Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70822:Ек.н./2021/61<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету
.- Черкаси. Серія, Економічні науки
Zbìrnik naukovih pracʹ Čerkasʹkogo deržavnogo tehnologìčnogo unìversitetu. Serìâ: Ekonomìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Загоруйко І. О., Петкова Л. О. Концепція світового технологічного рубежу: методологія, проблеми та інтерпретації. - C. 5-21.
  4. Hlevatska N. M., Yakushev O. V., Cherednychenko V. V. Management of primary health care institution in modern economic conditions. - C. 22-31.
  5. Савіна О. Ю., Меленчук В. М., Занора В. О., Ізотов В. І. Протиризикове управління безпекою об’єднаних територіальних громад. - C. 32-42.
  6. Герман І. В. Актуальні питання формування та виконання програми розвитку туризму в Черкаській області. - C. 43-54.
  7. Котенко О. О., Домашенко М. Д., Хомутенко Л. І., Домашенко В. С. Перспективи розвитку системи соціальної відповідальності міжнародного бізнесу. - C. 55-64.
  8. Рязанова Н. О. Забезпечення фінансово-економічної безпеки в умовах тіньового банкінгу. - C. 65-74.
  9. Слинько М. Ю. Нормативне підґрунтя реалізації смарт-спеціалізації в регіонах України. - C. 75-85.
  10. Хорошун Ю. В. Державна підтримка інвестиційного забезпечення аграрного сектору економіки. - C. 86-100.
  11. Budnikevich I. M., Cherdantseva I. G., Klichuk B. R. Specifics of marketing research organization in the system of marketing management of retail trade networks. - C. 101-112.
  12. Tafii N. G., Bastrakov D. A. Rent as a promising segment of the residential real estate market: experience of foreign countries. - C. 113-119.
  13. Vardevanian V. A. Calendar of city events as a marketing tool for promotion of territories in the pre-pandemic period. - C. 120-128.
  14. Romaniuk N. V. Marketing essence of interaction points in the regional educational network. - C. 129-134.
2021
Вип. 61
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського