Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2015/8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Проблеми історії освіти та загальної педагогіки

  4. Ворох А. О. Організація контролю знань студентів у вищій технічній школі України (20-і – 30-ті рр. ХХ ст.). - C. 3-13.
  5. Кузьменко Ю. В. Дослідження змісту навчальних планів професійної освіти фахівців із трудової підготовки 1959 років ХХ століття. - C. 14-22.
  6. Лазоренко С. А., Чхайло М. Б., Балашов Д. І., Романова В. Б. Пеласги – народ, який створив фізичну культуру античної Греції. - C. 23-32.
  7. Рябкина Л. М. Методи соціально-виховної роботи інтернатних установ першої половини XX століття. - C. 32-38.
  8. Сьома С. О. Організаційно-педагогічні засади діяльності хіміко-біологічних відділень МАН України ( 60-ті рр. ХХ – початок ХХІ ст.): історіографія та джерела дослідження. - C. 38-47.
  9. Розділ ІI. Проблеми теорії загальної освіти

  10. Іваній В. С., Мороз І. О. Педагогічні основи гуманізації фізичної освіти в умовах нанотехнологічного розвитку суспільства. - C. 48-54.
  11. Корольов С. В. Параллельный многоканальный метод получения учебной информации. - C. 54-75.
  12. Лавриченко Н. М. Науково-організаційні засади діяльності Малої академії наук України. - C. 75-86.
  13. Полюга В. В. Дисипативні системи синергетики в музичній освіті. - C. 87-94.
  14. Фефілова Т. В., Андраш К. С. Використання способу математичного моделювання в початковому курсі математики під час розв’язування задач. - C. 94-103.
  15. Розділ IIІ. Проблеми педагогіки вищої школи

  16. Данюк М. І. Педагогічна система виховання милосердного ставлення майбутніх медичних сестер до пацієнта. - C. 104-112.
  17. Дьячкова Я. О. Цілепокладання в контексті модернізації структури вищої освіти. - C. 112-119.
  18. Клочкова Т. І. Змістова характеристика зовнішніх і внутрішніх ризиків у діяльності аграрних вишів. - C. 119-125.
  19. Козлова О. Г., Павленко А. І. Правова культура майбутніх юристів як педагогічна проблема. - C. 125-134.
  20. Кравчук Н. П. Педагогічні умови формування здоровʼязбережувальної компетентності в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 135-146.
  21. Лю Цзя Педагогічні новації вокальної підготовки студентів магістратури у вищих педагогічних закладах України. - C. 146-153.
  22. Мельник О. Ф. Міжпредметні зв’язки як засіб реалізації принципу фундаменталізації в процесі формування професійної компетентності техніків ─ технологів виробництва харчової продукції. - C. 153-164.
  23. Наумчук І. А. Технологічна складова розвитку професійної культури керівника позашкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 164-170.
  24. Сбруєва А. А. До проблеми D(digital)-інновацій у вищій освіті: актуальний стан та перспективи розвитку. - C. 170-186.
  25. Сидорук А. В. Використання технології портфоліо в оцінюванні готовності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 186-192.
  26. Розділ ІV. Проблеми порівняльної педагогіки

  27. Бойченко М. А. Зарубіжний досвід управління талантами у вищому навчальному закладі: витоки й сучасність. - C. 193-203.
  28. Горленко В. М. Зарубіжний досвід використання електронних іграшок у навчанні й вихованні дітей дошкільного віку. - C. 203-210.
  29. Істоміна К. Ю. Оцінювання й нарахування кредитів у процесі навчання бакалаврів у галузі міжнародних відносин в університетах Канади. - C. 210-218.
  30. Огієнко О. І. Міжнародна діяльність як фактор інноваційного розвитку університетів США. - C. 218-225.
  31. Хоменко К. П. Порівняльний аналіз підготовки лікарів у Польщі та Україні. - C. 226-233.
  32. Розділ V. Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади

  33. Анголенко В. В. Пробація як форма ресоціалізації неповнолітніх правопорушників. - C. 234-240.
  34. Басюк Л. Б. Соціальний захист дітей у шкільному середовищі (гендерний аспект). - C. 240-247.
  35. Березан В. І. Використання феномену кіберсоціалізації студентської молоді в підготовці майбутнього соціального педагога. - C. 247-254.
  36. Букій Т. В. Змістові аспекти роботи соціального педагога з багатодітними сімʼями. - C. 254-265.
  37. Веретенко Т. Г. Сучасні підходи до якісної підготовки майбутніх працівників соціальної сфери. - C. 265-273.
  38. Висоцька Л. В. Правова освіта в соціокультурному просторі громади. - C. 273-283.
  39. Волікова М. М. Проблема виховання "важких дітей" у контексті поглядів А. С. Макаренка: корекційна робота з сімʼєю. - C. 283-294.
  40. Гладун Т. О. Розвиток соціальності дітей з розладами аутичного спектру: соціально-педагогічний дискурс проблеми. - C. 294-302.
  41. Головня В. О. До проблеми жорстокості щодо дітей в українських родинах. - C. 302-308.
  42. Гордієнко С. М. Розвиток соціальності особистості як важливий соціально-педагогічний феномен сьогодення. - C. 308-315.
  43. Грінченко М. С. Зарубіжний досвід підготовки соціальних педагогів до практичної діяльності в умовах інформаційного суспільства. - C. 315-323.
  44. Журавель Т. В., Лях Т. Л. Особливості соціально-психологічної підтримки осіб та сімей, які живуть з ВІЛ/СНІД в Україні. - C. 323-333.
  45. Заверико Н. В. Технології соціально-педагогічної підтримки сім’ї з дитиною. - C. 333-340.
  46. Казакова Н. В. Профілактика відхилень у поведінці молодших школярів у позаурочний час як соціально-педагогічна проблема. - C. 340-348.
  47. Конончук А. І. Дослідження готовністі молодих жінок до материнства: соціально-педагогічні аспекти. - C. 348-355.
  48. Кучерган Є. В. Питання освіти в мережевому середовищі: до питання про громадські впливи. - C. 355-361.
  49. Мотуз Т. В. Гендерна толерантність: соціально-педагогічний аспект. - C. 361-372.
  50. Олексюк Н. С. Зміст і особливості соціального супроводу неповнолітньої мами. - C. 372-378.
  51. Петриченко Л. О. Психолого-педагогічні технології індивідуальної консультативної допомоги студентам у процесі навчання. - C. 379-387.
  52. Рассказова О. І., Григоренко В. Л. Суб’єктність як важлива ознака соціальності дітей і молоді в епоху суспільних трансформацій. - C. 387-394.
  53. Рижанова А. О. Тенденції соціально-педагогічної діяльності із сім’єю в умовах інформаційного суспільства: культурологічний підхід. - C. 395-402.
  54. Сергеєва К. В. Український досвід впровадження програм профілактики агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації. - C. 403-410.
  55. Сівак Н. А. Налагодженя партнерської взаємодії між батьками та вчителями сучасної початкової школи. - C. 410-419.
  56. Сосюра М. О. Соціально-педагогічна реабілітація неповнолітніх, які опинились у складних життєвих обставинах, в умовах центру реабілітації. - C. 420-426.
  57. Стадник Г. А. Развитие познавательной активности дошкольников в семье. - C. 426-434.
  58. Трубавіна І. М. Проблеми внутрішньо переміщених осіб в Україні як основа соціально-педагогічної роботи з ними. - C. 434-446.
  59. Чернецька Ю. І. Процес ресоціалізації наркозалежних осіб: структурний аналіз. - C. 446-454.
  60. Ясточкіна І. А. Психічна саморегуляція як метод підвищення емоційної компетентності фахівця соціальної сфери. - C. 454-462.
2015
№ 8 (52)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського