Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70645/2023/52<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Стратегія економічного розвитку України
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Соціально-економічні процеси в трансформаційній економіці

  4. Животова К. В. Механізми протидії дезінформації в сучасному інформаційному середовищі: економічний аспект. - C. 5-16.
  5. Лігоненко Л. О., Андрійчук В. А. Резильєнтність в економічному контексті: аналіз світових трендів та перспективи наукових досліджень. - C. 16-37.
  6. Розвиток секторів та галузей економіки

  7. Кукоба В. П., Ларін Ю. М. Імперативи економічного забезпечення ревіталізації рекреаційних зон суб’єктів індустрії гостинності. - C. 38-46.
  8. Мазур В. С. Інноваційні технології управління персоналом в готельно-ресторанному бізнесі. - C. 46-58.
  9. Теплюк М. А., Шапран О. А. Цільове орієнтування: переосмислення системи охорони здоров'я України. - C. 58-71.
  10. Інноваційні імперативи та інвестиційна діяльність

  11. Білявський О. О. Проблеми утилізації твердих побутових відходів в Україні та методи їх вирішення. - C. 72-83.
  12. Puzko S. H. Innovations in eco-packaging market and promotional tools for new products with corn starch-based packaging. - C. 84-96.
  13. Ефективність та результативність розвитку підприємств

  14. Маркуц В. І. Застосування технології інтернету речей в автоматизованих системах управління ресурсами. - C. 97-111.
  15. Смирнов Є. Є., Катрич Д. М. Наукові підходи до визначення економічного зростання підприємства. - C. 111-121.
  16. Шафалюк О. К., Тащенко А. Ю. Особливості і результативність нейромаркетингових досліджень поведінки споживачів в системі бренд-менеджменту. - C. 121-136.
  17. Шинкарьов Ю. В. Методичний інструментарій управління фінансовими ризиками в процесі цифрової трансформаціїї бізнесу. - C. 136-144.
  18. Освіта

  19. Ткаченко О. В., Козловська Л. С., Лісняк Н. І. Виклики і можливості трансформації економіки освіти в моделі повоєнного відновлення України. - C. 145-157.
2023
Вип. 52
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського