Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70632/2018/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Військова освіта
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аністратенко К. Функції командування вищого військового навчального закладу в управлінні дистанційним навчанням курсантів. - C. 9-17.
  4. Арістархова М. Теоретико-методологічні основи розвитку іншомовної комунікативної компетентності у викладачів ВВНЗ. - C. 18-26.
  5. Богунов С., Мітягін О., Казак І. Становлення та розвиток педагогічної майстерності викладача вищого військового навчального закладу: основні структурні складові. - C. 27-36.
  6. Боровик Л. Обґрунтування теоретичної моделі становлення та розвитку психолого-педагогічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 37-47.
  7. Бурий С. Педагогічні умови формування управлінської культури у майбутніх офіцерів в процесі практичної підготовки. - C. 48-57.
  8. Войтех О. Підготовка національного персоналу Збройних Сил України до участі у міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки як педагогічна проблема. - C. 58-65.
  9. Воробйов О., Власов І., Шинкаренко Ю. Напрямки підготовки фахівців з логістики Збройних Сил України та сучасні технології управління логістичним забезпеченням. - C. 66-72.
  10. Гапоненко Г., Романюк О., Ковальчук О. Кросфіт – система тренувань. - C. 73-80.
  11. Гончарук М., Музиченко Д., Швалючинський В. Шляхи удосконалення підготовки фахівців, діяльність яких пов'язана зі збройним захистом держави. - C. 81-91.
  12. Дерев’янчук А. Підхід до створення і застосування кейс-методу при вивченні військово-технічних дисциплін. - C. 92-101.
  13. Зельницький А. Система забезпечення і гарантування якості вищої військової освіти: процес і результат. - C. 102-113.
  14. Зельницький А., Заболотний О., Левицька Л. Технологізація освітнього процесу вищих військових навчальних закладів. - C. 114-124.
  15. Зельницький А., Оліферук В., Левицька Л. Педагогічні категорії "технологія" і "методика": дефінітивний та порівняльний аналіз. - C. 125-135.
  16. Капосльоз Г., Корецький А., Кузьмич І. Пропозиції щодо вирішення деяких проблемних питань підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії поза ад'юнктурою. - C. 136-146.
  17. Капосльоз Г. Проблемні питання організації наукових досліджень в інтересах навчальних закладів та органів управління освітою у Збройних Силах України. - C. 147-157.
  18. Колотова Н. Розвиток професійної готовності до міжкультурної взаємодії майбутніх магістрів військового управління в міжнародних відносинах як предмет науково-педагогічного аналізу. - C. 158-165.
  19. Костів С. Критерії, показники і рівні оцінювання розвитку психофізичної витривалості майбутніх професіоналів військового управління. - C. 166-173.
  20. Krymets L. The democratic ethical base of forming military mentality in the high military education system of Ukraine. - C. 174-180.
  21. Lahodynskyi O. The would-be military professionals' foreign language communicative competence as a learning objective and outcome. - C. 181-187.
  22. Левицька Л. Оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності здобувача вищої військової освіти: педагогічна кваліметрія. - C. 188-197.
  23. Maliarchuk T., Danyk Y. Self-Directed Learning Competency and Learner-Centered Approach in E-Learning. - C. 198-218.
  24. Мотика С. Модель виховання патріотизму учнівської молоді в умовах військового ліцею. - C. 219-227.
  25. Приходько Ю. Технологічні аспекти особистісно орієнтованої підготовки військових фахівців з вищою освітою. - C. 228-238.
  26. Рибчук О. Суб'єктність викладача вищої військової школи. - C. 239-246.
  27. Колесник В., Серветник Р. Теоретичні основи моделювання професійної діяльності здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії в ад'юнктурі військового закладу вищої освіти. - C. 247-258.
  28. Толок І., Супрунов Ю. Особливості підготовки військових фахівців тактичного рівня у ВВНЗ США та окремих країн НАТО. - C. 259-271.
  29. Богунов С., Черних О., Черних Ю. Організація підготовки офіцерів для Збройних Сил республіки Литва. - C. 272-285.
  30. Чорний В. Нові соціальні медіа та соціальні мережі в освітньому процесі. - C. 286-295.
  31. Шалигіна Н., Голівець С. Рекомендації щодо виділення навчального часу для досягнення відповідного рівня володіння іноземною мовою за стандартом НАТО STANAG 6001. - C. 296-304.
  32. Шалигіна Н. Практичні аспекти методики розвитку комунікативної компетентності офіцерів багатонаціональних штабів. - C. 305-318.
  33. Порядок оформлення та подання статей до збірника наукових праць "Військова освіта" Національного університету оборони України імені Івана Черняховського. - C. 319-325.
2018
№ 1 (37)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського