Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70632/2017/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Військова освіта : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Артемов В., Cеріков В. Розвиток педагогічної майстерності викладача вищого навчального закладу зі специфічними умовами навчання. - C. 3-11.
- Балендр А. В. Структура галузевої рамки кваліфікацій для підготовки прикордонників країн Європейського Союзу. - C. 12-18.
- Басанець В. Ф., Колотова Н. Д., Хардікова О. В. Індивідуалізація навчання лексичного матеріалу слухачів ВВНЗ на заняттях з англійської мови. - C. 19-24.
- Блощинський І. Г. Система професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників на основі технологій дистанційного навчання. - C. 25-30.
- Волкова Н. В. Інноваційно-зорієнтований підхід як основа підготовки майбутніх інженерів-педагогів у галузі харчових технологій. - C. 31-37.
- Гніденко М. П., Ільїн О. О. Спосіб ієрархічного структурування інформаційного простору навчального процесу. - C. 38-44.
- Дерев’янчук А. Й. Сиротенко С. Г. Інформаційні технології інтенсифікації і підвищення якості комп’ютеризованого навчання. - C. 45-52.
- Замотаєва Н. В. Активізація самоосвітньої підготовки викладачів гуманітарних дисциплін ВВНЗ із використанням кейс-технології. - C. 53-61.
- Зельницький А. М. Якість вищої військової освіти як результат функціонування педагогічної системи ВВНЗ. - C. 62-69.
- Кашина Г. С. Теоретико-методологічні основи використання дистанційних форм навчання у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 70-82.
- Козубцов І. М. Концепція розвитку методологічної культури ад’юнктів. - C. 83-94.
- Кримець Л. В. Децентралізація влади у контексті науково-освітнього простору:світовий досвід. - C. 95-102.
- Кузьмич І. І. Управління дистанційним навчанням у вищих військових навчальних закладах в умовах сьогодення. - C. 103-107.
- Кучерявий А. О. Технологія проектування дистанційних навчальних курсів у військовій освіті. - C. 108-114.
- Лащихіна В. П., Лащихіна І. М. Нормативно-правові засади розвитку неперервної освіти. - C. 115-123.
- Олійник Л. В. Концептуальні засади управління розвитком військово-спеціальної компетентності магістрантів в умовах університетської освіти. - C. 124-131.
- Оліферук В. М. Моніторинг якості проведення викладачем навчальних занять. - C. 132-139.
- Приходько Ю. І. Військово-педагогічний процес як система методологічних і організаційно-методичних засад. - C. 140-148.
- Сафронов О. В., Капосльоз Г. В., Мельниченко О. С., Голубєва О. М. Проблеми підготовки наукових та науково-педагогічних працівників в системі післядипломної освіти Збройних Сил України. - C. 149-156.
- Cеріков В. Професійні складові освітньої діяльності викладачів вищих навчальних закладів зі специфічними умовами навчання. - C. 157-164.
- Сушков О. О. Метод проекту як одна з сучасних освітніх методик навчання курсантів. - C. 165-172.
- Топчій О. В. Науково-методичне забезпечення освітнього процесу у вищому юридичному навчальному закладі. - C. 173-182.
- Тулашвілі Ю. Й., Денисюк М. М. Праксеологічна спрямованість формування готовності майбутнього Іт-фахівця до групової роботи як фактор підвищення його професійної мобільності. - C. 183-191.
- Федоренко О. І., Шевцов С. О. Зміст професійної компетентності працівників експертної служби МВС України. - C. 192-199.
- Черних О. Б., Мітягін О. О., Черних Ю. О. Аналіз сучасного стану системи військової освіти республіки Польща: досвід для України. - C. 200-208.
- Шепель С. І. Фізична підготовка − одна з вагомих складових професійної підготовки сучасного воїна. - C. 209-215.
- Порядок подання та оформлення статей до "Збірника наукових праць "Військова освіта” Національного університету оборони України”. - C. 216-217.
| 2017 | | № 1 (35)
|
|
|
|