Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2015/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Проблеми корекційної та інклюзивної освіти

  4. Бовкуш К. П. Готовність педагога до інклюзивної освіти. - C. 3-9.
  5. Боряк О. В. Професійна підготовка вчителів-логопедів до роботи з розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку. - C. 9-17.
  6. Корж Ю. М. Корекція деформацій нижніх кінцівок казково-ігровими засобами. - C. 18-24.
  7. Малишевська І. А. Міжнародне регулювання прав осіб з особливими освітніми потребами та інвалідністю. - C. 24-32.
  8. Розділ ІI. Проблеми порівняльної педагогіки

  9. Биндас О. М. Роль педагогічної практики в підготовці вчителів іноземних мов в Австрії. - C. 33-39.
  10. Білецька І. О. Мультимедійні та інтернет-технології в мовній професійній підготовці майбутніх учителів іноземної мови в США. - C. 39-49.
  11. Вахріна О. В. Академічні кодекси цінностей у вищій школі Польщі. - C. 49-59.
  12. Дєнічєва О. І. Основні етапи реформування змісту середньої гуманітарної освіти Австрії. - C. 59-66.
  13. Корнієнко В. В. Використання інноваційних технологій у навчальному процесі (досвід США). - C. 66-74.
  14. Лянной Ю. О. Зміст професійної підготовки фахівців з фізичної реабілітації (фізичної терапії) у вищих навчальних закладах Австрії. - C. 74-87.
  15. Мельник Н. І. Організаційно-педагогічне забезпечення професійної підготовки фахівців дошкільної освіти в країнах Західної Європи. - C. 87-97.
  16. Молчанова В. В. Аналіз розвитку проектувального мислення в закладах художньої та художньо-педагогічної освіти за кордоном: позитиви для застосування. - C. 97-106.
  17. Підгаєцька А. В. Виконання організаціями студентського самоврядування в Канаді суспільно-політичної функції. - C. 106-118.
  18. Рубан Л. М. Сучасні тенденції поширення ідей про домашню освіту. - C. 118-125.
  19. Стрельченко Л. В. Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх викладачів англійської мови у Великій Британії. - C. 126-132.
  20. Федоренко С. В. Огляд тенденцій впровадження елементів американської моделі загальної гуманітарної підготовки студентів-бакалаврів у вищій школі країн Євросоюзу. - C. 132-141.
  21. Чернякова Ж. Ю. Інноваційні підходи до підготовки магістрів соціально-педагогічної галузі: зарубіжний досвід Великої Британії. - C. 141-151.
  22. Шеверун Н. В. Система забезпечення якості навчання іноземних мов у технічних університетах Польщі. - C. 151-158.
  23. Шевченко К. В. Особливості педагогічної практики студентів китайських педагогічних ВНЗ. - C. 158-166.
  24. Розділ IIІ. Проблеми історії освіти та загальної педагогіки

  25. Tkachenko O. B. Evaluation of the high school teachers’ pedagogical activity as an actual scientific problem in Ukraine (the second quarter of the XX-th and the beginning of the XXI-st century). - C. 167-176.
  26. Шинкар Т. Ю. Методична робота в системі дошкільного виховання України в 20–30-ті роки ХХ століття. - C. 176-183.
  27. Розділ IV. Проблеми теорії загальної освіти

  28. Ачкан В. В. Реалізація компетентнісного підходу у процесі підготовки учнів до розв’язування рівнянь і нерівностей державної підсумкової атестації з математики у 9 класі. - C. 184-195.
  29. Бондар Т. С., Золочевський В. В. Використання самоорганізації у загальноосвітніх навчальних закладах щодо фізкультурно-спортивного дозвілля учнів. - C. 195-207.
  30. Борисов В. В., Борисова С. В., Бобилева Я. В. Підготовка учнів до входження в інформаційний простір у системі сучасних полікультурних комунікацій. - C. 207-215.
  31. Григоренко Г. В. Здоров’ятворча компетентність підлітків та соціально-педагогічні умови її формування в діяльності загальноосвітнього навчального закладу. - C. 215-222.
  32. Грицай Н. Б. Методична діяльність учителя біології як педагогічна проблема. - C. 222-230.
  33. Дєнєжніков С. С. Інноваційні запити сучасного суспільства. - C. 230-239.
  34. Пальшкова І. О. Зміст пізнання професійно-педагогічної культури вчителя початкової школи. - C. 239-247.
  35. Проценко І. І., Гудименко К. М. Моніторинг як інструмент визначення якості освіти. - C. 247-255.
  36. Руденко І. В. Евристичні технології у формуванні творчої активності підлітків засобами образотворчого мистецтва. - C. 255-262.
  37. Фроленкова Н. О. Контент-аналіз дефініції "освітня програма" у просторі українського дошкілля. - C. 263-272.
  38. Яблонський А. І. Сутність і феноменологія експертизи освіти. - C. 272-282.
  39. Розділ V. Проблеми педагогіки вищої школи

  40. Басараб В. Я. Методика формування ключових компетентностей майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних у процесі професійної підготовки у ПТНЗ. - C. 283-293.
  41. Безлюдна В. В., Безлюдний Р. О. Роль освітніх інновацій у процесі вивчення іноземних мов у вищій школі. - C. 293-299.
  42. Варга Л. І. Вплив інтерактивних технологій на формування комунікативної культури майбутніх учителів. - C. 300-304.
  43. Горовенко О. А. Педагогічна практика як основа розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів англійської мови. - C. 304-313.
  44. Горщенко Ю. А. Обґрунтування експериментально-дослідної роботи з розвитку естетичних оцінних суджень майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення мистецьких дисциплін. - C. 313-320.
  45. Емре Еджиєс С. Педагогічні умови формування професійно комунікативної компетентності студентів-іноземців у ВНЗ. - C. 321-325.
  46. Казанжи І. В. Фундаментальні підходи до професійної підготовки вчителя початкової школи. - C. 325-331.
  47. Кобилянська І. М., Кобилянський О. В., Кириченко В. І. Формування ризик-орієнтованого мислення майбутніх фахівців-економістів. - C. 331-339.
  48. Машовець М. А. Підготовка сучасного педагога дітей дошкільного віку в умовах мінливого соціуму. - C. 339-347.
  49. Набока О. Г. Технології формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх керівників навчальних закладів засобами компетентнісного підходу. - C. 347-355.
  50. Олендр Т. М. Деякі проблеми використання інноваційних технологій контролю й оцінювання знань студентів на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням. - C. 355-364.
  51. Сімкова І. О. Теоретичні основи навчання майбутніх бакалаврів-філологів усного двостороннього перекладу в науково-технічній сфері. - C. 364-370.
  52. Сушкевич О. В. Особливості застосування подкастів у фаховій підготовці майбутніх учителів англійської мови. - C. 370-375.
  53. Тимчук Л. І. Проектування процесу створення цифрових наративів майбутніми вчителями. - C. 376-389.
  54. Цун Чжоу Педагогічні умови формування дослідницьких умінь майбутніх викладачів-філологів засобами бібліотечних ресурсів. - C. 390-394.
  55. Чунься Чень Семиотика учебного пособия для формирования лингвосоциокультурной компетентности иностранных студентов-филологов. - C. 394-401.
  56. Чуприна О. С. Формування нормативної компетентності майбутніх учителів математики з урахуванням особливостей навчання учнів класів суспільно-гуманітарного профілю. - C. 401-409.
  57. Шехавцова С. О. Суб’єктно-професійний цикл формування суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей у процесі фахової підготовки. - C. 409-416.
  58. Шпитальова О. В. Методичні аспекти формування професійних навичок педагога-художника засобами рисунка. - C. 416-424.
  59. Розділ VІ. Соціалізація особистості: історія та сучасність

  60. Спіріна Т. П., Середа Л. В. Особливості соціально-педагогічної профілактики торгівлі людьми серед учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 425-430.
  61. Степура Ю. Г. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження засобів естетотерапії в систему соціального виховання молодших школярів: стан та перспективи. - C. 430-438.
  62. Подрєз Ю. В. Розвиток малого промислового підприємництва серед етнічного українського населення Східної Слобожанщини, Кубані, Нижнього та Середнього Поволжя, Південно-Західного Сибіру та Далекого Сходу в другій половині ХІХ – початку ХХ століття. - C. 438-446.
2015
№ 4 (48)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського