Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2021/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
Розділ І. Проблеми мистецької освіти
- Ван Хайлун Методичні аспекти формування готовності студентів факультетів мистецтв до творчо-інтерпретаційної діяльності. - C. 3-12.
- Вей Лімін Культурологічна функція формування творчої самореалізації студентів факультетів мистецтв. - C. 12-21.
- Вен Чаоцянь Творчий характер фахової діяльності вчителя музичного мистецтва як основа формування креативного педагогічного мислення. - C. 21-29.
- Кауров П. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 29-37.
- Хоружа О. Виховні ідеали українства в етнопедагогічному вимірі. - C. 38-50.
- Чень Веньфень Формування вмінь самоконтролю у процесі фортепіанного виконавства: педагогічний інструментарій. - C. 50-56.
- Ю Юйхуй Рефлексивний підхід до формування музично-ритмічних умінь студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. - C. 57-66.
Розділ ІІ. Проблеми спеціальної освіти
- Боряк О. Вплив оперного та хореографічного мистецтва на емоційний стан старших школярів із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 67-76.
Розділ ІІІ. Проблеми порівняльної педагогіки
- Авраменко В. Концептуальні засади неформальної підприємницької освіти дітей та учнівської молоді: європейський досвід. - C. 77-93.
- Boichenko M. Citizenship education in the out-of-school education institutions of Ukraine: methodological foundations. - C. 93-103.
- Зайцев І. Підготовка майбутніх офіцерів збройних сил за кордоном: досвід та перспективи для української системи військової освіти. - C. 104-119.
- Зябловська Д. Художньо-мистецький компонент у підготовці дизайнерів одягу в університетах і коледжах Данії. - C. 119-129.
- Огієнко О. Специфіка професійної підготовки фахівців економічного профілю у розвинених країнах. - C. 129-139.
- Федорець М., Ян Цзе Загальна музична освіта в умовах глобальної пандемії: досвід та проблеми. - C. 140-149.
Розділ ІV. Проблеми загальної педагогіки
- Бортнюк І. Моніторинг якості освіти. - C. 150-160.
- Коваленко О., Гвоздецька С. Методика проведення занять з фізичної культури з дітьми старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. - C. 160-175.
- Кулава К. Розвиток державної політики у сфері протидії торгівлі людьми. - C. 175-185.
- Максименко Л., Зайцева В. Іноваційні підходи підвищення рівня рухової активності дітей у закладах дошкільної освіти. - C. 185-192.
- Осередчук О. Методологія вивчення моніторингу якості освіти. - C. 192-200.
- Пріма Р., Пріма Д., Десятник К., Рославець Р. Гурткова робота – простір здоров’язбережувальної творчої діяльності. - C. 200-209.
- Руденко О., Ворона В. Аналіз показників стрільби біатлоністів різних вікових груп на Чемпіонаті світу 2021 року. - C. 209-217.
- Смоляк П. Модель формування соціальних навичок студентів аграрних закладів вищої освіти. - C. 217-225.
- Топчу І. Методика формування комунікативних компетенцій учнів на заняттях з англійської мови. - C. 226-237.
- Яблоков С. "Перевернуте" навчання англійської мови за професійним спрямуванням. - C. 237-254.
Розділ V. Проблеми педагогіки вищої школи
- Гура В. Застосування інтегративного підходу в процесі викладання курсу "музичне краєзнавство". - C. 255-265.
- Єременко О. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фортепіанного навчання на засадах інтегративного підходу. - C. 266-275.
- Кінах Н. Підприємницька активність як складова професійного розвитку вчителя початкової школи. - C. 275-286.
- Козаченко Ю., Лобатюк М. Вплив стресу на навчальний процес студентів. - C. 286-297.
- Korzh-Usenko L., Sydorenko O., Dovhopolova H. Development of the Ukrainian free university: national identity and dialogue of cultures. - C. 297-319.
- Кушнір В. Актуальні аспекти освітньої підготовки web-дизайнерів до підприємницької діяльності. - C. 319-330.
- Mykhailychenko I., Kozlov D., Kozlova O. Factors of personality formation of l. Kirdishcheva as prospective professional. - C. 330-339.
- Пахненко І. Підготовка майбутніх викладачів лінгвістичних та лінгвометодичних дисциплін до організації науково-дослідної роботи студентів-філологів. - C. 339-352.
- Романишина Л., Шквир О., Казакова Н. Інформаційно-комунікаційні технології в підготовці майбутніх учителів природничих спеціальностей. - C. 352-360.
- Ткаченко І. Розвиток фізичних якостей майбутніх фахівців хореографії засобами партерного тренажу. - C. 361-371.
- Хрик В. Педагогічні аспекти формування дослідницької компетентності у майбутніх фахівців лісового господарства. - C. 371-380.
- Шаоцян Юйань Специфіка реалізації здоров’язбережувальних технологій у процесі вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 381-391.
- Швець О. Методи імплементації сучасних європейських тенденцій у дизайні в професійну підготовку майбутніх українських дизайнерів. - C. 391-405.
- Шупик Т. Теоретичні основи підготовки майбутнього вихователя до творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами казки. - C. 405-415.
| 2021 | | № 6 (110)
|
|
|
|