Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70632/2018/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Військова освіта : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Артемов В. Особливості підвищення якості підготовки кадрів вищої кваліфікації закладів вищої освіти України зі специфічними умовами навчання. - C. 7-17.
- Бабіч О. Роль міждисциплінарних зв’язків в іншомовній професійній підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 18-27.
- Балендр А. Класифікація прикордонних відомств країн Європейського Союзу за типом підготовки персоналу. - C. 28-42.
- Верхоланцев Г. Теоретико-методичні підходи створення і розвитку сучасних електронних засобів і ком’ютерно орієнтованих навчальних середовищ. - C. 43-52.
- Hamidov M. Systematic Approach to Pedagogical Interactions and Activities. - C. 53-59.
- Гапоненко Г., Гапоненко Н., Гапоненко С., Родіков В. Передумови та сутність інтерактивного навчання. - C. 60-66.
- Даник Ю., Зінченко А. Кіберосвіта та її особливості. - C. 67-84.
- Єргідзей К. Формування педагогічного іміджу майбутнього викладача вищого військового навчального закладу. - C. 85-91.
- Заболотний О., Зельницький А., Оліферук В., Шабатіна Н. Кадровий потенціал збройних сил і якість вищої військової освіти: аналіз понять та система зв’язків. - C. 92-103.
- Заїка Л. Результати емпіричної перевірки моделі формування професійної компетентності майбутніх магістрів військового управління із застосуванням технології імітаційного моделювання. - C. 104-112.
- Каленський А., Мельник В. Геоінформаційна компетентість майбутніх геологів як міжпредметний результат їх професійної підготовки у коледжах. - C. 113-128.
- Капосльоз Г., Бодрик Ю., Мельниченко О. Деякі шляхи та заходи удосконалення організації наукових досліджень в інтересах вищих військових навчальних закладів. - C. 129-143.
- Крутов В. Нова онтологічна парадигма розвитку людини в системі формування особистості. - C. 144-151.
- Кузнєцов С. Педагогічні конфлікти та їх розв’язання. - C. 152-161.
- Лавриненко Н., Лисенко С. Інноваційний підхід до спеціальної іншомовної підготовки магістрів військового управління в міжнародних відносинах. - C. 162-171.
- Нехаєнко С. Розвиток професійного мислення організаторів морально-психологічного забезпечення як психолого-педагогічна проблема. - C. 172-182.
- Осьодло В., Ворона Т., Пелих А. Вища військова освіта України у контексті інформаційного суспільства. - C. 183-191.
- Рибчук О. Розвиток фахової компетентності викладачів спеціальних дисциплін ВВНЗ у системі післядипломної освіти: результати експериментального дослідження. - C. 192-203.
- Семеняко І. Мультимедійний підхід у викладанні воєнно-дипломатичного курсу англійської мови. - C. 204-213.
- Шемчук В. Фізичні та психологічні стани в екстремальних умовах військово-практичної діяльності. - C. 214-220.
- Ягупов В., Диба І. Реалізація вимог методологічних підходів дистанційного навчання у системі вищої військової освіти. - C. 221-230.
- Яцино О. Форми та методи підвищення кваліфікації фахівців служб персоналу збройних сил США. - C. 231-240.
- Порядок оформлення та подання статей до збірника наукових праць "Військова освіта" Національного університету оборони України імені Івана Черняховського. - C. 241-247.
| 2018 | | № 2 (38)
|
|
|
|