Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2015/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Проблеми корекційної та інклюзивної освіти

  4. Дегтяренко Т. М. Модифікація професійної підготовки фахівців у контексті модернизації системи спеціальної освіти. - C. 3-10.
  5. Колишкін О. В. Педагогічні аспекти діяльності вчителя-дефектолога в роботі із сім’ями, які виховують дітей з особливими потребами. - C. 10-20.
  6. Корж Ю. М. Інноваційна реабілітаційна методика для дітей дошкільного віку, хворих на сколіоз. - C. 20-26.
  7. Левченко Л. С. Розвиток інклюзивної освіти в Україні. - C. 27-36.
  8. Репринцева О. О., Леонова О. В., Кудрявцева М. В., Косенко Ю. М. Традиційна гра в інклюзивній освіті: від аналізу педагогічних можливостей – до впровадження у шкільну практику Центральної Росії та України. - C. 36-53.
  9. Розділ ІI. Проблеми порівняльної педагогіки

  10. Безрукова А. Р. Особливості виховання дітей у США. - C. 54-60.
  11. Бойчевська І. Б. Інноваційні підходи до формування комунікативної компетенції студентів у процесі вивчення іноземної мови в Німеччині. - C. 60-66.
  12. Бойченко К. В. Можливості використання досвіду Нідерландів для модернізації системи управління державними школами в Україні. - C. 66-75.
  13. Годлевська К. В. Розвиток та становлення професійної підготовки вчителя в Угорщині. - C. 75-82.
  14. Купчик Л. Є. Формування мотивації до вивчення іноземних мов як запорука майбутнього професійного успіху школярів європейських країн. - C. 83-90.
  15. Лук’янчук С. Ф. Понятійний апарат проблеми полікультурного виховання в дослідженнях американських учених. - C. 90-97.
  16. Лянной Ю. О. Система професійної підготовки майбутніх бакалаврів і магістрів фізичної реабілітації (фізичної терапії) в університетах Нідерландів. - C. 97-107.
  17. М’ясоїд Г. І. Сучасні вимоги до викладача вищої школи: огляд тенденцій світової педагогічної практики. - C. 107-113.
  18. Нелін Є. В. Особливості системи роботи вищої педагогічної освіти Італії у другій половині ХХ століття. - C. 113-123.
  19. Панченко Є. А. Формування якостей інноваційного лідера в США в системі "старша школа – університет". - C. 123-128.
  20. Процько Є. С. Основні поняття дослідження проблеми професійної підготовки вчителів англійської мови в Бельгії. - C. 128-139.
  21. Сбруєв М. Г. Технології грантового супроводу науково-дослідних проектів в університетах США. - C. 139-153.
  22. Свиридюк О. В. Полікультурність як стратегія інноваційного розвитку вищої педагогічної освіти в Україні (досвід Канади). - C. 153-162.
  23. Скальські Д. Поняття "здоров’я" і "рух" у біологічній концепції фізичного виховання у європейській середній освіті. - C. 162-171.
  24. Чугай О. Ю. Структурно-змістові особливості професійної підготовки педагогічного персоналу для системи освіти дорослих США. - C. 171-179.
  25. Щербин М. М. Визначення змісту громадянсько-патріотичного виховання в педагогічній думці Білорусі XIV – XVII ст.. - C. 179-191.
  26. Розділ IIІ. Проблеми історії освіти та загальної педагогіки

  27. Біліченко П. Г. Проблема забезпечення успішного навчання в умовах його поєднання із виробничою працею у творчості А. С. Макаренка. - C. 192-200.
  28. Лутаєва Т. В. Просвітницька діяльність харківських науковців-медиків та природодослідників: історико-педагогічний аспект. - C. 200-211.
  29. Нікіфоров А. М. Своєрідність педагогічно-просвітницької діяльності Никанора Онацького. - C. 211-218.
  30. Тимчук Л. І. Розробка теоретичних основ педагогіки дорослих у 50–80-ті роки ХХ століття. - C. 218-230.
  31. Розділ IV. Проблеми теорії загальної освіти

  32. Генкал С. Е. Інтегрований підхід до реалізації змісту з біології у профільних класах. - C. 231-237.
  33. Данько Н. П. Діагностика наявних рівнів навчальних досягнень учнів початкових класів з музичного мистецтва. - C. 238-250.
  34. Дєнєжніков С. С. Методологічні запити навчально-наукового інноваційного середовища сучасної освіти. - C. 250-259.
  35. Загребнюк Ю. В. Комплексні методики підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення. - C. 259-265.
  36. Захарова В. А. Формування родинних цінностей у старшокласників під час вивчення поезії Тараса Шевченка. - C. 265-274.
  37. Картава Ю. А. Виховний вплив музичного мистецтва на формування особистості дитини. - C. 274-281.
  38. Колишкіна А. П. Теоретичні аспекти взаємодії школи і сім’ї у вихованні школярів. - C. 281-289.
  39. Павлущенко Н. М. Гендерна освіта в початковій школі: проблеми та перспективи реалізації. - C. 289-297.
  40. Ситник О. А. Інноваційні оздоровчі технології в діяльності вчителя фізичної культури. - C. 297-303.
  41. Червінська І. Б. Інноваційні підходи до формування творчого потенціалу особистості в умовах соціокультурного середовища гірської школи. - C. 303-314.
  42. Розділ V. Проблеми педагогіки вищої школи

  43. Бєлєнька Г. В. Організація підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності на засадах дослідження. - C. 315-322.
  44. Бондар Г. О. Інноваційні технології, методи й засоби формування гуманістичного світогляду майбутнього вчителя у процесі вивчення дисципліни "Іноземна мова". - C. 323-328.
  45. Гончарук В. А. Оптимізація процесу самореалізації творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя-філолога та українознавця. - C. 328-334.
  46. Зенченко Т. Ф. Підготовка студентів до вивчення прикметника як засобу оволодіння учнями початкових класів навичками образного мовлення. - C. 334-343.
  47. Зотова-Садило О. Ю. Професійно-комунікативний потенціал гуманітарної підготовки студентів у ВНЗ: практичний аспект. - C. 343-352.
  48. Kaljuzhna T., Radchenko J. Readiness to Innovative Activities in the Process of Pedagogical Practice as an Important Professional Quality of Future Teachers. - C. 352-358.
  49. Кобюк Ю. М. Технології ситуативного моделювання у професійній підготовці майбутніх учителів. - C. 359-364.
  50. Ковальова А. С. Формування професійної культури соціального працівника в умовах університетської освіти. - C. 364-371.
  51. Лаппо В. В. Роль куратора академічної групи в розвитку духовного потенціалу студентів ВНЗ. - C. 371-377.
  52. Літвінчук А. Т. Особливості використання мотиваційних механізмів у вивченні іноземної мови студентами ВТНЗ. - C. 377-384.
  53. Майковська В. І. Сутність категорії "якість" при реалізації товарної політики ВНЗ у процесі професійної підготовки майбутніх маркетологів. - C. 385-397.
  54. Макаренко В. І., Макаренко О. В., Макаренко К. С. Формування творчої компетентності майбутніх лікарів на заняттях з біофізики. - C. 397-405.
  55. Мединська С. І. Теоретичні засади та методичні аспекти іншомовної підготовки викладачів-предметників ВНЗ до подальшої участі в міжнародних проектах в умовах інноваційного розвитку освітнього простору. - C. 405-413.
  56. Носаченко Т. Б. Художній розпис у фаховій підготовці студентів мистецького профілю. - C. 413-419.
  57. Палагута І. В. Формування готовности майбутнього педагога до реалізації інноваційної педагогічної діяльності. - C. 419-424.
  58. Пузирьов В. Є. Організація дослідницької діяльності студентів-біологів у процесі викладання вищої математики. - C. 424-433.
  59. Смирнов В. А. Університет: проблема конгруентності системи виробництва та системи навчання. - C. 433-441.
  60. Товканець Г. В. Інтернаціоналізаційні процеси в розвитку європейської вищої освіти на початку ХХІ століття. - C. 441-451.
  61. Цюкало Л. Є. Спортивно-оздоровчий туризм в системі фізичного виховання студентської молоді. - C. 451-458.
  62. Черкашина Ж. В. Дослідження впливу педагогічних умов на підготовку іноземних студентів до вивчення професійно орієнтованих дисциплін у вищому навчальному закладі. - C. 458-467.
  63. Розділ VІ. Соціалізація особистості: історія та сучасність

  64. Максимовська Н. О. Модель анімаційної соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю у сфері дозвілля. - C. 468-480.
  65. Пшенична Л. В. Вища освіта – дієвий механізм соціалізації молоді. - C. 480-489.
  66. Чирва А. С. Соціокультурна адаптація міжнародних студентів в університетах України. - C. 490-495.
2015
№ 3 (47)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського