Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70632/2016/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Військова освіта
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Басанець В. Ф., Хардікова О. В., Колотова Н. Д. Полікультурне виховання слухачів у ВВНЗ на заняттях з іноземної мови. - C. 3-9.
  4. Бурий С. В. Критерії управлінської культури майбутнього офіцера Збройних сил України. - C. 10-17.
  5. Ваколюк Т. В., Войтюк О. А. Cучасний досвід впровадження білінгвального навчання курсантів у вищих військових навчальних закладах. - C. 18-24.
  6. Величко О. О. Управлінські вимоги до змісту іншомовної компетентності військових фахівців у процесі їх підготовки. - C. 25-32.
  7. Вербин Н. Б. Критерії, показники та рівні сформованості професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх магістрів військового управління. - C. 33-39.
  8. Гапоненко Г. М. Філософські та загальнонаукові погляди на процес підготовки водолазів-підривників на засадах компетентнісного підходу. - C. 40-45.
  9. Гніденко М. П. Закономірності природного розвитку людини в ході сучасного навчального процесу. - C. 46-58.
  10. Голівець С. В. Сучасні погляди на поняття іншомовної мовленнєвої компетенції. - C. 59-66.
  11. Довгань Н. Ю. Результати структурного дослідження фізичної культури студентів вищих навчальних закладів. - C. 67-75.
  12. Жупінський П. O., Сівоха І. М. Підготовка військового керівника до застосування креативних методів прийняття рішення (за досвідом АТО). - C. 76-82.
  13. Зельницький А. М., Заболотний О. А. Викладач вищого військового навчального закладу в сучасних умовах: розвиток професійної компетентності – нові виклики. - C. 83-92.
  14. Капосльоз Г. В., Невмержицький В. М., Рибчук О. О., Розумний О. Д. Зарубіжний досвід професійного розвитку науково-педагогічних працівників в системі післядипломної освіти. - C. 93-102.
  15. Ковальчук І. С. Необхідність формування професійної компетентності майбутніх офіцерів у вищих військових навчальних закладах. - C. 103-109.
  16. Козубцов І. М. Модель методики розвитку методологічної культури ад’юнктів. - C. 110-118.
  17. Красильник Ю. С. Компетентнісний підхід у концептуальних вимірах післядипломної педагогічної освіти. - C. 119-127.
  18. Крикун В. Д. Результати аналізу сучасного стану сформованості іншомовної професійної компетентності майбутніх магістрів військового управління. - C. 128-137.
  19. Кримець Л. В. Гендерна компетентність військового керівника: проблеми формування та досвід АТО. - C. 138-145.
  20. Кучерявий А. О., Кузьмич І. І., Мітягін О. О. Актуальні напрями та теми науково-педагогічних досліджень у контексті реформ Збройних сил України. - C. 146-152.
  21. Олійник Л. В. Компетентнісний підхід як необхідна умова навчання військово-спеціальних дисциплін магістрів військово-соціального управління. - C. 153-161.
  22. Ольшевський Ю. В., Колесник В. І., Серветник Р. М. Сучасні погляди на підготовку здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії у вищих військових навчальних закладах. - C. 162-170.
  23. Пашкова О. О. Система військових навчальних закладів фінляндії на початку ХХ століття. - C. 171-175.
  24. Петрачков О. В. Надмірна вага тіла як показник зниження фізичного стану здоров’я. - C. 176-183.
  25. Приходько Ю. І. Теоретико-методологічні основи трансформації систем. - C. 184-196.
  26. Рибчук О. О. Методологічні підходи до розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти. - C. 197-206.
  27. Родіков В. Г. Підготовка фахівців з системного розслідування інцидентів з вибухонебезпечними предметами. - C. 207-212.
  28. Сафронов О. В., Капосльоз Г. В., Мельниченко О. С., Голубєва О. М. Шляхи оцінювання засвоєння базових дисциплін як основи якісної підготовки слухачів та курсантів ВВНЗ. - C. 213-219.
  29. Скрябіна О. С. Музичне виховання у початкових військових навчальних закладах у другій половині ХІХ – на початку ХХ століть. - C. 220-225.
  30. Тарасенко Н. М. Суб’єктивна оцінка безпеки освітнього середовища вищого військвого навчального закладу: проблеми методології. - C. 226-233.
  31. Топчій О. В. Педагогічний потенціал професійної діяльності працівників прокуратури. - C. 234-243.
  32. Черкун І. А. Експериментальне дослідження формування військово-спеціальної компетентності у процесі військово-спеціальної підготовки майбутніх офіцерів-психологів запасу. - C. 243-249.
  33. Чурмантаєв П. С. Науково-педагогічні засади національно-патріотичного виховання майбутніх офіцерів пенітенціарної служби України. - C. 250-259.
  34. Шемчук В. А. Зміст управлінської підготовки офіцерів оператно тактичного рівня в системі освіти. - C. 260-267.
  35. Бакунчик Л. М. Антикорупційна освіта військових фахівців: здобутки та перспективи розвитку. - C. 268-273.
  36. Брик А. В. Оцінка рівня розвитку однієї із сторін психомоторних якостей учнів молодших класів на уроках з фізичної культури. - C. 274-280.
  37. Романюк І. М., Богайчук В. Ж. Потенціал педагогічних інновацій у підвищенні професійної компетентності офіцерів Збройних Сил України. - C. 281-288.
  38. Ягупов В. В., Жупінський П. О. Зміст і структура фахової компетентності операторів радіолокаційних станцій контрбатарейної боротьби. - C. 289-302.
  39. Порядок подання та оформлення статей до "Збірника наукових праць "Військова освіта” Національного університету оборони України”. - C. 303-305.
2016
№ 2 (34)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського