Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70829/2023/30<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми сучасного підручника
: зб. наук. пр..- Київ
Problemi sučasnogo pìdručnika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Алєксєєва С. Ключові компетентності середньої загальної освіти: компетентність у галузі природничих наук. - C. 5-11.
  4. Барабаш С., Бурко О. Реалізація принципу науковості в підручнику "Українська мова та читання" в НУШ. - C. 12-18.
  5. Бондаренко Н. "Читання як життєва стратегія": реалізація державної політики книгочитання‑2032 у підручникотворенні. - C. 19-31.
  6. Васильєва Д., Букалов Л. Кооперативне навчання математики та роль підручника в його реалізації. - C. 32-46.
  7. Головко М., Стрельчук А. Сучасний підручник фізики як засіб формування та розвитку природничо-наукової грамотності здобувачів загальної середньої освіти. - C. 47-57.
  8. Іваницька Н. Нормативні вимоги до навчально-методичного забезпечення змішаного навчання у закладах загальної середньої освіти. - C. 58-65.
  9. Малієнко Ю. Наскрізні вміння – концепт державного стандарту базової середньої освіти і ресурс підручникотворення. - C. 66-73.
  10. Мачача Т. Дидактична структура змісту підручників "Технології" за модельними навчальними програмами на рівні базової середньої освіти. - C. 74-85.
  11. Мороз П., Мороз І. Інтегрування історії повсякденності у шкільний курс історії: дослідницький аспект. - C. 86-101.
  12. Назаренко Т. Формування змісту сучасного підручника географії: інтеграційні аспекти. - C. 102-111.
  13. Новосьолова В. Використання підручника у шкільній мовній освіті: тенденції, виклики та перспективи. - C. 112-121.
  14. Павлова Т. Емоціогенні характеристики підручника з інтегрованого курсу "Я досліджую світ". - C. 122-133.
  15. Пасічник О., Пасічник О. Технологія CLIL як засіб поглиблення компетентнісної спрямованості змісту навчання іноземних мов: зарубіжний досвід та вітчизняні реалії. - C. 134-148.
  16. Пузіков Д. Науково-методичне забезпечення підготовки педагогічних працівників до прогнозування і проєктування варіативного складника освітньої програми гімназії/ліцею. - C. 149-158.
  17. Пушкарьова Т., Гриценко О. Інноваційний потенціал сучасного підручника в умовах реформування системи освіти. - C. 159-169.
  18. Сохань Н. Нестандартний підхід до організації партнерської взаємодії в освітньому процесі закладів освіти у посібнику для менеджера освіти. - C. 170-185.
  19. Tarara A., Sushko I. A method of forming the students’ creative technical potential and assessing the level of its formation in the process of implementing the content of technological education in gymnasium. - C. 186-202.
2023
Вип. 30
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського