Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70829/2022/29<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми сучасного підручника
: зб. наук. пр..- Київ
Problemi sučasnogo pìdručnika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Алєксєєнко Т. Розвивальний потенціал case-study (кейс-технології) у формуванні ключових компетентностей здобувачів освіти: до методичного інструментарію сучасного підручника. - C. 5-13.
  4. Барановська О. Індивідуалізація та диференціація навчання як засіб компенсації освітніх втрат учнів початкової школи. - C. 14-23.
  5. Білецький В. Виховний потенціал сучасного підручника фізики для закладів фахової передвищої освіти. - C. 24-31.
  6. Волошена В. Практико орієнтоване навчання геометрії в гімназії. - C. 32-42.
  7. Головко М., Крячко І. Дидактичні функції сучасного підручника астрономії в умовах дистанційного навчання. - C. 43-51.
  8. Горошкін І. Методичні підходи до створення cистеми вправ і завдань для організації іншомовного ситуаційного спілкування учнів 5 – 6 класів. - C. 52-60.
  9. Гривко А. Потенціал підручників для розвитку наскрізних умінь (погляд учнівства). - C. 61-77.
  10. Дацька Т., Голик О. Формування мовленнєвої компетентності "екологічна грамотність і здорове життя" у підручниках з англійської мови для старших класів. - C. 78-86.
  11. Жидкова Н. Аналогія як дослідницький метод у підручниках громадянської та історичної освіти 5 класу. - C. 87-98.
  12. Ільницька Л. Аналіз підручників з кольорознавства Вищої школи будівництва й дизайну Баугауз. - C. 99-107.
  13. Ліпчевська І. Сучасний підручник для початкової школи: проблема візуалізації. - C. 108-116.
  14. Малихін О., Рогова В. Сучасний підручник і його роль в умовах змішаного навчання. - C. 117-124.
  15. Малієнко Ю., Гурська О. Оновлені програми з історії україни 2022: наративи, концепти, перспективи підручникотворення. - C. 125-136.
  16. Мороз П., Мороз І. Інформаційний та методичний потенціал фотографії як історичного джерела (на прикладі підручника "Досліджуємо історію і суспільство”). - C. 137-153.
  17. Науменко С. Сучасний зарубіжний досвід оцінювання якості підручників географії для закладів загальної середньої освіти. - C. 154-171.
  18. Онаць О., Данко А. Психологічні аспекти педагогіки партнерської взаємодії в закладах освіти в підручнику для керівника. - C. 172-184.
  19. Петрук О. Методичний апарат підручника української мови як передумова реалізації компетентнісного підходу до мовної освіти. - C. 185-193.
  20. Слижук О. Використання медіатекстів у підручниках української літератури для 5 ‒ 6 класів нової української школи. - C. 194-201.
  21. Трубачева С., Мушка О., Люлькова Ю. Дидактичні особливості формування навчальної компетентності учнів в умовах цифровізації освітнього середовища закладу загальної середньої освіти під час воєнного стану. - C. 202-207.
  22. Часнікова О., Довгань А. Перспективний погляд чи look forward to на розвиток шкільної економічної освіти в Україні. - C. 208-217.
2022
Вип. 29
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського