Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70795:Пcихол./2021/32(71)/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського.- Київ. Серія, Психологія Včenì zapiski Tavrìjsʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì V.Ì. Vernadsʹkogo. Serìâ: Psihologìâ- Титул.
- Зміст.
- Кочубинська Т. М. Психологічні особливості Я-концепції учасників Операції об’єднаних сил. - C. 1-7.
- Петяк О. В. Метафоричні асоціативні карти в психологічному консультуванні клієнтів із сексуальними запитами. - C. 8-13.
- Садова М. А. Ідентифікація студентів із різними видами обдарованості: академічна, інтелектуальна, творча, лідерська. - C. 14-20.
- Степаненко Л. В. Особливості взаємозв’язку копінг-захисних механізмів та адаптивних властивостей особистості. - C. 21-25.
- Ткаченко О. А. Сучасний етап генезису уявлень природничих наук про свідомість та проблеми їх інтеграції в курс загальної психології. - C. 26-30.
- Чайка Г. В. Переклад українською тесту автономії-прив’язаності. - C. 31-35.
- Левицька Л. В. Корекція нервово-психічної напруженості засобами м’язової релаксації. - C. 36-41.
- Паловскі Ю. О. Психологічні предиктори емоційного вигорання та залученості в роботу в керівників бізнесу. - C. 42-49.
- Бессараба О. Ю. Структурні компоненти дезадаптованості учасників антитерористичної операції. - C. 50-56.
- Василенко І. А. Особливості ціннісних орієнтацій у менеджерів різного рівня успішності у діяльності. - C. 57-61.
- Губеладзе І. Г. Соціально-психологічні особливості сільських і міських жителів із різним рівнем психологічного тяжіння до бідності. - C. 62-67.
- Дроздов О. Ю. Особливості соціальних уявлень представників психологічної спільноти щодо COVID-пандемії. - C. 68-73.
- Клочко А. О. Інноваційні стилі управління за критерієм "спрямованість особистості": зв’язок з організаційно-психологічними характеристиками особистості менеджерів освіти. - C. 74-78.
- Леонова І. М. Особливості психологічних чинників переживання почуття самотності релігійними жінками та жінками, які не сповідують конкретну релігію. - C. 79-84.
- Лящ О. П. Соціально-психологічні чинники розвитку дезадаптованості у військовослужбовців в умовах мирного життя. - C. 85-89.
- Панченко В. О. Психологічні особливості шлюбно-сімейних установок студентської молоді. - C. 90-94.
- Субашкевич І. Р., Сеньків Х. Т. Соціально-психологічні чинники сімейного насильства. - C. 95-101.
- Цьомик Х. Б. Теоретичний аналіз проблеми емоційної значущості у психологічній науці. - C. 102-108.
- Ярмольчик М. О. Агресія та тривожність як детермінанти вибору копінг-стратегій військовослужбовців під час декомпресії. - C. 109-114.
- Батечко Д. П., Козирод В.А. Дослідження особливостей прояву професійного вигоряння футболістів у спортивній діяльності. - C. 115-118.
- Батечко Д. П. Облік особливостей типів темпераменту і властивостей нервової системи у спортсменів (на прикладі футболу і легкої атлетики). - C. 119-122.
- Вавілова А. С. Вплив стилів батьківського виховання на рівень тривожності молодших школярів. - C. 123-128.
- Комар Т. О. Психологічна характеристика внутрішньоособистісних конфліктів учасників АТО/ООС. - C. 129-134.
- Лапіна М. Д. Формування мотиваційно-ціннісних компонентів професійної компетентності майбутніх соціальних працівників. - C. 135-140.
- Левус Н. І. Моделі педагогічного спілкування залежно від рівня емоційного вигорання вчителів. - C. 141-146.
- Лопуга Г. В., Михайленко Ю. М., Решетилова В. М. Дослідження окремих психомоторних показників спортсменів, що займаються чирлідингом, художньою та естетичною гімнастикою. - C. 147-150.
- Погрібна А. О., Яценко О. А. Комунікативна компетентність як складник професійної компетентності корекційних педагогів. - C. 151-156.
- Предко В. В. Розвиток життєстійкості особистості як основна психологічна умова ефективного освітнього процесу. - C. 157-162.
- Скрипник Т. В., Мартинчук О. В. Алгоритм психолого-педагогічного супроводу учнів молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами. - C. 163-168.
- Чайка І. В. Модель впливу сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи. - C. 169-176.
- Чобанян А. В., Колишкіна А. П. Науково-методичні засади вивчення соціальної готовності до навчання в школі дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 177-182.
- Алексєєнко Н. В. Взаємозв’язки психологічної готовності до інноваційної діяльності з факторами прийняття рішень поліцейськими: гендерний аспект дослідження. - C. 183-187.
- Відомості про авторів. - C. 188-189.
| 2021 | Т. 32(71) | № 2
|
|
|
|