Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70632/2013/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Військова освіта : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Телелим В. М., Приходько Ю. І. Військова освіта в системі обороноздатності держави: проблеми, світові та національні тенденції розвитку. - C. 3-19.
- Афонін В. М. Система аналізу і узагальнення досвіду фізичної підготовки військ (АУДФП). - C. 20-27.
- Барановський В. Ф. Виховання фізичної культури як проблема сучасної військової освіти. - C. 28-35.
- Бойко О. В. Сутність формування лідерської компетентності майбутніх офіцерів у ВВНЗ. - C. 36-42.
- Вітченко А. О. Модульно-рейтингова система оцінювання як засіб підвищення якості професійної підготовки майбутніх викладачів ВВНЗ. - C. 43-50.
- Гниденко М. П., Ільїн О. О. Педагогічний процес в умовах інформатизації. - C. 51-60.
- Дерев’янчук А. Й., Москаленко Д. Р., Д’яков А. В. Використання інформаційних технологій при вивченні військово-технічних дисциплін у процесі підготовки військових фахівців. - C. 61-67.
- Данчак А. М. Адаптація та морально-психологічна підготовка військовослужбовців до здійснення стрибків з парашутом. - C. 68-73.
- Дяченко В. І. Готовність до дій у напружених ситуаціях як складова професійної усталеності майбутніх офіцерів української армії. - C. 74-83.
- Зельницький А. М., Мітягін О. О., Пашкова О. О. Професійна компетентність викладача вищого військового навчального закладу. - C. 84-95.
- Капосльоз Г. В. Особливості мотивації до професійної діяльності (опанування професією) в юнацькому віці. - C. 96-109.
- Козубцов І. М. Натурний науково-педагогічний експеримент з міжнародної системи атестації науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації. - C. 110-119.
- Козубцов І. М., Герасименко О. О., Ткач В. О. Якість підготовки фахівців – проблема сучасності. - C. 120-127.
- Маслов В. С. Виховні ризики як актуальна проблема освіти. - C. 128-134.
- Осьодло В. І. Психолого-педагогічні аспекти розвитку сучасної вищої військової освіти. - C. 135-146.
- Сегеда С. П., Рибчук О. О. Національна рамка кваліфікацій і формування змісту освіти військових фахівців. - C. 147-154.
- Стасюк В. В., Олійник Л. В. Особливості підготовки майбутніх магістрів військово-соціального управління до вимог болонського процесу. - C. 155-164.
- Покотило О. І., Устименко О. В., Франчук С. М. Удосконалення чинного законодавства, щодо підготовки наукових та науково-педагогічних кадрів. - C. 165-171.
- Цікра І. О., Куліда І. М. Педагогіка співробітництва – основа Сучасної моделі навчально-виховного процесу у вищих військових навчальних закладах. - C. 172-180.
- Цюрупа М. В., Марценківський В. Т. Воєнна політологія в структурі та змісті системи фахової підготовки військового керівника. - C. 181-188.
- Черних О. Б., Черних Ю. О. Застосування таксономії Блума при формуванні у слухачів навиків мислення високого рівня. - C. 189-195.
- Чорний В. С. Сутність та основні завдання ідеологічної роботи у збройних силах України на сучасному етапі. - C. 196-204.
- Ягупов В. В. Управлінська культура офіцерів як системна психолого-педагогічна проблема. - C. 205-213.
- Порядок подання та оформлення статей до "Збірника наукових праць "Військова освіта” Національного університету оборони України". - C. 214-216.
| 2013 | | № 2 (28)
|
|
|
|