Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2015/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Проблеми порівняльної педагогіки
- Бідюк Н. М. Розвиток системи освіти дорослих у США (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). - C. 3-10.
- Бойченко М. А. Програми професійної підготовки майбутніх учителів до роботи з обдарованими і талановитими школярами в університетах США, Канади та Великобританії. - C. 10-17.
- Красуля А. В. Перспективи використання досвіду фандрейзингової діяльності державних університетів США у вищий освіті України. - C. 17-26.
- Симоненко С. О. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах Великобританії та США. - C. 26-33.
- Третько В. В. Загальна характеристика сучасної системи професійної підготовки магістрів міжнародних відносин у Великій Британії. - C. 33-41.
- Шихненко К. І. Роль учителів-агентів змін у формуванні готовності школи до інновацій: з досвіду зарубіжних досліджень шкільних реформ. - C. 42-51.
Розділ 2. Проблеми корекційної та інклюзивної освіти
- Дегтяренко Т. М., Гужва М. А. Модель організації міжвідомчої допомоги аутичним дітям: від теорії до практики. - C. 52-65.
- Руденко Л. М. Типи агресивної поведінки дітей із розумовою відсталістю. - C. 66-77.
Розділ 3. Проблеми історії освіти та загальної педагогіки
- Глушич В. В. Внесок Дж. Дьюї у становлення ідей гуманістичного виховання дітей у сім’ях США. - C. 78-83.
- Задорожна-Княгницька Л. В. Особистість керівника закладу освіти у світлі суспільних подій 1917–1935-х рр.. - C. 83-91.
- Кормілець С. В. Навчально-виховний процес у кадетських корпусах як педагогiчна проблема та об’єкт дослiдження. - C. 92-96.
- Никифоров А. М. Тема Т. Г. Шевченка в житті та культурно-просвітницькій діяльності Н. Х. Онацького. - C. 97-104.
- Стремецька В. О. Роль тюремних бібліотек у процесі реабілітації ув’язнених у ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 104-112.
- Шипарьова О. В. Виробниче навчання в закладах професійно-технічної освіти північно-східної України в 60-х роках ХХ століття. - C. 112-119.
Розділ 4. Проблеми теорії загальної освіти
- Гирич З. І. Спеціфіка навчання російської мови іноземних тюркомовних студентів інженерного профілю. - C. 120-127.
- Гончаренко О. М. Побудова тренувального процесу висококваліфікованих спортсменок у хокеї на траві у підготовчому періоді річного тренувального циклу. - C. 127-135.
- Іваній І. В. Сутність професійно-педагогічної культури фахівця фізичного виховання та спорту. - C. 136-146.
- Козаченко І. В. Технологічна готовність учителя іноземної мови (англійської) до професійної діяльності. - C. 146-154.
- Краснокутський М. І. Особливості проявів особистісної та реактивної тривожності у спортсменів пожежно-прикладного спорту. - C. 155-162.
- Левченко Л. С., Іонова І. М. Педагогічні умови творчої самореалізації старшокласників у навчальній проектній діяльності. - C. 163-171.
- Мосіюк О. О. Алгоритмічна схема інноваційно-дослідницької діяльності в освітянському колективі. - C. 171-179.
- Савченко І. М. Науково-освітній інтернет-портал "Тарас Шевченко" в контексті онтологічного підходу. - C. 179-186.
- Щербакова І. М. Задоволеність професійною діяльністю як індикатор нейротизму суб’єктів праці. - C. 186-192.
- Юрченко О. М. Аналіз досліджень проблеми самозбереження в педагогічній теорії та практиці. - C. 192-200.
Розділ 5. Проблеми педагогіки вищої школи
- Бевз О. П. Використання електронного навчального курсу під час підготовки майбутніх учителів англійської мови. - C. 201-208.
- Гаркавцев Є. І. Критерії та показники сформованості професійної надійності майбутніх працівників ОВС. - C. 208-217.
- Гирич В. В. Роль інтерактивних методів навчання в розвитку комунікативної компетентності студентів економічного напряму на заняттях української мови (за професійним спрямуванням). - C. 217-223.
- Глазова В. В., Кайдан Н. В. Впровадження елементів дистанційного навчання у традиційний освітній процес. - C. 223-229.
- Гриневич В. Й. Сучасні підходи до формування в майбутніх учителів умінь аналізувати образи-персонажі художніх творів історичної тематики. - C. 229-238.
- Дєнєжніков С. С. Медійна компетентність як складова професійної підготовки фахівців в умовах інноваційної освіти. - C. 238-245.
- Дишко О. Л. Сучасний стан формування готовності бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг. - C. 245-250.
- Завражна О. М., Салтикова А. І. Аналіз результатів моніторингу професійної діяльності випускників спеціальності фізика. - C. 251-259.
- Земка О. В. Використання інноваційних технологій під час вивчення дисциплін економічного циклу в умовах педагогічного коледжу. - C. 259-267.
- Земка О. І. Формування інформаційних дослідницьких умінь у майбутніх учителів української мови і літератури. - C. 267-273.
- Кочина В. В. Зміст поняття "культура професійного спілкування" майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі. - C. 273-282.
- Крамська С. Г. Формування творчої активності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 282-291.
- Курок В. П., Шевель Б. О., Медвідь С. С. Мотиваційно-ціннісна орієнтація на використання історичного досвіду в процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 292-298.
- Левченко Л. С. Розвиток професійно-творчої самореалізації особистості педагога та студента. - C. 298-306.
- Лецюк І. З. Організація процесу формування готовності майбутніх учителів початкової школи до проектування інформаційно-комунікаційного середовища. - C. 306-312.
- Літовка О. П. Особливості реальної практики формування професійної позиції майбутнього вчителя у процесі фахової підготовки в педагогічному коледжі. - C. 313-321.
- Ма Сюй Досвід підготовки іноземних студентів – майбутніх керівників хорових колективів у ВНЗ України. - C. 321-331.
- Миленкова Р. В. Професійно-педагогічна культура викладача ВНЗ економічного профілю як складова його професійної компетентності. - C. 331-338.
- Орел-Халік Ю. В., Трегуб С. Є. Розвиток пізнавальної діяльності майбутніх медиків у позааудиторний час. - C. 338-346.
- Отрощенко Л. С. Професійно-педагогічна компетентність викладача як умова ефективного дидактичного процесу у ВНЗ економічного профілю. - C. 346-354.
- Пушкар Л. В. Змістові та структурні характеристики музичних компетенцій бакалаврів початкової освіти. - C. 354-362.
- Сущенко Л. О. Зміст і специфіка організації дослідницько орієнтованої практики майбутніх педагогів у просторі Малої академії наук України. - C. 363-371.
- Тихомиров С. В. Особливості розвитку професійних ціннісних орієнтацій соціальних педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 371-376.
- Тушева В. В. Моніторинг сформованості науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики у процесі професійної підготовки. - C. 377-385.
- Федьович О. М. Модель формування професійного інтересу майбутніх учителів фізики. - C. 385-391.
Розділ 6. Менеджмент освіти: тенденції інноваційного розвитку
- Бородієнко О. В. Методика проектування моделі компетенцій керівників як основа формування системи розвитку їх професійної компетентності. - C. 392-400.
- Гавриленко І. І. Змістові засади управлінської діяльності А. С. Макаренка: управління навчально-методичною роботою. - C. 401-408.
- Загребельний С. Л., Лях А. Порівняльний аналіз автоматизованих систем управління навчанням MOODLE І "UNIVERSYS WS". - C. 409-415.
- Клочкова Т. І. Ризик-менеджмент: теорія і практика української вищої школи. - C. 415-423.
- Шевченко А. І. Самостійна робота магістрантів-управлінців освітою як засіб формування дослідницької культури. - C. 423-430.
| 2015 | | № 1 (45)
|
|
|
|