Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70829/2013/13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми сучасного підручника
: зб. наук. пр..- Київ
Problemi sučasnogo pìdručnika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Акири Ион Учебник и индивидуальная образовательная траектория ученика. - C. 5-10.
  4. Гуржій А. М., Топузов О. М., Волинський В. П. Електронний підручник для загальноосвітніх навчальних закладів (проблеми, пріоритетні завдання, шляхи вирішення). - C. 11-18.
  5. Алєксєєнко І. В. Типологія уроків іноземної мови у старшій школі та її реалізація у змісті підручників. - C. 19-30.
  6. Атаманчук П.С. Формування предметних і професійних компетентностей майбутнього вчителя фізики. - C. 30-39.
  7. Басай Н. П. Підручник як засіб керування самостійною роботою старшокласників з іноземної мови. - C. 39-49.
  8. Бєлошицький О. О. Підручник як засіб інформаційно-комунікативних технологій. - C. 50-54.
  9. Васьківська Г. О. Формування змісту сучасного підручника: людинознавчі аспекти. - C. 55-63.
  10. Головко М. В. Науковий доробок професора О. І. Бугайова та його значення для теорії і методики навчання фізики. - C. 63-71.
  11. Гупан Н. М. Шкільні підручники з історії в 40 – 50-ті рр. ХХ ст.: питання диференціації змісту. - C. 72-79.
  12. Гуржій А. М., Карташова Л. А., Лапінський В. В. Особливості навчального посібника з інформаційних технологій для майбутніх учителів гуманітарних предметів. - C. 80-94.
  13. Засєкіна Т.М. Роль і значення експерименту в процесі підручникотворення. - C. 95-104.
  14. Ільченко В. Р. Підручник з природознавства для 5 класу як основа втілення ідей освіти для сталого розвитку в предметах освітньої галузі "Природознавство". - C. 105-112.
  15. Косянчук С. В. Формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників: "діалог культур" у змісті сучасного підручника. - C. 112-120.
  16. Кришмарел В. Ю. Релігійна освіта в державних школах: європейський та український контекст. - C. 121-130.
  17. Левін П. Б. Дидактичні вимоги до підручників "Технології" для 10-11-их класів загальноосвітньої школи, спрямовані на формування в учнів економічних понять. - C. 131-140.
  18. Левченко Н. Г. Інтеграція профорієнтаційної складової в зміст підручника "Кулінарія. 11 клас". - C. 140-147.
  19. Мороз П. В. Використання карикатур в шкільному підручнику історії (методика роботи в умовах дослідницького навчання). - C. 147-167.
  20. Непорожня Л. В. Особливості розвитку науково-методичного забезпечення навчання фізики для основної школи з позицій компетентнісного підходу. - C. 168-176.
  21. Неруш М.В. Національно-патріотичне виховання в програмі діяльності громадсько активних шкіл в контексті підручника для керівника закладу освіти. - C. 177-185.
  22. Піддячий М. І. Соціально-професійна орієнтація учнів: державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. - C. 185-198.
  23. Подопригора Н. В. Теоретико-методологічні засади моделювання методичної системи навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах. - C. 198-205.
  24. Polonska T. K. Formation of upper schoolchildren’s professional self-determination by means of foreign language. - C. 206-215.
  25. Пометун О. І. Організація діяльності учнів на уроках історії у 5 класі загальноосвітньої школи за новим підручником. - C. 215-225.
  26. Ремех Т. О. Інтегративний зміст підручника з курсу "Людина і світ". - C. 225-231.
  27. Савшак Т. Навчальні підручники з історії для українських середніх шкіл Галичини середини ХІХ ст. – поч. ХХ ст. - C. 232-244.
  28. Садовий М. І. Олександр Іванович Бугайов – воїн, учитель, вчений. - C. 245-254.
  29. Тарара А. М. Інноваційні моделі та технології як основа створення сучасного підручника "Технології" ("Трудове навчання"). - C. 254-262.
  30. Яценко В. С. Особливості формування системи еколого-виховної діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 262-268.
2013
Вип. 13

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського