Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2021/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Проблеми мистецької освіти

  4. Ван Хайлун Методичні аспекти формування готовності студентів факультетів мистецтв до творчо-інтерпретаційної діяльності. - C. 3-12.
  5. Вей Лімін Культурологічна функція формування творчої самореалізації студентів факультетів мистецтв. - C. 12-21.
  6. Вен Чаоцянь Творчий характер фахової діяльності вчителя музичного мистецтва як основа формування креативного педагогічного мислення. - C. 21-29.
  7. Кауров П. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 29-37.
  8. Хоружа О. Виховні ідеали українства в етнопедагогічному вимірі. - C. 38-50.
  9. Чень Веньфень Формування вмінь самоконтролю у процесі фортепіанного виконавства: педагогічний інструментарій. - C. 50-56.
  10. Ю Юйхуй Рефлексивний підхід до формування музично-ритмічних умінь студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. - C. 57-66.
  11. Розділ ІІ. Проблеми спеціальної освіти

  12. Боряк О. Вплив оперного та хореографічного мистецтва на емоційний стан старших школярів із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 67-76.
  13. Розділ ІІІ. Проблеми порівняльної педагогіки

  14. Авраменко В. Концептуальні засади неформальної підприємницької освіти дітей та учнівської молоді: європейський досвід. - C. 77-93.
  15. Boichenko M. Citizenship education in the out-of-school education institutions of Ukraine: methodological foundations. - C. 93-103.
  16. Зайцев І. Підготовка майбутніх офіцерів збройних сил за кордоном: досвід та перспективи для української системи військової освіти. - C. 104-119.
  17. Зябловська Д. Художньо-мистецький компонент у підготовці дизайнерів одягу в університетах і коледжах Данії. - C. 119-129.
  18. Огієнко О. Специфіка професійної підготовки фахівців економічного профілю у розвинених країнах. - C. 129-139.
  19. Федорець М., Ян Цзе Загальна музична освіта в умовах глобальної пандемії: досвід та проблеми. - C. 140-149.
  20. Розділ ІV. Проблеми загальної педагогіки

  21. Бортнюк І. Моніторинг якості освіти. - C. 150-160.
  22. Коваленко О., Гвоздецька С. Методика проведення занять з фізичної культури з дітьми старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. - C. 160-175.
  23. Кулава К. Розвиток державної політики у сфері протидії торгівлі людьми. - C. 175-185.
  24. Максименко Л., Зайцева В. Іноваційні підходи підвищення рівня рухової активності дітей у закладах дошкільної освіти. - C. 185-192.
  25. Осередчук О. Методологія вивчення моніторингу якості освіти. - C. 192-200.
  26. Пріма Р., Пріма Д., Десятник К., Рославець Р. Гурткова робота – простір здоров’язбережувальної творчої діяльності. - C. 200-209.
  27. Руденко О., Ворона В. Аналіз показників стрільби біатлоністів різних вікових груп на Чемпіонаті світу 2021 року. - C. 209-217.
  28. Смоляк П. Модель формування соціальних навичок студентів аграрних закладів вищої освіти. - C. 217-225.
  29. Топчу І. Методика формування комунікативних компетенцій учнів на заняттях з англійської мови. - C. 226-237.
  30. Яблоков С. "Перевернуте" навчання англійської мови за професійним спрямуванням. - C. 237-254.
  31. Розділ V. Проблеми педагогіки вищої школи

  32. Гура В. Застосування інтегративного підходу в процесі викладання курсу "музичне краєзнавство". - C. 255-265.
  33. Єременко О. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фортепіанного навчання на засадах інтегративного підходу. - C. 266-275.
  34. Кінах Н. Підприємницька активність як складова професійного розвитку вчителя початкової школи. - C. 275-286.
  35. Козаченко Ю., Лобатюк М. Вплив стресу на навчальний процес студентів. - C. 286-297.
  36. Korzh-Usenko L., Sydorenko O., Dovhopolova H. Development of the Ukrainian free university: national identity and dialogue of cultures. - C. 297-319.
  37. Кушнір В. Актуальні аспекти освітньої підготовки web-дизайнерів до підприємницької діяльності. - C. 319-330.
  38. Mykhailychenko I., Kozlov D., Kozlova O. Factors of personality formation of l. Kirdishcheva as prospective professional. - C. 330-339.
  39. Пахненко І. Підготовка майбутніх викладачів лінгвістичних та лінгвометодичних дисциплін до організації науково-дослідної роботи студентів-філологів. - C. 339-352.
  40. Романишина Л., Шквир О., Казакова Н. Інформаційно-комунікаційні технології в підготовці майбутніх учителів природничих спеціальностей. - C. 352-360.
  41. Ткаченко І. Розвиток фізичних якостей майбутніх фахівців хореографії засобами партерного тренажу. - C. 361-371.
  42. Хрик В. Педагогічні аспекти формування дослідницької компетентності у майбутніх фахівців лісового господарства. - C. 371-380.
  43. Шаоцян Юйань Специфіка реалізації здоров’язбережувальних технологій у процесі вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 381-391.
  44. Швець О. Методи імплементації сучасних європейських тенденцій у дизайні в професійну підготовку майбутніх українських дизайнерів. - C. 391-405.
  45. Шупик Т. Теоретичні основи підготовки майбутнього вихователя до творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами казки. - C. 405-415.
2021
№ 6 (110)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського