Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2016/8<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
- Красножон В. Роль Федерального Авіаційного Агенства в становленні професійної підготовки диспетчерів у США. - C. 3-13.
- Лянной Ю. Тенденції професійної підготовки магістрів наук з реабілітації та магістрів фізичної терапії у вищих навчальних закладах Австралії. - C. 13-23.
- Єлова Т. Чинники професійного самовизначення старшокласників. - C. 24-33.
- Іваній В., Муха А. Формування ключових компетентностей учнів основної школи на уроках фізики з підприємницьким тлом. - C. 33-43.
- Кравчук О. Психолого-педагогічні проблеми впровадження інновацій у шкільну практику в 20-роки ХХ ст.. - C. 43-54.
- Лавриш Ю. Технології активного навчання у просторі хьютагогіки. - C. 54-65.
- Лебединська М. Спільне та відмінне у візантійській і давньокиївській християнських традиціях музичного виховання. - C. 65-74.
- Степанець М. Професійне вигорання як перешкода пізнавально-творчої самореалізації педагогічних кадрів. - C. 74-84.
- Хоменко А. Соціокультурна обумовленість виникнення й розвитку концепцій виховання XX століття. - C. 84-95.
- Чапюк Ю. Розвиток креативного мисленння молодших школярів засобами іноземної мови: теоретико-прикладні аспекти. - C. 95-105.
- Байбекова Л. Особливості професійної адаптації студентів Класичних університетів. - C. 106-116.
- Гаврилюк О. Професійно-творча самореалізація вчителя В системі освіти дорослих. - C. 116-126.
- Іванов В., Іванова С. Урахування психотипів студентів при організації проектних груп. - C. 126-135.
- Коваленко О. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх авіаційних фахівців як психолого-педагогічна проблема. - C. 136-147.
- Кривонос О. Евристичне навчання як важливий чинник успішної дидактичної адаптації студентів. - C. 147-158.
- Левенок І. Педагогічні підходи до українськомовного навчання іноземних студентів-медиків (на прикладі медичного інституту Сумського державного університету). - C. 158-167.
- Мішеніна Т. Дидактичний супровід під час вивчення релігійної сфери у змісті курсу "Основи лінгвокультурології" фахової підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей. - C. 167-178.
- Москаленко О. Педагогічні умови навчання професійної англомовної комунікації майбутніх авіаційних фахівців. - C. 178-189.
- Плачинда Т. Формування навичок викладацької діяльності в майбутніх викладачів непедагогічних спеціальностей. - C. 189-198.
- Пшенична Л. Стратегії держави в підготовці науково-педагогічних кадрів нової генерації. - C. 198-212.
- Rysina M., Kozlov D. Mobility in higher education: retrospective analysis. - C. 213-224.
- Скачедуб Н. Використання інноваційних засобів оздоровлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 224-232.
- Зелінська-Любченко К. Можливості використання теорії пасивного голосоутворення в корекційно-логопедичній роботі з дітьми. - C. 233-241.
- Золотарьова Т. Пізнавально-творча самореалізація молодших школярів із ДЦП і стан сформованості їх емоцій, волі, інтересів, потреб, цілей, мотивів і мотивації. - C. 241-263.
- Малишевська І. Підготовка спеціальних педагогічних фахівців до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища. - C. 264-274.
| 2016 | | № 8 (62)
|
|
|
|