Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70645/2022/50<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
Соціально-економічні процеси в трансформаційній економіці
- Сагайдак М. П., Смирнов Є. В., Смирнова О. П. Соціокультурна природа, сутність і ґенеза антагонізму ментальних цінностей України та Росії. - C. 5-18.
- Федоренко Т. О. Культурний та креативний імперативи економічного зростання. - C. 19-31.
- Флешеріу К., Амарал Джеронімо Н., Тамулєвічуте-Шекстелєне А., Ліфінцев Д. С. Європейські цінності та ефективна бізнес-взаємодія. - C. 32-44.
Теорія і практика стратегічного управління
- Олексюк О. І., Шафалюк О. К. Особливості використання відкритих даних у підготовці рішень маркетингового та комерційного менеджменту. - C. 45-55.
Державне регулювання економіки та розвиток регіонів
- Перегудова Т. В. Соціальні трансферти: обумовленість зайнятістю у воєнній економіці України. - C. 56-70.
- Ходакевич С. І., Пономаренко К. О., Урванцева С. В. Цифрові валюти центральних банків: сутність та перспективи впровадження. - C. 71-81.
Розвиток галузей та секторів економіки
- Дем’яненко С. І. Екологічна стратегія використання сільськогосподарської землі в Україні. - C. 82-93.
- Казаченко В. О., Пако А. Цифрові засоби комунікації в державному секторі: приклад забезпечення національної безпеки в Україні. - C. 94-105.
- Кузик О. В. Базові моделі комунікацій у маркетингу агропромислових підприємств України. - C. 106-118.
- Ліщинська В. В. Оцінка ресурсного потенціалу хлібопекарських підприємств України. - C. 118-134.
- Мазур В. С., Галько О. В. Туристичний кластер – інструмент регіонального розвитку та економічного зростання. - C. 134-149.
- Теплюк М. А., Шапран О. А. Формування бізнес-патерну закладів охорони здоров’я в Україні. - C. 150-159.
Ефективність та результативність розвитку підприємств
- Бойченко К. С. Реплікаційна модель інтегрованого розвитку бізнесу. - C. 160-177.
- Гаркавенко В. О., Стець О. В. Економіко-математична модель управління клієнтською базою підприємства. - C. 177-196.
| 2022 | | Вип. 50
|
|
|
|