Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2019/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бурак М. Ефективність методики взаємопов’язаного формування в майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованої компетентності в говорінні та інформаційно-комунікаційної компетентності. - C. 3-17.
  4. Іванова І., Статівка В., Похілько О. Навчально-виховний потенціал змісту підручника для іноземних студентів. - C. 17-28.
  5. Кучеренко І. Психолого-педагогічні особливості вивчення інформатичних дисциплін у медичних закладах вищої освіти з використанням дистанційного навчання. - C. 28-39.
  6. Палецька-Юкало А. Особливості формування іншомовної лексичної компетентності в письмі майбутніх ІТ-фахівців. - C. 39-51.
  7. Попова Г. Формування професійної компетентності судноводіння в майбутніх судноводіїв. - C. 51-60.
  8. Пшенична Л. Новий учитель Нової української школи. - C. 61-83.
  9. Соболєва С. Роль соціально-гуманітарної підготовки в процесі соціалізації студентів у сучасних умовах українського суспільства. - C. 83-94.
  10. Фоменко Т. Міжкультурний аспект у викладанні іноземної мови в аграрних вишах. - C. 94-104.
  11. Цимбал-Слатвінська С. Модель професійної підготовки майбутніх логопедів у інформаційно-освітньому середовищі закладів вищої освіти. - C. 105-117.
  12. Чирва А. Виклики та перспективи інтернаціоналізації вищої освіти у глобальному контексті. - C. 117-126.
  13. Шевченко Ю. Структурні компоненти готовності студентів закладів вищої освіти до духовно-морального розвитку молодших школярів. - C. 127-138.
  14. Васильєва Л. Музичне мистецтво Латинської Америки доколумбового та колоніального періодів у контексті профільної мистецької освіти. - C. 139-149.
  15. Гунько Л. Визначення характеристик та вимог до фахівця з іноземної мови та прикладної лінгвістики у Китаї. - C. 149-158.
  16. Іваній І. Сучасні тенденції професійно-педагогічної підготовки фахівців фізичного виховання та спорту в університетах країн Європейського Союзу. - C. 159-171.
  17. Орос І. Структура освіти дорослих у Великій Британії наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття. - C. 171-180.
  18. Стеблюк С. Зарубіжний досвід формування професійної компетентності в майбутніх фахівців з підприємництва в закладах вищої освіти. - C. 180-191.
  19. Теренко О. Роль освіти дорослих в економічній та соціальній адаптації мігрантів у США і Канаді 191. - C. 191-201.
  20. Жмака В., Турков В. Заходи Української Центральної Ради у сфері освіти (березень 1917 р. – квітень 1918 р.). - C. 202-212.
  21. Гончаренко В., Лапицький В., Гончаренко О. Удосконалення фізичної підготовки воротарів у хокеї на траві. - C. 213-223.
  22. Ємельянова Т. Ментальний простір як характеристика ступеня розвитку когнітивних здібностей особистості в навчальному процесі. - C. 224-234.
  23. Zhelezniakova E., Silichova T. The path to success in Eia in mathematics: individual aspects and questions. - C. 234-244.
  24. Лавриченко Н. Педагогічні нотатки про вундеркіндів. - C. 244-256.
  25. Лоза Т. Мотиваційні пріоритети молодших школярів у процесі фізичного виховання. - C. 257-265.
  26. Ушмарова В., Каданер О. Робота вчителя початкових класів з обдарованими учнями як професійно-педагогічна діяльність. - C. 266-278.
  27. Yurzhenko A. The use of learningapps gamification activities as controlled exercises in Moodle e-course. - C. 278-288.
2019
№ 1 (85)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського