Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2020/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бугера Ю., Дідик Н. Інтерактивні технології як засіб формування мотиваційного компоненту готовності студентів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. - C. 3-11.
  4. Валько Т. Погляди педагогів з формування уявлень про сім’ю в підлітків з інтелектуальними порушеннями. - C. 11-20.
  5. Грищук Д. Роль громадських організацій у позашкільній освіті дітей із порушенням зору. - C. 21-33.
  6. Гусєва Т. Трудове виховання як засіб корекціїї людей із інваліднісю внаслідок інтелектульних порушень. - C. 33-43.
  7. Дмітрієва О. Окремі аспекти розвитку особистості молодших школярів з порушеннями слуху. - C. 43-54.
  8. Докучина Т. Аналіз проблеми професійної мобільності корекційних педагогів. - C. 54-65.
  9. Коваленко В., Туренко Н. Гурткова робота як засіб соціалізації дітей з інтелектуальними порушеннями. - C. 65-77.
  10. Kozibroda L. Semantic analysis of scientific definition "children with special educational needs”. - C. 77-85.
  11. Хоменко С. Етапність розвитку системи ранньої допомоги в Україні. - C. 85-97.
  12. Bakhmat N. Students social health formation in the conditions of distance learning. - C. 98-109.
  13. Білик Р. Розробка та теоретичне обґрунтування системи професійної підготовки майбутніх фахівців з охорони праці. - C. 110-120.
  14. Бондарчук С. До питання про формування дбайливого ставлення до довкілля майбутніх авіаційних фахівців у процесі професійної підготовки. - C. 120-130.
  15. Григоренко Т. Формування майбутнього вчителя-філолога в умовах освітньо-комунікативного середовища ЗВО. - C. 130-140.
  16. Допополик К., Певсе А., Смирнова І. Досвід Ізмаїльського державного гуманітарного університету в галузі впровадження освітніх інновацій. - C. 141-156.
  17. Житомирська Т., Геннадійович А., Хищенко О., Остапчук Т. Інтелектуальний капітал як складова технічної культури фахівця. - C. 156-166.
  18. Зайка С. Особливості викладання англійської мови в умовах дистанційної освіти. - C. 166-180.
  19. Лазарєв М., Лазарєва О., Нефедченко О. Дослідження стратегій і технологій евристичної освіти у вітчизняній педагогіці. - C. 180-193.
  20. Лянной М. Теоретико-методичні засади розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту в умовах інформальної освіти. - C. 193-203.
  21. Маланюк Н. Професійна підготовка майбутніх фахівців залізничного транспорту: результати експерименту. - C. 204-213.
  22. Мартиненко Н. Педагогічні умови формування готовності майбутніх пілотів до міжкультурної взаємодії. - C. 214-224.
  23. Непомняща Г. Підготовка майбутнього вчителя до опрацювання окремих видів простих задач у сучасній початковій школі. - C. 225-237.
  24. Паламарчук О. Проблеми організації дистанційної та змішаної освіти в університетах України. - C. 237-248.
  25. Романишина Л., Крищук Б. Наставництво як процес формування військових лідерів – майбутніх офіцерів запасу. - C. 248-259.
  26. Шадюк О. Підготовка майбутніх вихователів до співпраці з родинами вихованців. - C. 260-269.
  27. Шпаляренко Ю. Формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення педагогічних дисциплін. - C. 270-280.
  28. Авраменко В. Формування підприємницької компетентності в закладі позашкільної освіти як педагогічна проблема. - C. 281-294.
  29. Васюк Ю. Особливості і структура соціальної самовизначеності підлітків у психолого-педагогічній науці та практиці. - C. 294-305.
  30. Генкал С. Пізнавальні завдання як засіб формування біологічної компетентності учнів профільних класів. - C. 305-317.
  31. Гуркова Т. Дефініція поняття "готовність" у психолого-педагогічній літературі. - C. 317-329.
  32. Дарійчук С. Сучасні тенденції висвітлення проблем фізичної культури і спорту в засобах масової інформації Буковини. - C. 330-339.
  33. Косенко Ю. Лінгводидактичні особливості сприймання та розуміння висловлювань української мови іноземними слухачами. - C. 340-353.
  34. Кривонос О. Формування екологічної грамотності і здорового способу життя учнів закладу загальної середньої освіти в контексті Концепції Нової української школи. - C. 353-363.
  35. Кучай Т., Кучай О., Чичук А., Рокосовик Н., Гончарук В. Світогляд та світосприйняття в дітей 5–8 років. - C. 364-372.
  36. Кушнір Н., Гончарук В., Гончарук В. Соціокультурний аспект формування економічної культури в освітньому процесі. - C. 372-379.
  37. Мукан Н., Сулим В., Біда О., Кучай Т., Кучай О., Чичук А. Позиція іноземної мови в освітньому процесі дітей молодшого шкільного віку. - C. 380-385.
  38. Літвінова Т. Діагностико-результативний складник моделі формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності у професійній підготовці. - C. 385-395.
  39. Пріма Р., Пріма Д., Десятник К., Ольхова Н., Рославець Р. Формування світосприйняття в дітей 5-8 років: теоретичні аспекти. - C. 396-404.
  40. Никифоров А. Декоративне мистецтво України ХІХ – початку ХХ століття: види, критерії, оцінки. - C. 405-414.
  41. Смоляк П. Еволюція педагогічних ідей формування соціальних навичок особистості. - C. 414-424.
  42. Boichenko V. Content-procedural foundations of STEM education in the USA. - C. 425-433.
  43. Kulichenko A. Medical school of columbia university: innovative activity from its establishment until the late 19th century. - C. 434-443.
  44. Левитська Т. Основні вимоги до організації професійної підготовки фахівців з фізичної терапії у вищих навчальних закладах Данії на прикладі Копенгагенського університету прикладних наук. - C. 443-458.
  45. Швиденко В. Стан опрацювання проблеми організації виховної роботи в закладах середньої освіти Великої Британії у сучасному науковому дискурсі. - C. 458-468.
  46. Kramska S., Ostrovskyi V. Artistic and creative potential in the practice of future musicians-performers training. - C. 469-479.
  47. Рохас Галік М. А., Рохас Луденья М. Х. Процес викладання і навчання гри на скрипці та вплив радянської скрипкової музичної школи на освіту скрипалів в Еквадорі. - C. 479-487.
  48. Cheng Han. Methodological preparation of future musical art teachers for schoolchildren’s national culture formation by means of folk-song creativity. - C. 487-500.
  49. Zhang Lianhong. Development of vocal traditions in China and Ukraine: historical context. - C. 500-512.
  50. Chystiakova I., Wang Boyuan. Ways of the pianists-performers training improvement in art institutions of higher education of China. - C. 512-523.
  51. Хуан Чанхао. Основні підходи до вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 523-531.
2020
№ 9 (103)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського