Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70799/2022/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Культура і сучасність : альм..- Київ Kulʹtura ì sučasnìstʹ- Титул.
- Зміст.
Культурологія
- Герчанівська П. Е. Цифрова культура в інформаційному суспільстві: антропологічний аспект. - C. 3-7.
- Погребняк Г. П. Режисерські моделі авторського кіно в контексті міжкультурного діалогу. Частина 3. Творчість режисерів-авторів за сприяння міжнародних програм, фондів, конвенцій. - C. 8-15.
- Сіверс В. А., Бугайова О. І. Праця Мартіна Гайдеггера "Джерело художнього творіння" як методологія розуміння творчості. - C. 16-23.
- Мельник М. М. Різноманітність новітніх форм сміхової культури в медійному просторі України. - C. 24-29.
- Поплавська М. В. Культурна дипломатія: трансформація дефініції поняття в контексті еволюції світової спільноти (1930-ті – початок 2020-х рр.). - C. 30-35.
- Vasylenko D., Skryl` P., Titova V. Marketing and PR communications in the context of promoting theatreInstitution. - C. 36-41.
- Соломенко Л. І. Особливості впливу сучасних засобів масової інформації на формування та розвиток масової мовленнєвої культури. - C. 42-48.
- Водяхін Є. В. Міфологізація української драматургії в радянську добу (1920-ті рр.) як спосіб інституалізації театру. - C. 49-54.
- Даць І. В. Роль особистості ректора О. С. Тимошенка в розвитку вищої музичної освіти в НМАУ імені П. І. Чайковського: культурологічні виміри. - C. 55-59.
- Жаворонков М. М. Витоки феномену ілюзіонізму в синкретичних формах культури. - C. 60-65.
- Карпенко Д. В. Хореографічна культура України в наукових дослідженнях 2017 – 2021 років: аналіз основних напрямів. - C. 66-71.
- Руських С. О. Національні архетипи в сучасному змісті моделі японської культурної політики. - C. 72-78.
- Ясюк Т. Л. Культурологічний підхід у дослідженні взаємодії популярної та народної музичної культури у творчості українських вокально-інструментальних ансамблів 1960–1980 років. - C. 79-85.
Дизайн
- Храмова-Баранова О. Л. Становлення і розвиток дизайну дитячих періодичних видань в Україні. - C. 86-91.
- Легенький Ю. Г., Ареф’єва Є. Ю. Модний диспозитив у культурі ХХ – ХХІ століть як альтерглобалізаційна стратегія. - C. 92-96.
- Бірілло І. В., Янновскі Я. С. Новітні технології в дизайні сучасних аеропортів. - C. 97-102.
- Бобренко Р. В. Нові підходи до змісту дисципліни "Візуальні комунікації" в підготовці графічних дизайнерів. - C. 103-109.
- Олійник В. А. Регіональний фокус формування українського книжкового дизайну. - C. 110-116.
- Подлевський С. В., Гула Є. П., Осадча А. М. Застосування комп’ютерних технологій у вирішенні візуальних об’єктів у рекламі. - C. 117-122.
- Царенко С. О. Вітчизняна гуманістична традиція та українська лексика – першоджерела для наукової термінології з фахових напрямів творення середовища. - C. 123-128.
- Мaлiк Т. В., Осмoлoвa Р. Р. Особливості застосування біофілії в інтер’єрному середовищі громадських будівель. - C. 129-134.
- Попова О. В. Сценографія Енріко Прамполіні в контексті теоретико-практичного дискурсу італійського футуризму. - C. 135-140.
Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
- Чумаченко О. П. Іконопис як образотворча складова обрядово-ритуального entertainment у контексті соціокультурного життя Київської Русі. - C. 141-145.
- Капшукова О. С. Соціокультурні аспекти репрезентації культурної спадщини М. П. Глущенка. - C. 146-151.
- Павловська С. Я. Мова українських апокрифів як культурний код. - C. 152-160.
| 2022 | | № 2
|
|
|
|