Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70636/2011/13<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми безперервної географічної освіти і картографії : зб. наук. пр..- Харків Problemy bezperervnoyi heohrafichnoyi osvity ta kartohrafiyi- Титул.
- Зміст.
- Пересадько В. А., Байназаров А. М., Прасул Ю. І., Пілюгін А. В., Пересадько В. О. Картографування інноваційних процесів у вітчизняній освіті. - C. 3-6.
- Алексеенко Н. А., Алексеенко В. В. Инновационные подходы и пути реализации дистанционного географического образования школьников с помощью сетевых ресурсов в Московском университете. - C. 7-10.
- Барладін О. В., Бусол І. В., Хворостенко С. О., Скляр О. Ю. Інтерактивні карти з фізичної географії України –новий інструмент картографічного забезпечення навчального процесу. - C. 10-14.
- Бойко Н. О. Використання навчальних презентацій при вивченні соціально-демографічного і трудового потенціалу в курсі регіональної економіки. - C. 14-16.
- Бондаренко Е. Л., Шевченко В. О. Вирішення проблемно-орієнтованих завдань еколого-географічного картографування на основі ГІС-технологій. - C. 16-20.
- Бурла О. Н. Развитие знаний о населении и их отражение в современных образовательных програмных документах ПМР по географии. - C. 20-22.
- Галай Е. И. Новые образовательные технологии в подготовке геоэкологов. - C. 23-24.
- Грінченко О. І., Пужайчереда Л. М. Програмно-методичне забезпечення вивчення географічного краєзнавства в загальноосвітніх навчальних закладах Харківської області. - C. 24-27.
- Гудзевич А. В., Любченко В. Є. Пізнання природно-антропогенної обумовленості ландшафтно-територіального устрою як складова освітньо-виховного процесу. - C. 27-31.
- Домбровська О. А. Формування стійкої ландшафтної структури землеволодінь та землекористувань (в умовах Харківської області). - C. 31-34.
- Есназарова У. А., Орынбек Б. А. Стимулирование и развитие креативного потенциала учащихся на уроках географи. - C. 34-37.
- Жемеров О. О., Шуліка Б. О. Вплив агрометеорологічних умов селища Високий на фази розвитку винограду. - C. 37-41.
- Квартенко Р. О., Максименко Н. В. Фрактальність стратегічних задач сучасного етапу формування національної екологічної мережі в Харківській області. - C. 42-45.
- Клименко В. Г., Бойко Г. Г., Івашина А. О., Федь Н. С. Особливості формування хімічного складу води ріки Сіверський Донець. - C. 45-50.
- Кобченко Ю. Ф., Гвоздь М. А. Теплобалансові дослідження фітопогодного комплексу. - C. 50-53.
- Копилець Є. В. Досвід створення авторської програми гуртка географічного краєзнавства для підлітків. - C. 53-56.
- Кухарук Е. С., Бульмага К. П. Картографированиe городских почв в исследованиях окружающей среды. - C. 57-58.
- Ляшенко Д. О. Картографування зовнішньоторговельної складової продовольчої безпеки України. - C. 59-62.
- Машкіна В. В. Використання ментальних карт у підготовці фахівців з географії. - C. 62-64.
- Орещенко А. В. Актуалізація географічної освіти: управляюча інформація. - C. 65-68.
- Остроух В. І., Даценко Л. М. Навчальний посібник "Основи геоінформаційних систем і технологій" як приклад реалізації сучасних методів навчання в контексті інформатизації освіти. - C. 68-70.
- Паламарчук Л. Б. Принципи формування і відбору соціокультурної складової змісту шкільних курсів географії. - C. 71-74.
- Підоріна Л. І., Гавриленко Н. І. Значення рівневого навчання географії для професійної орієнтації учнів. - C. 74-77.
- Путренко В. В. Підходи до класифікації географічних баз даних. - C. 78-81.
- Ремінний В. І., Роганін Ю. В. Новітнє в державному контролі за використанням і охороною земель. - C. 81-83.
- Ровенчак І. І. До питання етногеокультурного картографічного аналізу. - C. 84-86.
- Салімон В. М. Застосування фреймів при викладанні географії з використанням сугестопедичної технології навчання. - C. 86-89.
- Сєрокурова Н. А. Вивчення проблеми сталого розвитку на уроках географії. - C. 89-91.
- Сонько С. П., Шиян Д. В. Проблема вибору масштабу в суспільно-географічному дослідженні. - C. 92-94.
- Суматохіна І. М. Міждисциплінарні зв`язки екологічної геоморфології урбосфери. - C. 95-97.
- Тимашова В. И. Мотивация в творческой деятельности учащихся. - C. 97-100.
- Тімець О. В. Формування географічної культури майбутнього вчителя географії як основи його фахової компетентності. - C. 100-103.
- Тишковець В. В., Опара В. М. Землеохоронна діяльність в Україні та питання картографування земельних ресурсів. - C. 103-106.
- Хлебосолова О. А., Царева Л. А. Перспективы школьной географии в России в свете нового Федерального образовательного стандарта. - C. 106-109.
- Щабельська В. Г., Пологовська Ю. Ю., Бикова М. Д. Суспільно-географічні проблеми розвитку системи розселення Житомирської області. - C. 110-112.
| 2011 | | Вип. 13
|
|
|
|