Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2016/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
- Євтушенко Є. Нормативно-правова база фізичного виховання У вищих педагогічних навчальних закладах України (друга половина 40-х – кінець 80-х рр. ХХ ст.). - C. 3-11.
- Лавриченко Н. Множинний інтелект і обдарованість у теоретичній моделі Говарда Гарднера. - C. 11-20.
- Меттини Э. Философские основы воспитательной методики Антона Семеновича Макаренко. - C. 21-26.
- Білокопитов В. Основні аспекти міжнародного виміру процесу забезпечення якості вищої освіти. - C. 27-33.
- Бойченко М. Зарубіжні психолого-педагогічні концепції обдарованості: сучасний стан. - C. 33-42.
- Литовченко І. Ґенеза корпоративного університету у США. - C. 42-48.
- Медведовська Д. Основні критерії якості вищої освіти: досвід Великої Британії. - C. 48-54.
- Ричкова М. Особливості фізичного виховання в університетах США. - C. 55-61.
- Сілютіна І. Інноваційні впровадження шведського досвіду навчання іноземними мовами в Україні. - C. 61-69.
- Таланова Л. Анализ развития зарубежной и отечественной систем высшего профессионального образования учителя. - C. 69-77.
- Чухно Л. Середньовічна і класична університетська традиція Німеччини. - C. 77-83.
- Шевченко К. Форми і методи підвищення кваліфікації китайських учителів як основа професійного розвитку. - C. 84-90.
- Бублик А. Психолого-педагогічні умови формування доброзичливих взаємин між учительським та учнівським колективами. - C. 91-96.
- Галян О. Екстраполяція ідеї суб’єктності на особистість школяра. - C. 96-104.
- Іванець Н. Реалізація принципу мультикультурності у виховному середовищі початкової школи. - C. 104-112.
- Іванчук С. Стан виховання основ культури споживання у практиці роботи дошкільних закладів освіти. - C. 112-119.
- Компаній О. Психологічні і педагогічні підходи до визначення сутності поняття "наступність". - C. 120-127.
- Мынбаева А., Анарбек Н. Педагогика нового века: особенности преподавания предмета "Самопознание". - C. 127-137.
- Одерій Л., Титаренко О. Проблема формування художніх здібностей у дітей – складова інноваційного розвитку вищої освіти. - C. 137-143.
- Парфілова С. Застосування дослідницького методу в навчально-пошуковій діяльності молодших школярів. - C. 143-150.
- Сорока О. Моніторинг використання арт-терапевтичних технологій учителями початкової школи. - C. 151-160.
- Якименко С. Формирование мировоззрения дошкольника и младшего школьника средствами интегрированных знаний о человеке и мире. - C. 160-171.
- Бардус І. Фундаменталізація освіти як умова ефективної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. - C. 172-178.
- Безлюдна В. Професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов у системі вищої освіти. - C. 178-185.
- Білявська Т. Формування мовної компетентності майбутніх учителів початкової школи (акцентологічний рівень). - C. 185-192.
- Бірюк Л. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності з російської мови. - C. 192-199.
- Бойчевська І. Professional competence of future foreign languages teachers as the precondition of their successful professional activity. - C. 199-206.
- Васько О., Кругова А. Готовність студентів до самостійної навчально-пізнавальної діяльності. - C. 207-213.
- Голованенко Є., Дунь Н. Пути овладения системой русского консонантизма иностранными студентами на начальном этапе обучения. - C. 213-220.
- Головко М., Крайнова Л. Використання можливостей феноменологічного підходу до викладання педагогічних дисциплін. - C. 220-228.
- Дегтярьова Т., Скварча О. Реалізація комунікативно-орієнтованого підходу в процесі навчання іноземних студентів російської мови. - C. 229-236.
- Дем’яненко О., Мороз Т. Формування полікультурної компетентності майбутніх педагогів як інструмент ефективної крос-культурної взаємодії в умовах глобалізації вищої освіти. - C. 237-243.
- Дука М. Типологія невербальних засобів комунікації для формування лінгвосоціокультурної компетентності у процесі англомовного читання. - C. 243-252.
- Дядченко Г., Білокур А. Теоретичний аспект питання готовності майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності. - C. 252-259.
- Желан А. Ознайомлення майбутніх учителів початкової школи з технологією ТРВЗ. - C. 259-267.
- Іванчук Г. Іншомовна комунікативна компетентність як складова професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 267-274.
- Казанжи І. Нові тенденції у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи в умовах університету. - C. 274-280.
- Коваленко О. Сучасний стан розвитку проблеми формування економічної культури майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи як педагогічна проблема. - C. 280-286.
- Колишкіна А. Аналіз готовності вчителів початкових класів до формування екологічно доцільної поведінки школярів. - C. 287-294.
- Кривонос О. Формування педагогічної компетентності майбутнього вчителя в інноваційному полі евристичного навчання. - C. 294-302.
- Луцинкевич Л. Організація групової навчальної діяльності в підготовці майбутніх учителів початкової школи в умовах коледжу. - C. 302-310.
- Одерій Л., Роздимаха А. Вивчення проблеми формування позитивних взаємин у дітей і дорослих у родині як умова оптимізації підготовки фахівців із дошкільної освіти. - C. 310-316.
- Пономаренко Л. Розвиток соціокультурної компетентності соціальних працівників у процесі вивчення дисципліни "Зв’язки з громадськістю у соціальній сфері". - C. 317-325.
- Проценко І. Аналіз результатів експериментального дослідження формування професійно-творчих діалогових умінь студентів гуманітарних дисциплін у процесі евристичної діалогової взаємодії. - C. 325-332.
- Самохвалова І., Андреєва І., Матлаш В. Психологічна підготовка студентів-спортсменів аграрного ВНЗ, які займаються командними спортивними іграми. - C. 333-338.
- Сідун М. До проблеми реалізації технології кооперативного навчання в підготовці майбутніх учителів іноземної мови. - C. 339-347.
- Скарлупіна Ю. Інноваційні методи викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей. - C. 347-354.
- Скиба М. Застосування кейс-методу для формування конструктивних і проективних умінь еколого-педагогічної діяльності. - C. 354-362.
- Смирнов В. Модель опережающего инновационного образования: образовательная тройная спираль. - C. 362-370.
- Фоломєєва Н. Значення використання сучасних методичних засобів у процесі фахової підготовки вчителя музичного мистецтва. - C. 370-380.
- Цвєткова Г. Метатеоретичне підгрунття педагогічного розуміння інноваційного розвитку вищої освіти. - C. 380-391.
- Чернякова А. Інноваційні форми підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з протидії торгівлі людьми. - C. 392-397.
- Картава Ю. Роль музичного виховання в ранній соціалізації дітей із порушеннями зору. - C. 398-407.
- Проскурняк О. До проблеми підготовки корекційних педагогів до професійної діяльності. - C. 408-415.
- Тарасова В., Ільченко О. Роль практичного компонента в структурі формування риторичної культури корекційних педагогів. - C. 415-422.
- Аносов І. Філософсько-антропологічне вчення як основа теорії і практики управління процесом професійної підготовки педагога. - C. 423-429.
- Бабкіна М. Наукові підходи до організації процесу громадянського виховання молоді. - C. 430-438.
- Білик О. Соціалізація іноземних студентів у соціокультурному просторі інформаційного суспільства. - C. 439-450.
- Приходько Г. Соціокультурні регулятиви засобів сімейного виховання дітей різної статі: данина традиції чи запорука спадкоємності поколінь?. - C. 450-457.
- Черних О. Соціально-педагогічний вимір поняття "права людини в Інтернеті". - C. 457-466.
- Шевченко О., Грунвальдт К. До питання соціальної компетентності студентів ВНЗ. - C. 466-473.
| 2016 | | № 4 (58)
|
|
|
|