Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70632/2016/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Військова освіта : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Басанець В. Ф., Хардікова О. В., Колотова Н. Д. Полікультурне виховання слухачів у ВВНЗ на заняттях з іноземної мови. - C. 3-9.
- Бурий С. В. Критерії управлінської культури майбутнього офіцера Збройних сил України. - C. 10-17.
- Ваколюк Т. В., Войтюк О. А. Cучасний досвід впровадження білінгвального навчання курсантів у вищих військових навчальних закладах. - C. 18-24.
- Величко О. О. Управлінські вимоги до змісту іншомовної компетентності військових фахівців у процесі їх підготовки. - C. 25-32.
- Вербин Н. Б. Критерії, показники та рівні сформованості професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх магістрів військового управління. - C. 33-39.
- Гапоненко Г. М. Філософські та загальнонаукові погляди на процес підготовки водолазів-підривників на засадах компетентнісного підходу. - C. 40-45.
- Гніденко М. П. Закономірності природного розвитку людини в ході сучасного навчального процесу. - C. 46-58.
- Голівець С. В. Сучасні погляди на поняття іншомовної мовленнєвої компетенції. - C. 59-66.
- Довгань Н. Ю. Результати структурного дослідження фізичної культури студентів вищих навчальних закладів. - C. 67-75.
- Жупінський П. O., Сівоха І. М. Підготовка військового керівника до застосування креативних методів прийняття рішення (за досвідом АТО). - C. 76-82.
- Зельницький А. М., Заболотний О. А. Викладач вищого військового навчального закладу в сучасних умовах: розвиток професійної компетентності – нові виклики. - C. 83-92.
- Капосльоз Г. В., Невмержицький В. М., Рибчук О. О., Розумний О. Д. Зарубіжний досвід професійного розвитку науково-педагогічних працівників в системі післядипломної освіти. - C. 93-102.
- Ковальчук І. С. Необхідність формування професійної компетентності майбутніх офіцерів у вищих військових навчальних закладах. - C. 103-109.
- Козубцов І. М. Модель методики розвитку методологічної культури ад’юнктів. - C. 110-118.
- Красильник Ю. С. Компетентнісний підхід у концептуальних вимірах післядипломної педагогічної освіти. - C. 119-127.
- Крикун В. Д. Результати аналізу сучасного стану сформованості іншомовної професійної компетентності майбутніх магістрів військового управління. - C. 128-137.
- Кримець Л. В. Гендерна компетентність військового керівника: проблеми формування та досвід АТО. - C. 138-145.
- Кучерявий А. О., Кузьмич І. І., Мітягін О. О. Актуальні напрями та теми науково-педагогічних досліджень у контексті реформ Збройних сил України. - C. 146-152.
- Олійник Л. В. Компетентнісний підхід як необхідна умова навчання військово-спеціальних дисциплін магістрів військово-соціального управління. - C. 153-161.
- Ольшевський Ю. В., Колесник В. І., Серветник Р. М. Сучасні погляди на підготовку здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії у вищих військових навчальних закладах. - C. 162-170.
- Пашкова О. О. Система військових навчальних закладів фінляндії на початку ХХ століття. - C. 171-175.
- Петрачков О. В. Надмірна вага тіла як показник зниження фізичного стану здоров’я. - C. 176-183.
- Приходько Ю. І. Теоретико-методологічні основи трансформації систем. - C. 184-196.
- Рибчук О. О. Методологічні підходи до розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти. - C. 197-206.
- Родіков В. Г. Підготовка фахівців з системного розслідування інцидентів з вибухонебезпечними предметами. - C. 207-212.
- Сафронов О. В., Капосльоз Г. В., Мельниченко О. С., Голубєва О. М. Шляхи оцінювання засвоєння базових дисциплін як основи якісної підготовки слухачів та курсантів ВВНЗ. - C. 213-219.
- Скрябіна О. С. Музичне виховання у початкових військових навчальних закладах у другій половині ХІХ – на початку ХХ століть. - C. 220-225.
- Тарасенко Н. М. Суб’єктивна оцінка безпеки освітнього середовища вищого військвого навчального закладу: проблеми методології. - C. 226-233.
- Топчій О. В. Педагогічний потенціал професійної діяльності працівників прокуратури. - C. 234-243.
- Черкун І. А. Експериментальне дослідження формування військово-спеціальної компетентності у процесі військово-спеціальної підготовки майбутніх офіцерів-психологів запасу. - C. 243-249.
- Чурмантаєв П. С. Науково-педагогічні засади національно-патріотичного виховання майбутніх офіцерів пенітенціарної служби України. - C. 250-259.
- Шемчук В. А. Зміст управлінської підготовки офіцерів оператно тактичного рівня в системі освіти. - C. 260-267.
- Бакунчик Л. М. Антикорупційна освіта військових фахівців: здобутки та перспективи розвитку. - C. 268-273.
- Брик А. В. Оцінка рівня розвитку однієї із сторін психомоторних якостей учнів молодших класів на уроках з фізичної культури. - C. 274-280.
- Романюк І. М., Богайчук В. Ж. Потенціал педагогічних інновацій у підвищенні професійної компетентності офіцерів Збройних Сил України. - C. 281-288.
- Ягупов В. В., Жупінський П. О. Зміст і структура фахової компетентності операторів радіолокаційних станцій контрбатарейної боротьби. - C. 289-302.
- Порядок подання та оформлення статей до "Збірника наукових праць "Військова освіта” Національного університету оборони України”. - C. 303-305.
| 2016 | | № 2 (34)
|
|
|
|