Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2020/7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
- Вайнагій Т. Вплив культурних контекстів на формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в говорінні майбутніх лікарів у полінаціональних групах. - C. 3-14.
- Востоцька І., Головченко О., Титович А. Використання методу проєктів на заняттях з фізичного виховання як засіб підвищення інтересу до навчання студентів у ЗВО. - C. 15-23.
- Голопич І. Застосування творчих методів навчання для формування професійної комунікативної компетентності майбутніх поліцейських. - C. 23-33.
- Дмітренко Н. Шляхи підвищення ефективності реалізації автономного навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх учителів математики. - C. 34-43.
- Григоренко Т. Проєктування моделі освітньо-комунікативного середовища професійної підготовки учителів-філологів ЗВО. - C. 44-55.
- Гура О. Підготовка майбутніх інженерів-програмістів до тестування програмного забезпечення в умовах неформальної освіти: проблеми та шляхи успішної реалізації. - C. 55-63.
- Dovhopolova H., Glyva Ya., Myshakova V. A new paradigm of adult education in the context of foreign language teachers’ advanced training at a higher education institution. - C. 64-73.
- Котелянець Ю. Форми й методи професійної підготовки майбутніх вихователів до формування творчості дітей старшого дошкільного віку засобами інтеграції мовленнєвої та конструктивної діяльності. - C. 73-85.
- Маланюк Н. Готовність майбутніх фахівців залізничного транспорту до професійної діяльності: структурний аналіз. - C. 85-98.
- Міхеєнко О., Лянной Ю., Литвиненко В. Педагогічна концепція професійної підготовки майбутніх фахівців галузі охорони здоров’я. - C. 98-107.
- Полякова О. Потенціал театрально-педагогічних технологій щодо гендерної соціалізації студентів педагогічних закладів вищої освіти засобами позанавчальної діяльності. - C. 107-117.
- Шевченко Л., Крижановський А., Кириленко Н., Кириленко В. Використання електронних освітніх ресурсів у процесі підготовки майбутніх учителів за змішаною формою навчання. - C. 118-128.
- Бартош І. Професійно орієнтоване німецькомовне усне мовлення соціальних працівників: лінгвістичний аспект. - C. 129-140.
- Бєлова О. Теоретичний аналіз терміну "готовність" до шкільного навчання дітей старшого дошкільного віку. - C. 141-156.
- Kokhanova N. The problem of teaching a foreign language in primary school in domestic scientific space. - C. 156-168.
- Максименко Л., Мирна А. Організаційно-методичні умови фізкультурно-оздоровчих занять із флорболу для дітей 5-6 років в освітньому процесі. - C. 168-179.
- Парфілова С., Харькова Є., Шаповалова О., Кєрєзора К. Педагогічні стратегії розвитку критичного мислення молодших школярів в умовах нової української школи. - C. 179-191.
- Подосиннікова Г., Огієнко Д. Методична характеристика англомовних автентичних текстів періодичних он-лайн видань як матеріалу для формування компетентності у читанні учнів профільної школи. - C. 191-208.
- Харькова Є., Парфілова С., Бутенко В., Шаповалова О. Використання мультиплікаційних фільмів у формуванні комунікативно-мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку. - C. 208-218.
- Борзенко О. Заохочення як механізм впливу на професійне самовдосконалення викладачів іноземних мов країн Європейського Союзу. - C. 219-228.
- Глушко О. Сучасна система освіти Республіки Польща: актуальні питання реформування. - C. 228-240.
- Kulichenko A., Boichenko M. Clinical research in the medical colleges of U.S. universities: innovation trends. - C. 240-250.
- Никоненко Н. Еволюція стандартів підготовки кваліфікованого вчителя спеціальної освіти у США. - C. 250-263.
- Олійник Н. Підготовка фахівців агарної галузі в Україні та США: порівняльний аспект. - C. 263-273.
- Сало Л. Підготовка хореографів у США: цінності й переконання. - C. 273-285.
- Бондаренко Ю., Воротинцева О. Мережева форма здобуття освіти як модель реалізації індивідуальної освітньої траєкторії дитини з порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 286-297.
- Демянчук М. Статистична обробка результатів експериментального дослідження ефективності системи підготовки майбутнiх молодших спеціалістів сестринської справи. - C. 297-308.
- Лісова Л. Особливості підготовки молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення до розв’язування арифметичних задач на логопедичних заняттях. - C. 308-317.
- Будянська В., Мариківська Г. Формування мовленнєвої культури майбутніх діячів мистецтв. - C. 318-334.
- Крамська С., Матвієнко Т. Роль етнопедагогічного підходу у практиці підготовки вчителя-музиканта до мистецько-педагогічної діяльності у школі. - C. 334-347.
| 2020 | | № 7 (101)
|
|
|
|