Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70829/2022/29<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми сучасного підручника : зб. наук. пр..- Київ Problemi sučasnogo pìdručnika- Титул.
- Зміст.
- Алєксєєнко Т. Розвивальний потенціал case-study (кейс-технології) у формуванні ключових компетентностей здобувачів освіти: до методичного інструментарію сучасного підручника. - C. 5-13.
- Барановська О. Індивідуалізація та диференціація навчання як засіб компенсації освітніх втрат учнів початкової школи. - C. 14-23.
- Білецький В. Виховний потенціал сучасного підручника фізики для закладів фахової передвищої освіти. - C. 24-31.
- Волошена В. Практико орієнтоване навчання геометрії в гімназії. - C. 32-42.
- Головко М., Крячко І. Дидактичні функції сучасного підручника астрономії в умовах дистанційного навчання. - C. 43-51.
- Горошкін І. Методичні підходи до створення cистеми вправ і завдань для організації іншомовного ситуаційного спілкування учнів 5 – 6 класів. - C. 52-60.
- Гривко А. Потенціал підручників для розвитку наскрізних умінь (погляд учнівства). - C. 61-77.
- Дацька Т., Голик О. Формування мовленнєвої компетентності "екологічна грамотність і здорове життя" у підручниках з англійської мови для старших класів. - C. 78-86.
- Жидкова Н. Аналогія як дослідницький метод у підручниках громадянської та історичної освіти 5 класу. - C. 87-98.
- Ільницька Л. Аналіз підручників з кольорознавства Вищої школи будівництва й дизайну Баугауз. - C. 99-107.
- Ліпчевська І. Сучасний підручник для початкової школи: проблема візуалізації. - C. 108-116.
- Малихін О., Рогова В. Сучасний підручник і його роль в умовах змішаного навчання. - C. 117-124.
- Малієнко Ю., Гурська О. Оновлені програми з історії україни 2022: наративи, концепти, перспективи підручникотворення. - C. 125-136.
- Мороз П., Мороз І. Інформаційний та методичний потенціал фотографії як історичного джерела (на прикладі підручника "Досліджуємо історію і суспільство”). - C. 137-153.
- Науменко С. Сучасний зарубіжний досвід оцінювання якості підручників географії для закладів загальної середньої освіти. - C. 154-171.
- Онаць О., Данко А. Психологічні аспекти педагогіки партнерської взаємодії в закладах освіти в підручнику для керівника. - C. 172-184.
- Петрук О. Методичний апарат підручника української мови як передумова реалізації компетентнісного підходу до мовної освіти. - C. 185-193.
- Слижук О. Використання медіатекстів у підручниках української літератури для 5 ‒ 6 класів нової української школи. - C. 194-201.
- Трубачева С., Мушка О., Люлькова Ю. Дидактичні особливості формування навчальної компетентності учнів в умовах цифровізації освітнього середовища закладу загальної середньої освіти під час воєнного стану. - C. 202-207.
- Часнікова О., Довгань А. Перспективний погляд чи look forward to на розвиток шкільної економічної освіти в Україні. - C. 208-217.
| 2022 | | Вип. 29
|
|
|
|