Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2016/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Євтушенко Є. Нормативно-правова база фізичного виховання У вищих педагогічних навчальних закладах України (друга половина 40-х – кінець 80-х рр. ХХ ст.). - C. 3-11.
  4. Лавриченко Н. Множинний інтелект і обдарованість у теоретичній моделі Говарда Гарднера. - C. 11-20.
  5. Меттини Э. Философские основы воспитательной методики Антона Семеновича Макаренко. - C. 21-26.
  6. Білокопитов В. Основні аспекти міжнародного виміру процесу забезпечення якості вищої освіти. - C. 27-33.
  7. Бойченко М. Зарубіжні психолого-педагогічні концепції обдарованості: сучасний стан. - C. 33-42.
  8. Литовченко І. Ґенеза корпоративного університету у США. - C. 42-48.
  9. Медведовська Д. Основні критерії якості вищої освіти: досвід Великої Британії. - C. 48-54.
  10. Ричкова М. Особливості фізичного виховання в університетах США. - C. 55-61.
  11. Сілютіна І. Інноваційні впровадження шведського досвіду навчання іноземними мовами в Україні. - C. 61-69.
  12. Таланова Л. Анализ развития зарубежной и отечественной систем высшего профессионального образования учителя. - C. 69-77.
  13. Чухно Л. Середньовічна і класична університетська традиція Німеччини. - C. 77-83.
  14. Шевченко К. Форми і методи підвищення кваліфікації китайських учителів як основа професійного розвитку. - C. 84-90.
  15. Бублик А. Психолого-педагогічні умови формування доброзичливих взаємин між учительським та учнівським колективами. - C. 91-96.
  16. Галян О. Екстраполяція ідеї суб’єктності на особистість школяра. - C. 96-104.
  17. Іванець Н. Реалізація принципу мультикультурності у виховному середовищі початкової школи. - C. 104-112.
  18. Іванчук С. Стан виховання основ культури споживання у практиці роботи дошкільних закладів освіти. - C. 112-119.
  19. Компаній О. Психологічні і педагогічні підходи до визначення сутності поняття "наступність". - C. 120-127.
  20. Мынбаева А., Анарбек Н. Педагогика нового века: особенности преподавания предмета "Самопознание". - C. 127-137.
  21. Одерій Л., Титаренко О. Проблема формування художніх здібностей у дітей – складова інноваційного розвитку вищої освіти. - C. 137-143.
  22. Парфілова С. Застосування дослідницького методу в навчально-пошуковій діяльності молодших школярів. - C. 143-150.
  23. Сорока О. Моніторинг використання арт-терапевтичних технологій учителями початкової школи. - C. 151-160.
  24. Якименко С. Формирование мировоззрения дошкольника и младшего школьника средствами интегрированных знаний о человеке и мире. - C. 160-171.
  25. Бардус І. Фундаменталізація освіти як умова ефективної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. - C. 172-178.
  26. Безлюдна В. Професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов у системі вищої освіти. - C. 178-185.
  27. Білявська Т. Формування мовної компетентності майбутніх учителів початкової школи (акцентологічний рівень). - C. 185-192.
  28. Бірюк Л. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності з російської мови. - C. 192-199.
  29. Бойчевська І. Professional competence of future foreign languages teachers as the precondition of their successful professional activity. - C. 199-206.
  30. Васько О., Кругова А. Готовність студентів до самостійної навчально-пізнавальної діяльності. - C. 207-213.
  31. Голованенко Є., Дунь Н. Пути овладения системой русского консонантизма иностранными студентами на начальном этапе обучения. - C. 213-220.
  32. Головко М., Крайнова Л. Використання можливостей феноменологічного підходу до викладання педагогічних дисциплін. - C. 220-228.
  33. Дегтярьова Т., Скварча О. Реалізація комунікативно-орієнтованого підходу в процесі навчання іноземних студентів російської мови. - C. 229-236.
  34. Дем’яненко О., Мороз Т. Формування полікультурної компетентності майбутніх педагогів як інструмент ефективної крос-культурної взаємодії в умовах глобалізації вищої освіти. - C. 237-243.
  35. Дука М. Типологія невербальних засобів комунікації для формування лінгвосоціокультурної компетентності у процесі англомовного читання. - C. 243-252.
  36. Дядченко Г., Білокур А. Теоретичний аспект питання готовності майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності. - C. 252-259.
  37. Желан А. Ознайомлення майбутніх учителів початкової школи з технологією ТРВЗ. - C. 259-267.
  38. Іванчук Г. Іншомовна комунікативна компетентність як складова професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 267-274.
  39. Казанжи І. Нові тенденції у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи в умовах університету. - C. 274-280.
  40. Коваленко О. Сучасний стан розвитку проблеми формування економічної культури майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи як педагогічна проблема. - C. 280-286.
  41. Колишкіна А. Аналіз готовності вчителів початкових класів до формування екологічно доцільної поведінки школярів. - C. 287-294.
  42. Кривонос О. Формування педагогічної компетентності майбутнього вчителя в інноваційному полі евристичного навчання. - C. 294-302.
  43. Луцинкевич Л. Організація групової навчальної діяльності в підготовці майбутніх учителів початкової школи в умовах коледжу. - C. 302-310.
  44. Одерій Л., Роздимаха А. Вивчення проблеми формування позитивних взаємин у дітей і дорослих у родині як умова оптимізації підготовки фахівців із дошкільної освіти. - C. 310-316.
  45. Пономаренко Л. Розвиток соціокультурної компетентності соціальних працівників у процесі вивчення дисципліни "Зв’язки з громадськістю у соціальній сфері". - C. 317-325.
  46. Проценко І. Аналіз результатів експериментального дослідження формування професійно-творчих діалогових умінь студентів гуманітарних дисциплін у процесі евристичної діалогової взаємодії. - C. 325-332.
  47. Самохвалова І., Андреєва І., Матлаш В. Психологічна підготовка студентів-спортсменів аграрного ВНЗ, які займаються командними спортивними іграми. - C. 333-338.
  48. Сідун М. До проблеми реалізації технології кооперативного навчання в підготовці майбутніх учителів іноземної мови. - C. 339-347.
  49. Скарлупіна Ю. Інноваційні методи викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей. - C. 347-354.
  50. Скиба М. Застосування кейс-методу для формування конструктивних і проективних умінь еколого-педагогічної діяльності. - C. 354-362.
  51. Смирнов В. Модель опережающего инновационного образования: образовательная тройная спираль. - C. 362-370.
  52. Фоломєєва Н. Значення використання сучасних методичних засобів у процесі фахової підготовки вчителя музичного мистецтва. - C. 370-380.
  53. Цвєткова Г. Метатеоретичне підгрунття педагогічного розуміння інноваційного розвитку вищої освіти. - C. 380-391.
  54. Чернякова А. Інноваційні форми підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з протидії торгівлі людьми. - C. 392-397.
  55. Картава Ю. Роль музичного виховання в ранній соціалізації дітей із порушеннями зору. - C. 398-407.
  56. Проскурняк О. До проблеми підготовки корекційних педагогів до професійної діяльності. - C. 408-415.
  57. Тарасова В., Ільченко О. Роль практичного компонента в структурі формування риторичної культури корекційних педагогів. - C. 415-422.
  58. Аносов І. Філософсько-антропологічне вчення як основа теорії і практики управління процесом професійної підготовки педагога. - C. 423-429.
  59. Бабкіна М. Наукові підходи до організації процесу громадянського виховання молоді. - C. 430-438.
  60. Білик О. Соціалізація іноземних студентів у соціокультурному просторі інформаційного суспільства. - C. 439-450.
  61. Приходько Г. Соціокультурні регулятиви засобів сімейного виховання дітей різної статі: данина традиції чи запорука спадкоємності поколінь?. - C. 450-457.
  62. Черних О. Соціально-педагогічний вимір поняття "права людини в Інтернеті". - C. 457-466.
  63. Шевченко О., Грунвальдт К. До питання соціальної компетентності студентів ВНЗ. - C. 466-473.
2016
№ 4 (58)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського