
- Рибалко Л. М. Екологізація змісту природничо-наукової освіти – результат застосування еколого-еволюційного підходу. - C. 397-406.
| 2013 | | № 8 (34)
|
|
|
|