Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70829/2021/27<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми сучасного підручника : зб. наук. пр..- Київ Problemi sučasnogo pìdručnika- Титул.
- Зміст.
- Алєксєєва С. Дидактичні ідеї підручникотворення в умовах інформатизації освіти. - C. 6-14.
- Бондаренко Н. Медіатекст як ресурс осучаснення й збагачення змісту підручника української мови. - C. 15-26.
- Viktorova L., Kocharyan A., Lashcul V., Korotun O. Psychological and pedagogical conditions of application of QR-codes in modern textbooks of the New Ukrainian school. - C. 27-35.
- Волошена В. Дидактичні вимоги до компетентнісно-орієнтованих задач в процесі навчання математики. - C. 36-45.
- Вороненко Т. Сучасний посібник для учнів з курсу за вибором "Розв'язування задач з хімії, 10-11 класи". - C. 46-54.
- Горошкіна О., Бондаренко Н., Новосьолова В., Попова Л. Методи навчання української мови у версії вчителів-предметників. - C. 55-63.
- Гривко А. Рамкові підходи до створення компетентнісно орієнтованої системи вправ і завдань шкільного підручника. - C. 64-77.
- Доротюк В., Левченко Ф., Рогоза В. Науково-методичне забезпечення підготовки вчителя до реалізації компетентнісно орієнтованого навчання. - C. 78-89.
- Ільницька Л. Методичний вектор аналізу навчальної літератури з курсу "Кольорознавство" для студентів спеціальності "Дизайн". - C. 90-98.
- Ільченко В., Ільченко О., Гринюк О. Підручники для 5-6 класів в аспекті формування природничо-наукової картини світу, образу світу учнів. - C. 99-109.
- Крупко О. Структура навчально-методичного посібника "Загальна та неорганічна хімія" та формування компетентностей майбутніх провізорів і фармацевтів. - C. 110-122.
- Малієнко Ю. Інтеграція як концепт сучасного підручникотворення. - C. 123-131.
- Мачача Т. Наукові основи формування змісту технологічної базової середньої освіти. - C. 132-143.
- Науменко С. Наступність початкової та базової природничої освіти як умова розбудови Нової української школи. - C. 144-160.
- Павлова Т. Навчально-дослідницькі завдання в структурі підручника з інтегрованого курсу "Я досліджую світ". - C. 161-169.
- Пасічник О., Пасічник О. Методичні засади відображення культурологічного блоку в змісті шкільних підручників з іноземних мов радянського періоду. - C. 170-181.
- Пометун О., Гупан Н. Проєктування підручника з інтегрованого курсу історії та громадянської освіти для 5-го класу. - C. 182-194.
- Попович А. Особливості модельних навчальних програм з української мови для 5-6 класів. - C. 195-204.
- Пузіков Д. Методика проєктування варіативного складника освітньої програми гімназії як чинника розроблення нового навчально-методичного забезпечення. - C. 205-222.
- Пушкарьова Т., Рибалко О. Пропедевтика вивчення програмування у початковій школі за підручниками інформатики освітньої технології "Росток". - C. 223-232.
- Пушкарьова Т. Деякі системно-методичні особливості укладання модульно-інтегрованого навчального підручника. - C. 233-245.
- Снєгірьова В. Шкільний курс зарубіжної літератури в контексті реалізації нового державного стандарту базової середньої освіти. - C. 246-256.
- Соцька О., Непомняща І. Психолого-педагогічний супровід формування професійно-методичної спрямованості майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 257-263.
- Топузов О., Калініна Л., Лісова Н., Калініна Г., Малюга М. Партнерські засади державного-громадського управління як предмет розгляду в підручнику для керівника освіти. - C. 264-276.
- Чорноус О. Формування інформаційної грамотності учнів як складова елементів навчального матеріалу електронних підручників. - C. 277-284.
- Yakymenko S. Features of the formation of the mythological picture of the world. - C. 285-298.
- Яценко Т. Підручник літератури як засіб розвитку самостійної читацької діяльності учнів у реаліях Нової української школи. - C. 299-307 .
| 2021 | | Вип. 27
|
|
|
|