Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2021/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Проблеми порівняльної педагогіки

  4. Драга І. Вища військова освіта в республіці Польща: змістовий аспект. - C. 3-12.
  5. Nazarenko О. Higher education of South Korea: innovative guidelines for Ukraine. - C. 13-24.
  6. Пєхота О. Технологія самоорганізації: застосування досвіду університетів третього віку Великобританії. - C. 24-33.
  7. Розділ ІІ. Проблеми загальної педагогіки

  8. Волкова Л. Розвиток пізнавального інтересу у старших дошкільників засобами дидактичних ігор. - C. 34-44.
  9. Данько Н., Павлущенко Н., Васько О. Здійснення педагогічної інтеграції на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах. - C. 45-59.
  10. Куркіна С., Журавльов В. Дистанційне навчання як складова освітніх реформ в Україні. - C. 60-71.
  11. Максименко Л., Мирна А., Присяжнюк О., Зайцева В. Технічна підготовка у річному макроциклі висококваліфікованих спортсменок із хокею на траві. - C. 72-80.
  12. Полетило С. Підходи у використанні експериментальних задач на уроках фізики загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 81-90.
  13. Bobrovnyk S. Project method in formation of foreign language communicative competence in multimedia space. - C. 91-101.
  14. Розділ ІІІ. Проблеми педагогіки вищої школи

  15. Друшляк М., Шамшина Н., Шамоня В. Форми організації навчання для формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики. - C. 101-111.
  16. Дундюк А. Педагогічні умови формування професійної компетентності техніків-технологів автомобільного транспорту засобами ІКТ: аналіз результатів.
  17. Зорій Я., Молдован А. Підприємництво в галузі фізичної культури і спорту як перспектива самореалізації фахівця. - C. 121-135.
  18. Канова Л. Зарубіжний досвід професійної іншомовної підготовки офіцерів країн НАТО. - C. 135-144.
  19. Кіцера Н. Емоційне вигорання викладачів медичних спеціальностей: причини, симптоми, наслідки, методи подолання. - C. 144-155.
  20. Лисак Л., Григор’єва В., Лисак Т. Теоретичні засади системи формування мовної професійної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої технічної освіти. - C. 155-165.
  21. Приймак С. Модель методичної системи розвитку функціональних можливостей майбутніх учителів фізичної культури у процесі спортивно-педагогічного удосконалення. - C. 166-176.
  22. Процай Л., Гібалова Н. Моделювання та створення дидактичної презентації в контексті підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 176-186.
  23. Романишин Ю. Структуризація комунікаційного рівня віртуальних спільнот у навчальному процесі ЗВО. - C. 186-201.
  24. Sbruieva Alina, Kozlov Dmytro, Kozlova Olena, Chystiakova Iryna European Teacher Education Area: the Transformation of Teacher Education Practices in Europe. - C. 202-213.
  25. Хрик В. Сучасні проблеми лісівничої освіти в Україні. - C. 213-223.
  26. Чернякова Ж. Характеристика структурних компонентів моделі формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього вчителя сучасної української школи. - C. 223-235.
  27. Розділ ІV. Проблеми мистецької освіти

  28. Вей Лімін Фахово-комунікативний напрямок формування творчої самореалізації магістрантів музичного мистецтва. - C. 236-246.
  29. Кауров П. Педагогічні умови формування досвіду скрипкового виконавства в майбутніх учителів музичного мистецтва із використанням інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 246-256.
  30. Коган І., Матковський О. Сучасний підхід до формування акмеологічної культури концертмейстера в хореографії. - C. 256-266.
  31. Лоу Яньмей Вплив різних видів інтелекту на формування музичного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 267-275.
  32. Лю Шаохуй Ціннісно-усвідомлений конструкт музично-артистичного досвіду майбутніх учителів музики та хореографії. - C. 275-284.
  33. Сє Ліфен Методологічні аспекти розвитку виконавської волі майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі хормейстерської підготовки. - C. 285-296.
  34. Сюй Міньї, Левицька І. Механізми художньої комунікації в різних видах мистецтва. - C. 297-305.
  35. Ван Біньбінь, Ніколаї Г. Структура транскультурної компетентності магістрів музичного мистецтва. - C. 305-316.
  36. Ткачук О., Бредньова В., Смичковська О. Міждисциплінарні зв’язки дисциплін образотворчого циклу з графічними. - C. 316-325.
  37. Ху Ює Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до дизайнерської діяльності. - C. 325-336.
  38. Розділ V. Проблеми історії педагогіки

  39. Мукменєва Р., Осьмук Н. Розвиток музичної культури й виховання в місті Суми в 40-х – 70-х рр. XX ст.. - C. 337-346.
  40. Русин Г. Християнська аксіологія та атрибутика в народній педагогіці українців на західноукраїнських землях наприкінці XVIII – на початку ХХ ст.. - C. 347-356.
  41. Сорокотяга І. Професійна підготовка майбутніх менеджерів у галузі морського та річкового транспорту в умовах дистанційного навчання. - C. 356-366.
  42. Осередчук О. Наукові підходи для дослідження моніторингу якості освіти. - C. 367-378.
  43. Третько В., Бідюк Н. Зміст підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту в системі післядипломної освіти Великої Британії. - C. 378-388.
  44. Розділ VІ. Проблеми спеціальної освіти

  45. Романишина Л., Бопко І., Лоїк Г. Шляхи вдосконалення підготовки майбутніх учителів до роботи в інклюзивному середовищі. - C. 389-396.
  46. Щербакова І., Харченко Т. Особливості самооцінки та саморегуляції поведінки дітей молодшого шкільного віку з мовленнєвими порушеннями. - C. 396-405.
  47. Розділ VІІ. Проблеми соціальної педагогіки

  48. Лемко Г. Супервізія як форма методичного супроводу виробничої практики студентів спеціальності "Соціальна робота" у закладах освіти. - C. 406-415.
  49. Ляска О., Федірко П., Березкін О. Методичні аспекти соціально-психологічної роботи з військовослужбовцями, що звільняються з лав Збройних сил, і членами їх сімей. - C. 415-430.
2021
№ 5 (109)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського