Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70822:Ек.н./2021/61<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету.- Черкаси. Серія, Економічні науки Zbìrnik naukovih pracʹ Čerkasʹkogo deržavnogo tehnologìčnogo unìversitetu. Serìâ: Ekonomìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Загоруйко І. О., Петкова Л. О. Концепція світового технологічного рубежу: методологія, проблеми та інтерпретації. - C. 5-21.
- Hlevatska N. M., Yakushev O. V., Cherednychenko V. V. Management of primary health care institution in modern economic conditions. - C. 22-31.
- Савіна О. Ю., Меленчук В. М., Занора В. О., Ізотов В. І. Протиризикове управління безпекою об’єднаних територіальних громад. - C. 32-42.
- Герман І. В. Актуальні питання формування та виконання програми розвитку туризму в Черкаській області. - C. 43-54.
- Котенко О. О., Домашенко М. Д., Хомутенко Л. І., Домашенко В. С. Перспективи розвитку системи соціальної відповідальності міжнародного бізнесу. - C. 55-64.
- Рязанова Н. О. Забезпечення фінансово-економічної безпеки в умовах тіньового банкінгу. - C. 65-74.
- Слинько М. Ю. Нормативне підґрунтя реалізації смарт-спеціалізації в регіонах України. - C. 75-85.
- Хорошун Ю. В. Державна підтримка інвестиційного забезпечення аграрного сектору економіки. - C. 86-100.
- Budnikevich I. M., Cherdantseva I. G., Klichuk B. R. Specifics of marketing research organization in the system of marketing management of retail trade networks. - C. 101-112.
- Tafii N. G., Bastrakov D. A. Rent as a promising segment of the residential real estate market: experience of foreign countries. - C. 113-119.
- Vardevanian V. A. Calendar of city events as a marketing tool for promotion of territories in the pre-pandemic period. - C. 120-128.
- Romaniuk N. V. Marketing essence of interaction points in the regional educational network. - C. 129-134.
| 2021 | | Вип. 61
|
|
|
|