Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70661/2016/23<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Музичне мистецтво і культура
: наук. вісн..- Одеса
Muzichne mistetstvo i cultura

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Від головного редактора. - C. 7-8.
  4. Муравская О. В. Роль византийского "образа мира" в становлении музыкальной и культурно-исторической традиции Европы XVIII–XX ст.. - C. 9-24.
  5. Каплієнко-Ілюк Ю. В. Втілення національної тематики в творчості Йосипа Ельгісера. - C. 25-35.
  6. Поляковская С. П. Элементы гротеска в музыкальном языке мюзикла "Однажды в Одессе... или Сонька Золотая ручка" Сияны Лосинской. - C. 36-45.
  7. Ван Те Стилевые основы оперных произведений Дж. Верди: к проблеме оперного мышления. - C. 46-57.
  8. Бобул І. В. Провідні тенденції жанрової стратифікації українського вокально-естрадного виконавства. - C. 58-68.
  9. Полканов А. А. Тенденції перехідності у камерно-вокальній творчості російських композиторів XIX — початку ХХ століття. - C. 69-79.
  10. Немченко Е. В. Проявление традиций православной культуры в оперном творчестве Р. Щедрина начала ХХІ века. - C. 79-91.
  11. Заяц Н. В. "Ночи в садах Испании" Мануэля де Фальи в контексте претворения испанской национальной идеи. - C. 91-103.
  12. Гульцова Д. П. "Трансцендентные этюды" Ф. Листа и С. М. Ляпунова в русле философских и жанрово-стилевых исканий романтизма. - C. 104-116.
  13. Семенова А. В. Музыкальный театр В. И. Ребикова и традиции русского символизма. - C. 117-130.
  14. Арутюнян Г. Х. Национально-стилевая идентификация армянской оперы на примере оперы А. Тиграняна "Ануш". - C. 130-141.
  15. Почапська М. М. Музично-критична діяльність митців Львова в умовах радянської ідеології (на прикладі щоденної львівської преси 1939–1941 рр.). - C. 142-154.
  16. Лю Юйтен Неориторические критерии анализа музыкально-поэтического текста камерно-вокальных произведений С. Рахманинова. - C. 155-168.
  17. Чжу Сяоле Позамузичні чинники в інструментальних творах Ф. Ліста (на прикладі "Першого року мандрів"). - C. 169-181.
  18. Дун Синьюань Фидеистическая семантика в оперном творчестве Н. А. Римского-Корсакова. - C. 182-193.
  19. Ма Синсин Прелюдийность как жанровая парадигма и стилистическая сфера фортепианно-исполнительского творчества (на материале русской музыки). - C. 193-204.
  20. Шан Юн "Дочь Кардинала" Ф. Галеви: жанрово-стилевые и образно-смысловые аспекты. - C. 204-217.
  21. Завгородняя Г. Ф. Основные принципы формообразования в аспекте закономерностей музыкального пространства. - C. 218-227.
  22. Осадчая С. В. Цикличность как ключевое свойство функционирования богослужебно-певческой традиции. - C. 228-237.
  23. Грибиненко Ю. А. Индивидуально-авторский аспект стилевого синтеза в фортепианных сонатах В. Сильвестрова. - C. 237-249.
  24. Таганов О. Н. Музыкальный ремикс как фактор формирования философии "рингтонной" культуры. - C. 249-259.
  25. Дорофеєва В. Ю. Формування сучасного музичного стильового простору на прикладі творчості українських композиторів. - C. 260-268.
  26. Палійчук А. В. Ноематичні передумови стильового мислення В. Івасюка. - C. 268-279.
  27. Єзерська Г. С. Явище інтерпретації у дзеркалі музикознавчого дискурсу. - C. 279-289.
  28. Олендарьов А. В. Композиторські інструментальні стилі в музиці до драматичних вистав (на прикладі творчості вітчизняних композиторів другої половини ХХ ст.). - C. 290-301.
  29. Полищук А. В. Актуальные вопросы системного подхода в современном музыкознании. - C. 302-311.
  30. У Хуйминь Психологические предпосылки и условия оперной вокально-интонационной интерпретации. - C. 311-323.
  31. Ду Чжоу Лирическое как семантическая доминанта камерно-вокального творчества. - C. 323-333.
  32. Сунь Пейянь Принцип сонатности как музыкально-исполнительский феномен в фортепианном творчестве Л. Бетховена. - C. 334-344.
  33. Гань Сяосюе Понятие формы и процесс формообразования в фортепианной музыке: холистический подход. - C. 345-356.
  34. Чжу Веньфен Актуальные музыковедческие подходы к явлению музыкальной риторики. - C. 356-368.
  35. Лу До Лейтмотивитизм цикла "Интермеццо" ор. 4 Роберта Шумана. - C. 369-379.
  36. Ли Фанюань Образы "Божественной комедии" Данте в историко-культурном контексте. - C. 379-388.
  37. Чжан Тяньтянь Каприччио как понятие и явление. - C. 389-399.
  38. Оганезова-Григоренко О. В. Музыкально-интонационная феноменология автопоэзиса артиста мюзикла. - C. 400-410.
  39. Федчун Т. О. Історичні та виконавські аспекти формування західноукраїнської фортепіанної традиції. - C. 411-423.
  40. Брояко Н. Б. Методичні новації Я. Пухальського у бандурному теоретико-методичному доробку сучасності. - C. 424-433.
  41. Бондарчук В. О. У пошуках смислової організації ролі: постать Д. Гнатюка в практиці вітчизняного оперного виконавства 1958–1959 років. - C. 433-444.
  42. Волик А. А. Формы композиционно-драматургических связей в этюдах op. 25 Ф. Шопена. - C. 444-455.
  43. Долинська Л. Л. Колективний спів у дитячому фольклорі. - C. 456-470.
  44. Хмель Н. В. Метод герменевтичного підходу при трансформації органних хоральних прелюдій Й. С. Баха для бандури. - C. 471-480.
  45. Клещуков В. П. Взаємодія хореографа та концертмейстера як основа інтерпретаційного процесу. - C. 480-489.
  46. Кисляк Б. Н. Инструментально-тембровая драматургия смешанных баянных ансамблей. - C. 490-499.
  47. Цзян Маньни Истоки жанра сюиты: Иоганн Якоб Фробергер. - C. 500-511.
  48. Самойленко О. І. Рецензія на наукову монографію Муравської Ольги Вікторівни "Східно-християнська парадигма європейської культури і музики XVIII–XX століть". - C. 512-514.
  49. Інформація про авторів. - C. 515-517.
  50. До уваги авторів. - C. 518-523.
2016
Вип. 23
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського